vraagje over onderstel golf mk5 gti
vraagje over onderstel golf mk5 gti
zou iemand mij kunnen vertellen wat voor verlaging set dit is
alleen veren of een schroefset waarschijnlijk is dit een domme vraag maar ik heb er totaal geen verstand van sorry
groet daan
http://i1292.photobucket.com/albums/b56 ... d15cb2.jpg
alleen veren of een schroefset waarschijnlijk is dit een domme vraag maar ik heb er totaal geen verstand van sorry
groet daan
- NL_MK5 GTI
- Type auto: MK5 GTI DSG
Re: vraagje over onderstel golf mk5 gti
Dit is een schroefset kijk maar goed, bovenop de veer zit (schroefdraad) 

- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
schroefset kw
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Domme vragen bestaan niet. Al komen sommige wel dicht in de buurt. Die van jou valt best mee!nutsdaan schreef:zou iemand mij kunnen vertellen wat voor verlaging set dit is
groet daan
Ziet eruit als een schroefset. Je ziet boven aan de veer een ring met schroefdraad om te stellen. Als je het merk kw en dan golf op google zoekt krijg je genoeg resultaten om jezelf wat wijzer te worden.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Ex edition 30
En ik ben er mee bezig om een heel verhaal te typen. En jullie zijn me voor haha.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Ex edition 30
hey allemaal
bedankt voor de snelle reacties ik heb inderdaad ook even op google gekeken en de schroefset is er in 3 varianten heb geen ideee welke ik heb hij is instelbaar op voor 20-45mm en achter 10-35mm ik zal morgen een foto posten mischien dat jullie zo een schatting kunnen maken hoe ver die verlaagd is
hij ligt in ieder geval al aardig laag op zijn 17 inch detroit velgen scheelt me weer in de aanschaf
ik wil na de winter gaan kijken voor 18 inch detroit of de audi rs velgen
groet daan
bedankt voor de snelle reacties ik heb inderdaad ook even op google gekeken en de schroefset is er in 3 varianten heb geen ideee welke ik heb hij is instelbaar op voor 20-45mm en achter 10-35mm ik zal morgen een foto posten mischien dat jullie zo een schatting kunnen maken hoe ver die verlaagd is
hij ligt in ieder geval al aardig laag op zijn 17 inch detroit velgen scheelt me weer in de aanschaf

ik wil na de winter gaan kijken voor 18 inch detroit of de audi rs velgen
groet daan
- Edition30
- Type auto: Edition 30
17 inch is Denver en 18 inch is Detroit 

Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
thx Edition 30 weer wat geleerd 

als je onder de paravan kijkt en er zitten verstellers op weet je al dat je v2 of v3 heb, anders heb je een v1
hey bzb
ik heb werkelijk geen ideee wat de paravan is een kleine uitleg mischien
ik heb nu nog zo`n 3 cm ruimte tussen de band en de wielkas
zou die met 18 inch iets meer opvullen of moet i dan nog wat lager ??
moet ook nog 2 kinderen vervoeren
ik heb werkelijk geen ideee wat de paravan is een kleine uitleg mischien

- Edition30
- Type auto: Edition 30
De paravan is de zwarte kunstof plaat onder de voorruit.nutsdaan schreef:hey bzb
ik heb werkelijk geen ideee wat de paravan is een kleine uitleg mischien![]()
![]()
Als er grotere velgen worden gemonteerd zullen de banden platter moeten worden, anders wordt de afrolomtrek groter van de wielen. Dus ook andere band / velg combinaties zullen even hoog moeten zijn. Zo heeft een 17" velg banden in de maat 225/45/17 en 18" heeft dan banden nodig in de maat van 225/40/18. De 45 en 40 zijn percentages van de breedte en zijn dus geen mm's. Dus met andere velgen en banden vul je het gat niet op.
Gr. Renco
je vult maar weinig op met een andere maat, gewoon achter de ringen eruit dan ligt tie net goed, en voor kan je juist super laag stellen maar dan kom je nergens meer
he rens thx voor de info
ik was er indd al bang voor ik had t ook bij mijn vorige auto ging ik van 17 na 19 en was indd ook geen verschil
gelukkig ligt mijn golf al aardig laag ben alleen nog aan het twijfelen over welke velg vind de rotor erg mooi staan maar hier in leeuwarden rijd bijn elke audi ermee
hoe haal je de ringen eruit bzb is daar wat info over te vinden ik ben zo een leek in autos
groet daan
ik was er indd al bang voor ik had t ook bij mijn vorige auto ging ik van 17 na 19 en was indd ook geen verschil
gelukkig ligt mijn golf al aardig laag ben alleen nog aan het twijfelen over welke velg vind de rotor erg mooi staan maar hier in leeuwarden rijd bijn elke audi ermee
hoe haal je de ringen eruit bzb is daar wat info over te vinden ik ben zo een leek in autos

groet daan
hahahaha ok dankjewel bzb nu snap ik het wel