Hallo,
Mijn naam is rehan en ben nieuw op dit forum. Bezit ongeveer 3 maanden een golf mk5 gti 2007 wit 5 deurs.
Mijn achterklep is onlangs beschadigd, en ik heb een nieuwe weten te bemachtigen via marktplaats, in dezelfde kleur.
Nu wil ik mijn huidige achterklep vervangen door de nieuwe, weet iemand hoe ik dit kan doen, en is er ergens een handleiding te vinden op internet voor deze actie ?
En nog een vraag, kan ik het zo een op een overzetten, de nieuwe klep is compleet met slot en al. Of gaat dit problemen geven, ? Ik hoorde van iemand dat dit wel eens problemen kan gaan geven met het koffebakslot, klopt dit of niet ?
Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Gr,
Rehan.
Achterklep GOLF MK5 GTI Vervangen
-
- Type auto: GOLF MK5 GTI 2007
-
Re: Achterklep GOLF MK5 GTI Vervangen
niemand die kan helpen ?
Gezien de vragen die je stelt zou ik een schade hersteller of goede garage de achterklep laten vervangen of laten herstellen
Natuurlijk moet je de slot cilinder vervangen, anders zou iedereen in elkaars kofferbak kunnen

Natuurlijk moet je de slot cilinder vervangen, anders zou iedereen in elkaars kofferbak kunnen

mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
-
nog een vraag. ik heb dus een complete achterklep in juiste kleur bemachtigd, inclusief slot bedrading en alles.
kan ik zo de oude eraf halen en de nieuwe op me golf mkv gti 2007 zetten ? of krijg ik dan problemen met het slot en deurvergrendeling ofzo ? en moet ik dan met vagcom inleren, kortom als ik het vervang gaat het dan gelijk werken of moet ik nog wat doen ?
kan ik zo de oude eraf halen en de nieuwe op me golf mkv gti 2007 zetten ? of krijg ik dan problemen met het slot en deurvergrendeling ofzo ? en moet ik dan met vagcom inleren, kortom als ik het vervang gaat het dan gelijk werken of moet ik nog wat doen ?
- staffpride
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Contacteer:
Nee hoor, kan je zo overzetten. Er zitten in de achterklep geen modules en cilindersloten.
De betreffende uit/inbouw en afstel documenten
Succes er mee
De betreffende uit/inbouw en afstel documenten
Spoiler:
Succes er mee