TB Adrenaline dagen (Zevenbergsche Hoek)

Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings die niet door dit forum georganiseerd zijn. Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
Het staat iedereen vrij hier evenementen en meetings te plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
HC1973
Berichten: 311
Lid geworden op: 09 jul 2011, 14:55
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: Regio Breda

TB Adrenaline dagen (Zevenbergsche Hoek)

Bericht door HC1973 »

Vandaag een dagje mogen rondrijden met wat VW machines. Mijn dealer (Tilburg Bastianen) had een dag georganiseerd waarbij je je kon inschrijven op testritten.

Ik had gekozen voor de Golf R DSG en de Golf GTD DSG. Beiden zijn me erg goed bevallen. Als ik zou moeten gaan dieselen, dan zou de GTD zeker een optie zijn. Je hebt eigenlijk niet eens in de gaten dat je een diesel rijdt. Auto is zeker goed bij de les.

De Golf R had ik in gedachten als eventuele opvolger van mijn GTI over een aantal jaar. Hij heeft echt een ander karakter dan de (originele en gechipte) GTI. Loopt lekker soepel door de toeren en is origineel al redelijk vlot (afgeklokt op 5,9 met nat wegdek en handschakelen). De sound is ook erg prettig en neigt in de verte meer naar de oude R32 dan naar de GTI. Maar overall moet ik zeggen dat de prijs van de R t.o.v. de indruk wel wat te stevig is. Ik zal in de toekomst mijn oog dus eerder op de edition 40 (die zal neem ik aan ook wel komen) laten vallen dan de 7R. Weer wat wijzer geworden dus ;-).

Kwam ook nog forum lid Dirk tegen. Complimenten aan zijn vriendin/vrouw voor de organisatie van het evenement!
Nu:
- VW Golf VI GTI DSG, DDC, Deep Black, 18" Detroit&
- Seat Ibiza FR, Magic Black

Afbeelding

Hiervoor:
- Audi A4 Avant Proline Business 2.0 TFSI & Audi A4 1.8T
- Peugeot 106 GTI & Peugeot 106 XSI
Gebruikersavatar
Renekesgti
Berichten: 1185
Lid geworden op: 08 jun 2011, 15:54
Type auto: MK7 GTI CS
Contacteer:

Re: TB Adrenaline dagen (Zevenbergsche Hoek)

Bericht door Renekesgti »

Hey! Ik was er ook vandaag. Heb in de S6 gereden V8 turbo, wat een beest! Daarnaast ook nog in een veredelde trekker de Amarok. De rest was helemaal volgepland.
@HC1973, misschien hebben we elkaar wel gezien, maar weet niet welk gezicht erbij hoort.

Wat me wel opviel alle auto's werden na hard knallen meteen uitgezet.... aaaai demo's.....

René
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3556
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: TB Adrenaline dagen (Zevenbergsche Hoek)

Bericht door NICO! »

Had ik dit geweten, was ik wel even langs gekomen. Klinkt erg leuk.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
HC1973
Berichten: 311
Lid geworden op: 09 jul 2011, 14:55
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: Regio Breda

Re: TB Adrenaline dagen (Zevenbergsche Hoek)

Bericht door HC1973 »

Niet iedereen weet inderdaad dat je na een half uur gas geven effe moet laten nadraaien. Ik geloof dat, voor zover ik het heb gezien, ik de enige was die het deed. Goed dat ze een jaar Bovag garantie krijgen als ze weer de markt op gaan.

De S6 had ik ook wel willen testen maar vas inderdaad volgeboekt.

Helaas was de RS5 uit de selectie gehaald, omdat die net verkocht was. Vorig jaar een uur in mogen rijden met de Audi on Tour. Erg prettig, maar helaas niet bereikbaar.

Ik zal volgende keer voor aanvang posten. Kunnen de GTI forum leden die een uitnodiging hebben samen gaan. Had er niet bij stil gestaan.

@ Rene: ik was er tussen 9:00 en 11:30.
Nu:
- VW Golf VI GTI DSG, DDC, Deep Black, 18" Detroit&
- Seat Ibiza FR, Magic Black

Afbeelding

Hiervoor:
- Audi A4 Avant Proline Business 2.0 TFSI & Audi A4 1.8T
- Peugeot 106 GTI & Peugeot 106 XSI
Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 979
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:25
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Raamsdonksveer
Contacteer:

Re: TB Adrenaline dagen (Zevenbergsche Hoek)

Bericht door Dirk »

Haha ik was er uiteraard ook bij. Mijn vriendin had dit inderdaad neer gezet en was ik er dus vroeg bij met inschrijven :D Was een heerlijke dag! Zelf in de golf R en sirocco R en beetle turbo gereden. Eerst de avond van te voren de beetle turbo omdat ze die mee naar huis had genomen. Was een erg leuke auto om in te rijden met leuk weg gedrag. Wel wat aan de langzame kant nu ik de gechipte gti gewend ben. Zaterdag eerst de golf R gereden. Moet zeggen dat ik onder de indruk was van het bochtenwerk en het geluid. De snelheid viel me ook bij de golf R(DSG) enorm tegen. Daarna de sirroco R(handbak) mee op pad gehad en moet zeggen dat dat echt stukken anders was. Deze was (of leek iig) een stuk sneller. Het geluid was harder en intenser! maar het bochten gedrag was belabberd, continu moest de esp ingrijpen en stond ik de stuiteren op het wegdek. Des ondanks als ik zou moeten kiezen zou ik alsnog voor de golf R gaan en die laten chippen met uitlaat(zou denk wel een handbak nemen). Vond de sirocco gewoon te vaak schuiven en slippen. Maar als ik dan naar het gebruik kijk van bijde was om te huilen, nou werd er de hele dag mee gestampt, maar het verbruik stond op 1 op 5 gemiddeld. bij vol gas was het 1:2 continu. haha niets dus voor een ritje oostenrijk haha. Maar voor een R heb ik zoizo geen geld dus dat is makkelijk haha.

@HC1973, was erg leuk om je zo eens te spreken. Er werd inderdaad als gekken weg gereden en vervolgens weer terug gekomen en hop uit. Veel mensen weten wel hoe ze de auto MOETEN behandelen(reden er genoeg GTI als ik het parkeerterein zag), maar ja het is tog niet hun auto he... dus wat maakt het uit?! Die auto's zijn gewoon snel afgeschreven. Maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk voor ons. :lol: Jij ook bedankt voor je deelname en je compliment namens mijn vriendin/TB.

@Nico, sorry wist dit al heel lang, maar heb het expres stil gehouden omdat ze helaas niet voor iedereen ritten in kon plannen. HC1973 en Renekes zijn ook klanten dus die werden gewoon benaderd.

@ Renekes, De S6 was alsnog geslaagd dus? Binnekort maar weer eens meeten!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Audi A4 1.8 TFSI
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: TB Adrenaline dagen (Zevenbergsche Hoek)

Bericht door wehoo »

Actie loopt nu bij meerdere VW dealers; via uitnodiging.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Overige Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten