Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hallo iedereen, heb deze vraag al eens eerder gesteld, maar heb nu andere velgen op het oog ( waar ook mijn vriendin het mee eens is, ook al is het puur mijn auto, toch fijn )
Zien er mooi uit. Ik heb soortgelijke gehad maar ze beschadigen erg snel door stoeprandjes ed. Sowieso goed beschermen met een lekkere coating van carclean.nl
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
zou ze op zich ook niet nemen omdat het niet mooier/specialer is dan oem, maar het zal best netjes staan, vaak hebben nep velgen wel een slechte laklaag en op dit zie je vocht doorlopers onder de lak prima
Maar het zijn geen "nep/replica" velgen, want ze maken geen velgen na. Deze lijken toevallig een beetje op OEM. Zouden de replica's bij Pro Car Tuning beter zijn? Ik heb er gewoon geen 2000 euro voor over
Zoek dan een mooi setje op marktplaats...
Misschien iets met een beetje lak die er langer op blijft zitten als 1 of 2 zomers.
Zoals voorbeeld hierboven BBS OZ of dat soort merken.