Welke maat banden/velgen (18 inch) met Eibach Veren?

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVII.
Bosi010
Berichten: 104
Lid geworden op: 28 feb 2019, 08:40
Type auto: Golf MK7 GTI

Welke maat banden/velgen (18 inch) met Eibach Veren?

Bericht door Bosi010 »

Hoi allemaal,

Ik heb jullie advies nodig! Momenteel heb ik 19 inch santiagos (ET 51) op mijn golf 7 gti, mijn auto is verlaagd met een Eibach Sportline kit @ 30/35 mm aan de voorkant en 20/25 mm aan de achterkant en er zitten ook 12 mm spacers op de achterkant, maar ik ben toe aan nieuwe velgen en banden! De enige vraag is welke geschikt zijn in combinatie met mijn verlagingsveren?

Ik wil eigenlijk overstappen op een 18 inch velg met een zo breed mogelijke band (want dit ziet er gaaf uit), dan denk ik dat ik uitkom op 245/40, maar dan is het de vraag of dit past bij de eibach veren? Ik wil 100% zeker zijn voordat ik een set koop .. Ik wil echt niet hebben dat het gaat aanlopen.
Aan de voorkant had ik ook een 12mm spacers alleen die begon helaas aan te lopen, de eibach veren zijn namelijk zo gemaakt dat de voorkant lager is dan de achterkant.

Mijn doel is om een ​​zo breed mogelijke velg te hebben (maar welke ET-waarde?) En een zo breed mogelijke band (245/40?) Die past bij mijn eibach-veren / waarde, zodat het niet aanloopt, en zonder gebruik van spacers! En oja, het gaat om 18 inch velgen.

Ik hoor graag van jullie!

@rick_gti
RICK_GTI @ Instagram
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VII GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten