Problemen Golf 7,5 GTI bochtenverlichting.

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVII.
Plaats reactie
Eddy_nismo
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 dec 2020, 18:00
Type auto: Skyline R34 GTR

Problemen Golf 7,5 GTI bochtenverlichting.

Bericht door Eddy_nismo »

Goedenavond,

Ik heb een vraagje met betrekking tot de bochten verlichting van mijn golf 7,5 GTI met uitgebreide koplamp uitvoering. De bochten verlichting zit in de koplampen gebouwd en rechts voor werkt prima naar behoren. Helaas links doet die het niet en heb ik een storing van : dynamische bochten verlichting (AFS)
Autel diagnose apparaat er aan gehangen en storing verwijderd, dan springt de bochten verlichting even aan en na 30 seconden komt de storing terug en werkt die niet meer. Ik ben het helemaal kwijt allemaal en kom er niet meer uit.

Wat zijn de ervaringen hier en wie weet hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb meerdere dingen gelezen en gezocht en dat vaak een lampje vervangen word. Maar bij deze lampen zijn lampjes ook geloof ik niet te vervangen.

Ik hoop op jullie hulp:) alvast bedankt!

Groetjes Eddy
Gebruikersavatar
Vw golf gti
Berichten: 419
Lid geworden op: 09 aug 2020, 21:46
Type auto: Golf mk7 gti perform

Re: Problemen Golf 7,5 GTI bochtenverlichting.

Bericht door Vw golf gti »

Heb juist het zelfde mee gemaakt en bij mij was links lampje stuk en toen werkte ze bij mij alle twee niet meer en kreeg ook melding .heb toen gewoon lampje zelf vervangen wat heel makkelijk ging heb wel een gti7" performence en geen 7.5 maar denk dat dit het zelfde is

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Eddy_nismo
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 dec 2020, 18:00
Type auto: Skyline R34 GTR

Re: Problemen Golf 7,5 GTI bochtenverlichting.

Bericht door Eddy_nismo »

Bij deze koplampen zit niets wat ik kan vinden om een lampje te wisselen, wellicht iemand die dat wel weet?
Het gaat wel om een 7.5 facelift in dit geval met led xenon koplampen en 2 modules er op
iz75
Berichten: 109
Lid geworden op: 01 apr 2017, 20:56
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: Problemen Golf 7,5 GTI bochtenverlichting.

Bericht door iz75 »

Heb je ook een code bij de storing zoals een VCDS of OBD11 afgeeft? Meestal is er aan de hand van de code veel meer af te leiden (kijk maar op de site van Gerrit Speek).
Eddy_nismo
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 dec 2020, 18:00
Type auto: Skyline R34 GTR

Re: Problemen Golf 7,5 GTI bochtenverlichting.

Bericht door Eddy_nismo »

Autel fout codes : C121F13, U140000, U140500
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VII GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten