Golf 6 GTI Te Koop !

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
Gebruikersavatar
JimmyGTI
Berichten: 472
Lid geworden op: 18 mei 2011, 13:55
Type auto: Golf VI GTI

Golf 6 GTI Te Koop !

Bericht door JimmyGTI »

Beste Mensen,

Ik heb al even niets meer van mij laten horen op dit forum, waar ik voorheen best actief was. Ik heb een andere auto gekocht en daarom wil ik hier mijn originele NL Golf 6 GTI aanbieden. We vinden denk ik allemaal onze auto uniek maar ik denk dat deze daar ook onder mag vallen.

De auto is van 2011 en ik ben de eerste eigenaar, nieuw gekocht dus. Momenteel 123.000 km gereden, Toen volledig vol besteld (Nieuwprijs 2011: €46.000,-) met zelfs automatisch inparkeren, adaptief onderstel, Dynaudio, Led lampen en speciaal leder vanaf de dealer! Enkel wat ik destijds niet heb genomen als opties is de keyless entree en stoelverwarming.

Door de jaren heen wat dingen aangepast aan de auto, waaronder de remmen. de remmerij is afkomstig van een RS4 en aangepast aan de golf. Dat wil zeggen dat ik geen spacers hoef te monteren maar gewoon met originele wielen kan rijden zonder enige aanpassing! Dit is volgens mij vrij uniek waar ik het nog niet eerder heb gezien.

3 jaar geleden is de auto door DVX Performance voorzien van een stage 3+ kit, waardoor de auto nu 387 pk heeft. K04 Turbo, andere brandstofpomp, aangepast inlaattraject, etc. Kortom, het is een kanon op wielen. Auto verkeerd verder motorisch ook in nieuwstaat!

Verder veel kleine dingetjes aangepast naar eigen smaak zoals logo's, stuggere rubbers in draagarmen, Eibach verlaagd, andere wielen (VMR), Miltek Uitlaatsysteem, noem maar op. Auto verkeerd in zeer goede staat. Auto is optisch en motorisch in zeer goede staat.

Kortom, een auto van een liefhebber, voor een liefhebber!
Mijn vraagprijs is €17.800,- Incl. Originele set Velgen met winterbanden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gr Jimmy.

GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: Golf 6 GTI Te Koop !

Bericht door ChielED35 »

Ik vind dat je een erg mooie wagen hebt Jimmy. Hoop dat de opvolger minstens zo mooi is. Succes met de verkoop!
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten