Niet blijven lopen met koude motor

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkII.
Plaats reactie
misisound
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 jan 2013, 11:17
Type auto: Golf MK1 1.8 8V PF

Niet blijven lopen met koude motor

Bericht door misisound »

Hallo

ik heb het volgende probleem met mijn golf type 1 met een type 2 motor erin

( GTI 1.8 8V motorcode PF )

met koude motor wil de motor niet blijven lopen totdat de motor redelijk warm is

ik heb al 2 dingen vervangen ( maar ik weet niet hoe je hier een foto moet plaatsen )

volgens mij noemen ze dat de stappen motor ? het is dat ronden dingen wat boven de kleppen deksel zit met 2 slangen er aan en 1 stekker en de temp sensor de witte met witte stekker die voor op de cil kop zit met nog een kleine temp sensor met 1 stekker der op

als ik weet hoe ik een foto moet plaatsen hier dan kan ik het laten zien wat er vervangen is ??!!

Ik hoor graag van jullie wat het nog meer kan zijn want het is knap lastig zo !!

met vriendelijke groet mike
misisound
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 jan 2013, 11:17
Type auto: Golf MK1 1.8 8V PF

Re: Niet blijven lopen met koude motor

Bericht door misisound »

misisound schreef:Hallo

ik heb het volgende probleem met mijn golf type 1 met een type 2 motor erin

( GTI 1.8 8V motorcode PF )

met koude motor wil de motor niet blijven lopen totdat de motor redelijk warm is

ik heb al 2 dingen vervangen ( maar ik weet niet hoe je hier een foto moet plaatsen )

volgens mij noemen ze dat de stappen motor ? het is dat ronden dingen wat boven de kleppen deksel zit met 2 slangen er aan en 1 stekker en de temp sensor de witte met witte stekker die voor op de cil kop zit met nog een kleine temp sensor met 1 stekker der op

als ik weet hoe ik een foto moet plaatsen hier dan kan ik het laten zien wat er vervangen is ??!!

Ik hoor graag van jullie wat het nog meer kan zijn want het is knap lastig zo !!

met vriendelijke groet mike

Waarom krijg ik hier op geen reacties ? is er dan niemand die hier wat van af weet ????
Gebruikersavatar
Timvgti
Berichten: 1417
Lid geworden op: 12 mei 2011, 17:59

Re: Niet blijven lopen met koude motor

Bericht door Timvgti »

misisound schreef: Waarom krijg ik hier op geen reacties ? is er dan niemand die hier wat van af weet ????
Omdat je 1: pas 1 dag geleden je startpost hebt gedaan en 2: omdat je hier op een voornamelijk GOLF 5 & 6 forum zit!!!!
90% heeft hier een bovengenoemde Golf en daarom vaak weinig verstand van de oudere types.
Wel zit hier forumlid 'spuugemmer' die zeer veel weet van mk1's en mk2's, die kan je zeker adviseren!

Los van dat denk ik dat je, mocht je vaker vragen hebben over een mk1/2, dat je beter af bent op bijv. http://www.vwforum.nl/forum.html
Plaats reactie

Terug naar “GOLF II GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten