Help toerenteller doet het niet meer.

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
Plaats reactie
pyara_pappoe
Type auto: GOLF MK5 GTI 2007

Help toerenteller doet het niet meer.

Bericht door pyara_pappoe »

Ik heb vandaag geprobeerd om de naalden van mijn toerenteller te verven, en per ongeluk raakte mijn vinger de toerentellerwijzer en deze bewoog miniscuul met de klok mee.

Tot mijn verbazing werkt de toerenteller niet meer (: Weet iemand of dit opgelost kan worden zonder een nieuw tachometer aan te schaffen ? Of moet ik nu toch een nieuwe aanschaffen, en als ik dan een tweede handse neem kan ik deze er dan zo inklikken en met VAGCOM inleren ? Gaat om golf V gti 2007.

Ik baal als een stekker, had ik maar niet moeten klote met de naalden denk ik nu (:

zie ook deze topic waar ik aan het hobbyen was met mijn toerenteller :) omdat ik namelijk niet tevreden was met de naalden heb ik deze keer of 4 losgehaald en dus laatste keer het verhaal met de toerenteller (:

Een nieuwe bij de dealer kost 450 euro moet ik de oude wel inleveren (:
wehoo

Re: Help toerenteller doet het niet meer.

Bericht door wehoo »

Misschien zit de naald niet goed op het asje.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
pyara_pappoe

Re: Help toerenteller doet het niet meer.

Ik zal dat nakijken donderdag ...... Hopelijk is dat hey maar had hey er goed opgedrukt !
pyara_pappoe

tellerhuis vervangen.

hallo nog een hulpvraag :

Ik heb eventueel een andere 2e handse cluster / tellerklokhuis van een golf mkv gti gevonden. Kan ik deze een op een eventueel overzetten, of moet deze ingeleerd worden en heb ik dan de pin nodig ?

Ik heb de pin namelijk niet, en kan iemand mij eventueel helpen hier op het forum om deze andere cluster dan in te leren in mijn golf mkv gti ? In het geval mijn oude cluster echt kapot is.

Het is een golf mkv gti uit 2007 met volgens mij de immobilizer 4c siemens type, welke dus moeilijker is m.b.t. het uitlezen van de pincode, wellicht is dit onmogelijk maar dat weet ik niet. Schijnt de dealer dus alleen te kunnen, iemand die mij kan helpen hiermee ? uiteraard tegen betaling.

Als het namelijk mogelijk is , dan wil ik liever gelijk een r32 cluster in mijn GTI doen, die moet ik dan nog wel even zoeken, toevallig hier iemand op het forum eentje liggen ?

rid.
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”