MK7 GTI PP ga ik vervelende drone krijgen met deze setup op mijn daily?

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
CheesyMK7
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mar 2021, 11:04
Type auto: MK7 GTI PP

MK7 GTI PP ga ik vervelende drone krijgen met deze setup op mijn daily?

Bericht door CheesyMK7 »

Hallo, dit is mijn eerste post. Ik heb sinds 9 maanden een 2014 GTI PP met nu 72k op de teller. Een paar maanden geleden getuned door Hartog naar 300pk/450nm en voorzien van een Milltek Non Res catback, Eibach pro kit veren en een dikke set 19 inch JR wielen.

Uiteraard ben ik hier erg blij mee, en het rijdt geweldig. Klinkt ook leuk na het inrijden van de uitlaat met de subtiele pops and bangs die ze bij Hartog op mijn verzoek ook geprogrammeerd hebben. Echter ik ben 27 en raak al wel weer een beetje uitgekeken op het geluid en het vermogen.

Ik zou graag stage 2 gaan met een 200cell sport cat downpipe van milltek/scorpion oid in combinatie met een vwr600 intake en stage 2 software van Hartog. Ik ben alleen bang dat dit vervelend gaat zijn met de non res milltek catback, qua drone. Het is mijn daily en ik rijd er 20.000km per jaar mee. Ik vind het alleen zonde om weer een resonated te moeten kopen en de non res te verkopen.

Mijn vraag is dus zijn er hier mensen met een vergelijkbare setup en gaat de drone toch meevallen met de sport cat of moet ik een resonated catback gaan nemen dan... nu zonder downpipe heb ik alleen een klein beetje drone vanaf 130km/u maar dit wil ik eigenlijk nog geen echte drone noemen. Zo lang ik 90 en 120 zonder vervelende resonantie kan rijden wil ik het wel doen.

Hoor graag van jullie!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Stefz0r
Berichten: 310
Lid geworden op: 22 jul 2012, 14:25
Type auto: Golf 7R

Re: MK7 GTI PP ga ik vervelende drone krijgen met deze setup op mijn daily?

Bericht door Stefz0r »

Blijft ook een persoonlijk dingetje natuurlijk. Wat de één als herrie ervaart, is voor de ander een stille auto. Ga voor een kleppensysteem, dan heb je het beste van beide werelden.
- Golf 7R 400 pk / 520 nm
- Golf 6 GTI 305 pk / 450 nm
- Golf 5 GTI 275 pk / 400 nm
Plaats reactie

Terug naar “Motorisch, carroserie, uitlaat en Tuning”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten