Acc uitgeschakeld, help!

Bespreek hier alles met betrekking tot de GOLF R in alle uitvoeringen.
Plaats reactie
Muhtar66
Type auto: Golf MK7 R

Acc uitgeschakeld, help!

Bericht door Muhtar66 »

Halle allen, ik heb per ongeluk (?) acc uitgeschakeld en nu werkt mijn cruise control niet meer. Wie kan mij helpen met het activeren van de (A)CC?
Volgens een vriend van me heb ik ook de optie om Lane-assist te activeren aangezien ik een radarsensor in de voorbumper inclusief een kabel die daar aan vast zit.

Voor mij heeft de CC de prioriteit aangezien ik over 2 weken op vakantie ga met de auto. Liefst in de buurt van Culemborg en anders ben ik bereid om een uurtje te rijden. Sowieso geen straf in een R :mrgreen:
Maarten
Type auto: Seat Leon ST FR 2016

Re: Acc uitgeschakeld, help!

Bericht door Maarten »

Heb je de CC hendel op aan staan? Staat het in je systeem aan? Anders zou ik even langs gaan bij een garage, mogelijk zit er een storing in.

Verstuurd vanaf mijn SM-S926B met Tapatalk

Serviced by EMServices.
Muhtar66
Type auto: Golf MK7 R

Bericht door Muhtar66 »

Maarten schreef:Heb je de CC hendel op aan staan? Staat het in je systeem aan? Anders zou ik even langs gaan bij een garage, mogelijk zit er een storing in.

Verstuurd vanaf mijn SM-S926B met Tapatalk
Dat is hem dus. Als ik op het aan knopje druk gebeurt er niks. Af en toe brandt er een oranje cc lampje met een uitroepteken. Ik weet 100% zeker dat ik iets verkeerd heb gedaan met de vagcom. Aan de pro's die dit weer goed kunnen coderen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Henniej
Type auto: Audi RS3

Bericht door Henniej »

Uitlezen met de dealer apparatuur ( Vas- Odis )kom je er zo achter. Aangezien je niet weet wat je met vcds hebt gedaan, moet wel goed komen.
:geek:
Plaats reactie

Terug naar “GOLF "R"”