Golf 7 gti naar stage 3 alle info welkom

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVII.
Plaats reactie
gizze
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 jul 2019, 18:56
Type auto: golf 7 gti

Golf 7 gti naar stage 3 alle info welkom

Bericht door gizze »

Hallo, ik bezit een Mk7 gti Performance en staat nu stage 2 + crackle mapping 345Pk & 519Nm koppel.(vorige zomer rond de 50k km laten tunen bij dvx)
Nu 62.000km opde teller.
Is al nice de stage 2 maar heb koopje kunnen doen en een golf 7 r turbo is38 ihi (heeft 700km op zijn wagen gezeten) ziet er nog nieuw uit :) en een wagner competition intercooler gekocht met 10.000km op golf 7 gti gezeten dus hier gaan we dan voor stage 3 bij dvx :) Ik ga zowieso nog msd rs3 bobijnen en andere bougys steken
Andere aanpassingen zijn brembo xtra discs van voor en achter met de xtra remblokken, eibach pro veren, cts turbo inlet en intake. Milltek downpipe 3’ en fox sportlijn 3’ met middendemper vervangende inox lijn van fox maar deze is met de downpipe iets te luid dus rij met middendemper
Wat mag ik van pks en koppel verwachten bij stage 3 tune ?
Alvast bedankt
Laatst gewijzigd door gizze op 02 mar 2021, 05:59, 7 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: Golf 7 gti naar stage 3

Bericht door ChielED35 »

Welkom hier. Denk dat je zo’n 400-410 pk en +- 550nm koppel mag verwachten. Uit ervaring kan ik je vertellen, dat is erg leuk als je rollende bent en gaat dan als de bliksem, maar vanuit stilstand kan je er echt helemaal niks mee.
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
StarSqream
Berichten: 484
Lid geworden op: 12 apr 2020, 01:07
Type auto: Golf MK7 GTI Perf

Re: Golf 7 gti naar stage 3 alle info welkom

Bericht door StarSqream »

gizze schreef: 28 feb 2021, 03:26 Hallo ik ben de trotse eigenaar van een Mk7 gti Performance en staat nu stage 2. 345Pk & 519Nm koppel.
62.000km opde teller.
Is al nice maar heb koopje kunnen doen en een golf 7 r turbo is38 ihi (heeft 700km op zijn wagen gezeten) ziet er nog nieuw uit :) en een wagner competition intercooler gekocht met 10.000km op golf 7 gti gezeten dus hier gaan we dan voor stage 3 bij dvx :) Ik ga zowieso nog msd rs3 bobijnen en andere bougys steken
Andrere aanpassingen zijn brembo xtra discs van voor en achter met de xtra remblokken, eibach pro veren, cts turbo inlet en intake. Milltek downpipe 3’ en fox sportlijn 3’ met. Middendemper vervangende lijn van fox maar deze is met de downpipe iets te luid dus rij met middendemper
Wat mag ik van pks en koppel verwachten bij stage 3 tune ?
Alvast bedankt
ps hoe plaats je hier fotos op? :|
Welkom! Ik zie t helemaal voor me. 400pk+ op de voorbanden. Heb zelf rond de 325PK (JD) en moet al heel beheerst omgaan met mn gaspedaal om vooruit te komen. Succes!
Gebruikersavatar
Vw golf gti
Berichten: 419
Lid geworden op: 09 aug 2020, 21:46
Type auto: Golf mk7 gti perform

Re: Golf 7 gti naar stage 3 alle info welkom

Bericht door Vw golf gti »

StarSqream schreef:
gizze schreef: 28 feb 2021, 03:26 Hallo ik ben de trotse eigenaar van een Mk7 gti Performance en staat nu stage 2. 345Pk & 519Nm koppel.
62.000km opde teller.
Is al nice maar heb koopje kunnen doen en een golf 7 r turbo is38 ihi (heeft 700km op zijn wagen gezeten) ziet er nog nieuw uit :) en een wagner competition intercooler gekocht met 10.000km op golf 7 gti gezeten dus hier gaan we dan voor stage 3 bij dvx :) Ik ga zowieso nog msd rs3 bobijnen en andere bougys steken
Andrere aanpassingen zijn brembo xtra discs van voor en achter met de xtra remblokken, eibach pro veren, cts turbo inlet en intake. Milltek downpipe 3’ en fox sportlijn 3’ met. Middendemper vervangende lijn van fox maar deze is met de downpipe iets te luid dus rij met middendemper
Wat mag ik van pks en koppel verwachten bij stage 3 tune ?
Alvast bedankt
ps hoe plaats je hier fotos op? :|
Welkom! Ik zie t helemaal voor me. 400pk+ op de voorbanden. Heb zelf rond de 325PK (JD) en moet al heel beheerst omgaan met mn gaspedaal om vooruit te komen. Succes!
Idd hier ook stage 1 320 pk 470 koppel en is al moeilijk om grip të houden
Denk niet dat met zoveel pk en koppel op de voorwielen het nog aangenaam rijden is
volgens mij heb je niet veel aan die extra pk s
is natuurlijk mijn persoonlijke mening he Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

gizze
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 jul 2019, 18:56
Type auto: golf 7 gti

Re: Golf 7 gti naar stage 3 alle info welkom

Bericht door gizze »

Vw golf gti schreef: 28 feb 2021, 22:39
StarSqream schreef:
gizze schreef: 28 feb 2021, 03:26 Hallo ik ben de trotse eigenaar van een Mk7 gti Performance en staat nu stage 2. 345Pk & 519Nm koppel.
62.000km opde teller.
Is al nice maar heb koopje kunnen doen en een golf 7 r turbo is38 ihi (heeft 700km op zijn wagen gezeten) ziet er nog nieuw uit :) en een wagner competition intercooler gekocht met 10.000km op golf 7 gti gezeten dus hier gaan we dan voor stage 3 bij dvx :) Ik ga zowieso nog msd rs3 bobijnen en andere bougys steken
Andrere aanpassingen zijn brembo xtra discs van voor en achter met de xtra remblokken, eibach pro veren, cts turbo inlet en intake. Milltek downpipe 3’ en fox sportlijn 3’ met. Middendemper vervangende lijn van fox maar deze is met de downpipe iets te luid dus rij met middendemper
Wat mag ik van pks en koppel verwachten bij stage 3 tune ?
Alvast bedankt
ps hoe plaats je hier fotos op? :|
Welkom! Ik zie t helemaal voor me. 400pk+ op de voorbanden. Heb zelf rond de 325PK (JD) en moet al heel beheerst omgaan met mn gaspedaal om vooruit te komen. Succes!
Idd hier ook stage 1 320 pk 470 koppel en is al moeilijk om grip të houden
Denk niet dat met zoveel pk en koppel op de voorwielen het nog aangenaam rijden is
volgens mij heb je niet veel aan die extra pk s
is natuurlijk mijn persoonlijke mening he Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Heb een maat met een golftcr stage 1+ met intake en die haalt 380pk. En die kan zijn pks ook nog prima kwijt. Nu stage 2 met 520Nm. Vindt ik rijdend ook niet zo spectaculair ik verlies boven de 5000 toeren veel koppel met de originele is20 turbo. Is nu ook niet dat ik het type chauffeur ben die met piepende banden aanzet 😬
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VII GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten