Golf 4 1.8T AGU Benzinepomp/start Probleem

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkIV.
Plaats reactie
Igipower89
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 apr 2020, 08:19
Type auto: Golf MK4 GTI

Golf 4 1.8T AGU Benzinepomp/start Probleem

Bericht door Igipower89 »

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn golf 4 en ik kom er niet uit.
De auto rijdt zonder problemen. maar als deze een nacht heeft gestaan dan start hij s'morgens niet.
tevens hoor ik s'morgens als ik de deur open maak geen Benzinepomp lopen.
tot dat ik een uurtje zon op de auto heb gehad dan hoor ik de pomp al draaien als ik de deur open maak en dan start hij.

Dan kan ik de hele dag rijden en na een nachtje te hebben gestaan weer het zelfde probleem
Ik hoor geen pomp lopen. dus hij start niet. even een uurtje wachten en dan start hij

Iemand bekend met dit probleem.
Of suggesties.

Vriendelijke Groet
Elturbo
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 mei 2020, 15:15
Type auto: Golf 4 GTI

Re: Golf 4 1.8T AGU Benzinepomp/start Probleem

Bericht door Elturbo »

Wellicht heb je al antwoord gegeven op je vraag zou de vacuum etc nalopen laten uitlezen eventueel of onderdeel waarvan jij denkt dat die niet goed functioneert laten vervangen maar eerst sowieso uitsluiten wat het kan zijn. Je ontkomt er niet aan om het na te laten kijken mits je er zelf natuurlijk thuis in bent. Het klinkt niet ernstig in ieder geval maar goed ben ook geen expert verder. Hoop dat het inmiddels gelukt is.
Oelehh
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jul 2020, 22:07
Type auto: Golf 4 gti

Re: Golf 4 1.8T AGU Benzinepomp/start Probleem

Bericht door Oelehh »

Goedendag
Ik heb een probleem misschien dat jullie weten ik heb agu 1.8 turbo auto stottert en met uitlezen geeft die telkens mengsel mul overschreden hij is gechipt ja heb nu andere standaard ecu derin maar stottert nog steeds

Hoor graag van jullie
StarSqream
Berichten: 484
Lid geworden op: 12 apr 2020, 01:07
Type auto: Golf MK7 GTI Perf

Re: Golf 4 1.8T AGU Benzinepomp/start Probleem

Bericht door StarSqream »

Oelehh schreef: 02 jul 2020, 22:12 Goedendag
Ik heb een probleem misschien dat jullie weten ik heb agu 1.8 turbo auto stottert en met uitlezen geeft die telkens mengsel mul overschreden hij is gechipt ja heb nu andere standaard ecu derin maar stottert nog steeds

Hoor graag van jullie
Maak je eigen topic aan bro. Krijg je sneller aandacht.
Plaats reactie

Terug naar “GOLF IV GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten