Voertuig geregistreerd door importeur

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
Plaats reactie
Jeroen23
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 apr 2020, 15:55

Voertuig geregistreerd door importeur

Bericht door Jeroen23 »

Hoi allemaal, ik ben op zoek naar een golf 5 gti, en heb er 1 gezien op autotrack uit 2007 die me misschien wel bevalt. Ik wil er namelijk 1 die nog helemaal origineel is.

Nu ben ik de historie aan het nalezen, en er is iets me niet duidelijk. In 2017 is de auto van eigenaar veranderd. Er staat letterlijk " nieuwe eigenaar type: autobedrijf. Voertuig geregistreerd door importeur."

Nu mijn vraag, waarom wordt een auto van destijds 10 jaar oud nog geregistreerd door de importeur. Dat doen ze toch alleen bij nieuwe auto's toch?

Misschien is het een kleinigheidje, maar ik wil graag de hele historie van de auto weten/begrijpen voordat ik m evt aanschaf. Alvast bedankt voor de eventuele antwoorden!
Gebruikersavatar
Bob
Berichten: 103
Lid geworden op: 17 apr 2020, 08:38
Type auto: Golf MK5 GTI Ed 30

Re: Voertuig geregistreerd door importeur

Bericht door Bob »

Is een beetje apart ja.
Maar staat dat op de site van de rdw, of in een app'je?

Want soms zie je een app ook staan, 3 eigenaren en 8 autobedrijven. Dat klopt ook niet altijd helemaal.
Jeroen23
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 apr 2020, 15:55

Re: Voertuig geregistreerd door importeur

Bericht door Jeroen23 »

Het staat in het carfax rapport. Mag je gratis inzien als de auto te koop staat op autotrack.
Gebruikersavatar
Bob
Berichten: 103
Lid geworden op: 17 apr 2020, 08:38
Type auto: Golf MK5 GTI Ed 30

Re: Voertuig geregistreerd door importeur

Bericht door Bob »

Ok, dat heb ik eigenlijk nog nooit bekeken. En weet je inmiddels al wat meer?
Jeroen23
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 apr 2020, 15:55

Re: Voertuig geregistreerd door importeur

Bericht door Jeroen23 »

Nee ik heb er verder niets over gevonden. Maar ik laat die auto schieten. Ik heb het autobedrijf 2 keer een mailtje gestuurd met wat vragen over het onderhoud van de auto.

2 keer geen reactie, dus ik zoek nog wel ff verder.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 988
Lid geworden op: 06 okt 2012, 01:10
Type auto: Seat Leon ST FR 2016

Re: Voertuig geregistreerd door importeur

Bericht door Maarten »

Dan zou ik hetzelfde gedaan hebben. Als reageren op een mail al niet kan...
Serviced by EMServices.
Gebruikersavatar
Bob
Berichten: 103
Lid geworden op: 17 apr 2020, 08:38
Type auto: Golf MK5 GTI Ed 30

Re: Voertuig geregistreerd door importeur

Bericht door Bob »

Nee dan zou ik het ook voorbij laten gaan, graag of niet ;)
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: Voertuig geregistreerd door importeur

Bericht door ChielED35 »

Als je een auto echt graag willen hebben, en er komt geen reactie op een mail, dat je dan niet simpelweg de telefoon pakt en belt. Kan aan mij liggen, maar in mijn beleving is de beller nog steeds sneller.
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
yal
Berichten: 1477
Lid geworden op: 20 nov 2011, 20:20
Type auto: mk1gti-mk2gti16v

Re: Voertuig geregistreerd door importeur

Bericht door yal »

ChielED35 schreef: 28 apr 2020, 11:08 Als je een auto echt graag willen hebben, en er komt geen reactie op een mail, dat je dan niet simpelweg de telefoon pakt en belt. Kan aan mij liggen, maar in mijn beleving is de beller nog steeds sneller.
Ja zou ik ook doen , sommige mensen lezen hun e-mails nou eenmaal niet...
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 988
Lid geworden op: 06 okt 2012, 01:10
Type auto: Seat Leon ST FR 2016

Re: Voertuig geregistreerd door importeur

Bericht door Maarten »

Is ook een optie. Alleen dat er niet gereageerd wordt op 2 mails vindt ik best bijzonder.
Serviced by EMServices.
Jeroen23
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 apr 2020, 15:55

Re: Voertuig geregistreerd door importeur

Bericht door Jeroen23 »

ChielED35 schreef: 28 apr 2020, 11:08 Als je een auto echt graag willen hebben, en er komt geen reactie op een mail, dat je dan niet simpelweg de telefoon pakt en belt. Kan aan mij liggen, maar in mijn beleving is de beller nog steeds sneller.
Ja dat klopt idd. Maar of ik die auto echt graag zou willen hebben, had eigenlijk met wat antwoorden op mn vragen te maken.

Zo wilde ik bv het onderhoud van de laatste paar jaar weten. Als ze daar geen antwoord op willen/kunnen geven, dan ga ik er van uit dat het niet helemaal in orde is. Dus dan zoek ik wel ff verder, tijd zat.
StarSqream
Berichten: 484
Lid geworden op: 12 apr 2020, 01:07
Type auto: Golf MK7 GTI Perf

Re: Voertuig geregistreerd door importeur

Bericht door StarSqream »

Jeroen23 schreef: 28 apr 2020, 15:52
ChielED35 schreef: 28 apr 2020, 11:08 Als je een auto echt graag willen hebben, en er komt geen reactie op een mail, dat je dan niet simpelweg de telefoon pakt en belt. Kan aan mij liggen, maar in mijn beleving is de beller nog steeds sneller.
Ja dat klopt idd. Maar of ik die auto echt graag zou willen hebben, had eigenlijk met wat antwoorden op mn vragen te maken.

Zo wilde ik bv het onderhoud van de laatste paar jaar weten. Als ze daar geen antwoord op willen/kunnen geven, dan ga ik er van uit dat het niet helemaal in orde is. Dus dan zoek ik wel ff verder, tijd zat.
Beller is sneller inderdaad, mailen is langzamer. MAAR in jouw geval gaat het om GEEN REACTIE dus heb je helemaal gelijk. Een autobedrijf hoort gewoon te kunnen reageren op mailtjes (binnen 1 werkdag, als het langzaam is 2 werkdagen). Zelfs een particulier verkoper reageert op z'n marktplaats berichten.
Gebruikersavatar
maRRRtinus
Berichten: 381
Lid geworden op: 27 jul 2013, 07:06
Type auto: Audi TTS comp 500

Re: Voertuig geregistreerd door importeur

Bericht door maRRRtinus »

Idd, geen reactie is bij mij NEXT!
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten