spiegel in stellen als je achter uit rijdt

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Shaggy66
Berichten: 36
Lid geworden op: 14 aug 2015, 11:58
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: spiegel in stellen als je achter uit rijdt

Bericht door Shaggy66 »

Bij mijn 6 GTi werkt het ook.

Standje op R zetten alvorens je hem in zijn achteruit zet. En als je hem al in zijn achteruit heb gezet, kan je de stand alsnog op R zetten dan gaat de spiegel alsnog omlaag.

Voor mij was het ook in het begin puzzelen daar ie soms wel en niet ging en ik niet snapte wat de trick was :lol:

Ik heb wel zicht en licht pakket, en mijn spiegels klappen ook.
Fi...
Berichten: 83
Lid geworden op: 12 feb 2013, 23:43
Type auto: Golf VI R

Re: spiegel in stellen als je achter uit rijdt

Bericht door Fi... »

staffpride schreef:
s3. schreef:Werkt het bij jullie ook allemaal of schrijven jullie simpel op wat jullie gelezen hebben? Bij mij werkt het namelijk ook niet, heb er ook lang mee zitten prutsen. Had gelezen dat je memory stoelen nodig hebt ofzo..

Dan heb je de functie niet.

Ik heb de functie wel en is idd zoals beschreven door klouxone (je hoeft alleen dat stukje niet achteruit te rijden)

Pas bij +/-10 km/h (vooruit) gaat de spiegel weer terug in de normale stand, of als je de schakelaar uit de R stand haalt.


Ik heb trouwens geen elektrisch bedienbare stoelen (memory) maar wel elektrisch inklapbare spiegels.

Heb de functie trouwens ook op niet elektrisch inklapbare spiegels gezien.

Het is dus gewoon een optie die je wel of niet hebt. Waarschijnlijk onderdeel van de licht en zicht pakketen

Als je de functie niet in je boardcomputer hebt staan, is deze dan wel via vagcom te activeren?
Plaats reactie

Terug naar “Interieur problemen / vragen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten