Ik kwam deze (te) goedkope downpipe tegen.
Iemand ervaring m.b.t. dit product?
http://www.marktplaats.nl/a/auto-divers ... ousPage=lr
downpipe
- ronald81
- Type auto: Golf MKV GTI DSG USA
Re: downpipe
Gewoon een 3inch downpipe, waarschijnlijk van Chineze makelaardij (of iets uit die hoek). Ebay staat er vol mee, op fora's uit de UK en USA lees je er veel over. Kwaliteitsverschil zal er zijn t.o.v. bijvoorbeeld een Miltek (lasnaden, rvs, pasvorm).
Of er veel verschil in het resultaat qua vermogen zal zijn weet ik niet. Een 3inch downpipe zal denk ik niet slechter presteren omdat deze door een Chinees is gelast of vanwege mindere kwaliteit rvs.
Maar wellicht dat er mensen zijn die hier al ervaring(en) mee hebben opgedaan en meer info hebben.
Prijs is wel oke, niet duur maar ook niet goedkoop voor een katloze pijp van deze kwaliteit.
Of er veel verschil in het resultaat qua vermogen zal zijn weet ik niet. Een 3inch downpipe zal denk ik niet slechter presteren omdat deze door een Chinees is gelast of vanwege mindere kwaliteit rvs.
Maar wellicht dat er mensen zijn die hier al ervaring(en) mee hebben opgedaan en meer info hebben.
Prijs is wel oke, niet duur maar ook niet goedkoop voor een katloze pijp van deze kwaliteit.
Groeten Ronald
Golf MKV GTI DSG USA / 30Ed motor - 342pk & 452nm
Golf MKV GTI DSG USA / 30Ed motor - 342pk & 452nm