Napraten/fotos M.I.V.W

Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings die niet door dit forum georganiseerd zijn. Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
Het staat iedereen vrij hier evenementen en meetings te plaatsen.
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: Napraten/fotos M.I.V.W

Bericht door Chris5gti »

Ik vraag me echt af hoezo dat hier vaker (niet van iedereen) zon raar gedrag is tegenover duitse autos (of wat er mee te maken heeft ) . Velen hier moeten niks weten van duitse autos, duitse stijl , duitse onderdelen , duitse mensen , duitse forums, eigenlijk alles wat er mee te maken heeft . Vind het een beetje vreemd en de laatste tijd dat ik er op let begint het me steeds vaker op te vallen . Ok smaken verschillen maar soms vind ik het een beetje komisch overkomen van sommige . Om een heel ander voorbeeld te noemen als meerdere mensen een onderdeel nodig hebben en het kost in duistland 50 euro , en in nederland kost het 90 euro , zouden veel mensen liever 40 euro voor het zelfde uitgeven omdat het uit nederland komt . Vreemd toch ? Of ben ik nou de enige wat dit opvalt ? Moest dit gewoon effe zeggen ..
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Napraten/fotos M.I.V.W

Bericht door bzb »

nog meer foto's?
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: Napraten/fotos M.I.V.W

Bericht door Verlengsnoer »

Ik heb een boel foto's bekeken via het vwforum....
bzb schreef:nog meer foto's?
73GTI
Berichten: 584
Lid geworden op: 22 feb 2012, 16:16
Type auto: 73MKVR32
Locatie: amsterdam

Re: Napraten/fotos M.I.V.W

Bericht door 73GTI »

Chris5gti schreef:Ik vraag me echt af hoezo dat hier vaker (niet van iedereen) zon raar gedrag is tegenover duitse autos (of wat er mee te maken heeft ) . Velen hier moeten niks weten van duitse autos, duitse stijl , duitse onderdelen , duitse mensen , duitse forums, eigenlijk alles wat er mee te maken heeft . Vind het een beetje vreemd en de laatste tijd dat ik er op let begint het me steeds vaker op te vallen . Ok smaken verschillen maar soms vind ik het een beetje komisch overkomen van sommige . Om een heel ander voorbeeld te noemen als meerdere mensen een onderdeel nodig hebben en het kost in duistland 50 euro , en in nederland kost het 90 euro , zouden veel mensen liever 40 euro voor het zelfde uitgeven omdat het uit nederland komt . Vreemd toch ? Of ben ik nou de enige wat dit opvalt ? Moest dit gewoon effe zeggen ..
Waar zouden we zijn zonder de Duitsers!
Had gister erg rustig geweest als er geen Duitse auto's waren ;)
maare je heb wel gelijk allemaal mopperen op die Duitsers maar wel allemaal eenVW GTI, BMW of Benz enz :?

ivm je voorbeeld van die 40E meer betalen

Dat is wel vreemd maar een beetje chauvinisme kan geen kwaad.( in deze economisch slechte tijden)

mvg lex
Mvg Lex

I'd rather push my VW than drive an Opel.
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: Napraten/fotos M.I.V.W

Bericht door Verlengsnoer »

bzb schreef:nog meer foto's?
Foto's zijn niet door mij zelf geschoten maar...... Ik ben blijkbaar niet de enigste geweest waarbij het opviel dat er veel wagens op Helios velgen stonden!!...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Napraten/fotos M.I.V.W

Bericht door wehoo »

chauvinisme?

En dan meteen vragen voor een groupbuy en/of forumkorting. :lol:

De Volkswagen (Golf) GTI wordt in Wolfsburg gemaakt. Wolfsburg ligt in .......
De BMW wordt in München gemaakt. München ligt in......
De Mercedes wordt (o.a.) in Sindelfingen gemaakt. Sindelfingen ligt in ......
"Brother" Audi wordt in Ingolstadt gemaakt. Ingolstadt ligt in .......
Wat wordt ook alweer in Zuffenhausen (D) gemaakt?
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Napraten/fotos M.I.V.W

Bericht door MkVI Nmgn »

Verlengsnoer schreef:
bzb schreef:nog meer foto's?
Foto's zijn niet door mij zelf geschoten maar...... Ik ben blijkbaar niet de enigste geweest waarbij het opviel dat er veel wagens op Helios velgen stonden!!...
Hmm, Ben ik daar blij mee?
NEE! Nondeju!
Nu moeten ze zwart !
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
rabies
Berichten: 897
Lid geworden op: 17 apr 2011, 09:24

Re: Napraten/fotos M.I.V.W

Bericht door rabies »

Chris5gti schreef: Door dat achterlijke gedoe wat hij allemaal schreef grotendeels ja , dan heb ik het al gehad .. En hoezo te hard ?
Om je auto lopend bij te houden en te bekijken.. Ik heb alleen 73GTI gezien. En over die Duitsers ? Mooi land, gastvrij, prima merken nog nooit eerder wat op aan te merken, niks tegen Duitsers, alleen viel dit me op, en dat vind ik jammer want een autobijeenkomst is over het algemeen, heel anders dan de hedendaagse maatschappij, gemoedelijk en gezellig. Niet alle Duitsers dringen voor ;) Alleen die maar ik kan 'ze' niet anders benoemen ;)
MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
Gebruikersavatar
ED60Letzebuerg
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 jul 2012, 17:12
Type auto: MK5 R32
Locatie: Zuid Holland Zuid

Re: Napraten/fotos M.I.V.W

Bericht door ED60Letzebuerg »

@ Chris Ik stond inderdaad vlakbij de ingang en k liep jou voorbij toen je het pad op kwam..
Ex: MK5 GTI Edition 17/60
New: MK5 R32

Liever 6 klappers, dan 4 plofjes
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: Napraten/fotos M.I.V.W

Bericht door Chris5gti »

rabies schreef:
Chris5gti schreef: Door dat achterlijke gedoe wat hij allemaal schreef grotendeels ja , dan heb ik het al gehad .. En hoezo te hard ?
Om je auto lopend bij te houden en te bekijken.. Ik heb alleen 73GTI gezien. En over die Duitsers ? Mooi land, gastvrij, prima merken nog nooit eerder wat op aan te merken, niks tegen Duitsers, alleen viel dit me op, en dat vind ik jammer want een autobijeenkomst is over het algemeen, heel anders dan de hedendaagse maatschappij, gemoedelijk en gezellig. Niet alle Duitsers dringen voor ;) Alleen die maar ik kan 'ze' niet anders benoemen ;)
Ja goed maar ik rij ook niet rond zodat er mensen naar mijn auto kijken (zowiezo geen blikvanger op zon meeting ;) ) ,ik reed rond omdat ik geen zin meer had om te lopen en toe was aan airco , heb ook maar een klein rondje gereden en toen weer opweg naar huis .. En ik denk dat iedereen wel effe ergens voor reed ofzo . Dat komt omdat de meeste met een groep daarzijn en daar ook bij willen staan maar vaker door file of ander dingen de groep gesplits word .
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: Napraten/fotos M.I.V.W

Bericht door Chris5gti »

ED60Letzebuerg schreef:@ Chris Ik stond inderdaad vlakbij de ingang en k liep jou voorbij toen je het pad op kwam..
Oh ok .. weet effe niet meer wanneer je bedoeld . Maar zal vast aan het einde zijn geweest toen ik richting uitgang reed .
Gebruikersavatar
rabies
Berichten: 897
Lid geworden op: 17 apr 2011, 09:24

Re: Napraten/fotos M.I.V.W

Bericht door rabies »

Jij rijdt toch met die MB wielen en die lege grill ? Prima auto hoor past er prima tussen (wilde je dat graag horen ;?) ) Oke dit was een gevalletje 'je moet erbij zijn geweest' op vwforum lees ik het ook van een ander, boeit niet, mooie dag mooie auto's, genieten..
MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: Napraten/fotos M.I.V.W

Bericht door Chris5gti »

rabies schreef:Jij rijdt toch met die MB wielen en die lege grill ? Prima auto hoor past er prima tussen (wilde je dat graag horen ;?) ) Oke dit was een gevalletje 'je moet erbij zijn geweest' op vwforum lees ik het ook van een ander, boeit niet, mooie dag mooie auto's, genieten..
Lege grill ??? Heb ik nog nooit van gehoord :roll: maargoed weet niet wat ik van je opmerking moet vinden en zal er verder maar niet op ingaan .
Gebruikersavatar
rabies
Berichten: 897
Lid geworden op: 17 apr 2011, 09:24

Re: Napraten/fotos M.I.V.W

Bericht door rabies »

Ik bedoel embleemloze US grill. Je snapt toch wel wat ik bedoel ? Niet overal wat achter zoeken hoor, ik zeg toch net dat je een mooie auto hebt..
MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
Gebruikersavatar
ED60Letzebuerg
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 jul 2012, 17:12
Type auto: MK5 R32
Locatie: Zuid Holland Zuid

Re: Napraten/fotos M.I.V.W

Bericht door ED60Letzebuerg »

Chris5gti schreef:
ED60Letzebuerg schreef:@ Chris Ik stond inderdaad vlakbij de ingang en k liep jou voorbij toen je het pad op kwam..
Oh ok .. weet effe niet meer wanneer je bedoeld . Maar zal vast aan het einde zijn geweest toen ik richting uitgang reed .
Toen je het pad op kwam.. :roll:
Ex: MK5 GTI Edition 17/60
New: MK5 R32

Liever 6 klappers, dan 4 plofjes
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: Napraten/fotos M.I.V.W

Bericht door Chris5gti »

rabies schreef:(wilde je dat graag horen ;?) )
Vond het een beetje sarcastisch overkomen eerlijk gezecht . Maargoed zal dan wel aan mij liggen ..

@ed60L er zijn heel veel paden zoals je al hebt gezien :roll:
Gebruikersavatar
ED60Letzebuerg
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 jul 2012, 17:12
Type auto: MK5 R32
Locatie: Zuid Holland Zuid

Re: Napraten/fotos M.I.V.W

Bericht door ED60Letzebuerg »

Chris5gti schreef:
rabies schreef:(wilde je dat graag horen ;?) )
Vond het een beetje sarcastisch overkomen eerlijk gezecht . Maargoed zal dan wel aan mij liggen ..

@ed60L er zijn heel veel paden zoals je al hebt gezien :roll:
ha-ha.
Ex: MK5 GTI Edition 17/60
New: MK5 R32

Liever 6 klappers, dan 4 plofjes
Gebruikersavatar
rabies
Berichten: 897
Lid geworden op: 17 apr 2011, 09:24

Re: Napraten/fotos M.I.V.W

Bericht door rabies »

Chris5gti schreef: Vond het een beetje sarcastisch overkomen eerlijk gezecht . Maargoed zal dan wel aan mij liggen ..
Nou ik vond jouw merking ook apart, maargoed ik bedoelde het goed en wilde je met je auto complimenteren, meer niet.
MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: Napraten/fotos M.I.V.W

Bericht door Verlengsnoer »

En op deze foto's zijn de meeste niet gespoten. Welke ik zelf gespot heb waren bijna allemaal in kleur!!! Moest ook meteen aan jou denken! :oops:
MKV Nmgn schreef:
Verlengsnoer schreef:
bzb schreef:nog meer foto's?
Foto's zijn niet door mij zelf geschoten maar...... Ik ben blijkbaar niet de enigste geweest waarbij het opviel dat er veel wagens op Helios velgen stonden!!...
Hmm, Ben ik daar blij mee?
NEE! Nondeju!
Nu moeten ze zwart !
GTIED30
Berichten: 195
Lid geworden op: 02 jul 2012, 14:26
Type auto: GTI edition 30

Re: Napraten/fotos M.I.V.W

Bericht door GTIED30 »

Vond het zeker weer een dikke meeting ben dit jaar niet in worthersee dan maar wachten tot ze hier komen ;)
Gebruikersavatar
ED60Letzebuerg
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 jul 2012, 17:12
Type auto: MK5 R32
Locatie: Zuid Holland Zuid

Re: Napraten/fotos M.I.V.W

Bericht door ED60Letzebuerg »

Dit was wel een leuwk voorproefje voor mijn 1e keer Worthersee :) Stond heel veel spul tussen die ik af en toe wel is op filmpjes langs zie komen van Worthersee
Ex: MK5 GTI Edition 17/60
New: MK5 R32

Liever 6 klappers, dan 4 plofjes
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Napraten/fotos M.I.V.W

Bericht door MkVI Nmgn »

En wat was een leuk kleurtje ? haha
Dat witte vind ik maar afschuwelijk :mrgreen:
Verlengsnoer schreef:En op deze foto's zijn de meeste niet gespoten. Welke ik zelf gespot heb waren bijna allemaal in kleur!!! Moest ook meteen aan jou denken! :oops:
MKV Nmgn schreef:
Verlengsnoer schreef:
Foto's zijn niet door mij zelf geschoten maar...... Ik ben blijkbaar niet de enigste geweest waarbij het opviel dat er veel wagens op Helios velgen stonden!!...
Hmm, Ben ik daar blij mee?
NEE! Nondeju!
Nu moeten ze zwart !
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
ED60Letzebuerg
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 jul 2012, 17:12
Type auto: MK5 R32
Locatie: Zuid Holland Zuid

Re: Napraten/fotos M.I.V.W

Bericht door ED60Letzebuerg »

Heb ze nog niet onder een 6 gezien Tonnie!
Ex: MK5 GTI Edition 17/60
New: MK5 R32

Liever 6 klappers, dan 4 plofjes
Gebruikersavatar
JonasV
Berichten: 1058
Lid geworden op: 10 mei 2011, 18:22
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Napraten/fotos M.I.V.W

Bericht door JonasV »

Kijk eens op de vorige pagina dan ;)
Gebruikersavatar
ED60Letzebuerg
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 jul 2012, 17:12
Type auto: MK5 R32
Locatie: Zuid Holland Zuid

Re: Napraten/fotos M.I.V.W

Bericht door ED60Letzebuerg »

La maar , erover heen gekeken :lol:
Ex: MK5 GTI Edition 17/60
New: MK5 R32

Liever 6 klappers, dan 4 plofjes
Plaats reactie

Terug naar “Overige Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten