Vermorgen verlies

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
Plaats reactie
Michaelnagy
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 sep 2020, 20:59
Type auto: Golf mk5 19 tdi

Vermorgen verlies

Bericht door Michaelnagy »

Beste Leden

Ik rij sinds kort met een golf 5 (1.9tdi) deze is gechipt geweest bij xperformance stage 1 met 150pk nu heb ik het volgende meegemaakt op de autosnelweg als ik de 150km/per uur bereik stopt hij met gas geven het lijkt op een soort begrenser hij wilt niet voorbij de 150 gaan als ik dan vertraag wilt hij ook niet meer volle vermogen geven moet ik hem heel snel uit en aan doen terwijl de auto nog rijdt en dan trekt hij weer perfect op weet iemand toevalig of dit normaal is bij een chiptune of als er meer aan de hand is ? Kan ik dit oplossen zodat de wagen toch voorbij de 150 gaat zonder enige vermoge verlies ?
StarSqream
Berichten: 484
Lid geworden op: 12 apr 2020, 01:07
Type auto: Golf MK7 GTI Perf

Re: Vermorgen verlies

Bericht door StarSqream »

Is niet normaal natuurlijk. Heb je 'm pasgeleden gechipt en is dit daarna ontstaan? Indien ja, terug naar de tuner. Aanpakken die handel.
Michaelnagy
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 sep 2020, 20:59
Type auto: Golf mk5 19 tdi

Re: Vermorgen verlies

Bericht door Michaelnagy »

Nee heb hem zo gekocht van iemand de chiptune heeft wel 60 maanden garantie maar bedankt voor je reactie :) ik ga een afspraak maken bij de tuner
JordanMK5
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 dec 2020, 20:26
Type auto: Golf 5 GTI

Re: Vermorgen verlies

Bericht door JordanMK5 »

Heb net hetzelfde met mijn Golf 5 GTI 2.0, als ik een bepaalde snelheid haal boven de 150km/u dan stopt die met gas geven (is niet altijd) en kan ik alleen maar afremmen en pas na 5min kan ik weer gas geven. Al nieuws over dit probleem?
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

Re: Vermorgen verlies

Bericht door Henniej »

Het kan zomaar je LMM zijn, is verstandig om het even is uit te lezen. Kom je er zo achter.
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten