Golf 6 Achterlicht probleem

Bespreek hier alles met betrekking tot de GOLF in alle uitvoeringen, behalve de uitvoeringen die een eigen subforum hebben zoals de GTI.
Denk aan de cabrio, de GTD, etc.....
Plaats reactie
Lucavandee
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 sep 2017, 23:38
Type auto: Golf MK6 R Line

Golf 6 Achterlicht probleem

Bericht door Lucavandee »

Beste mensen,

Sinds december vorig jaar ben ik eigenaar geworden van de Golf 6 R line. Prachtige auto waar ik met veel plezier in rijdt. Echter ontbrak er één ding in mijn auto en dat waren de led achterlichten, deze heb ik dan ook aangeschaft echter bij het installeren van de units liep ik tegen een probleem aan en ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Alle verlichting werkt naar behoren behalve het rechter binnenlicht. Wanneer ik mijn verlichting aan doe valt deze unit binnen 3 seconden weer uit (blijft heel zachtjes vergeleken met de rest branden). Met remmen doet hij het wel maar wanneer ik de rem los laat valt hij wederom uit, iets wat niet goed is lijkt mij.

Daarnaast valt het mij op dat in die lamp er een oranje lampje brand, dat oranje lampje brandt niet bij de rest van de lampen.

Wie kan mij uit de brand helpen? Alvast bedankt
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: Golf 6 Achterlicht probleem

Bericht door ChielED35 »

Je zou forumsponsor EM Services (staffpride op het forum) een bericht kunnen doen. Hij zou je misschien kunnen helpen.
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Lucavandee
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 sep 2017, 23:38
Type auto: Golf MK6 R Line

Re: Golf 6 Achterlicht probleem

Bericht door Lucavandee »

Dank voor je reactie. Ga ik doen!
Plaats reactie

Terug naar “GOLF”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 21 gasten