goedenmiddag allen
rijd ik net in mijn golf krijg ik spontaan een airbag fout melding
het gele lampje blijft nu branden heb t stekkertje van de passagier airbag gecheckt die zit nog vast
groet daan
airbag fout melding
- NL_MK5 GTI
- Type auto: MK5 GTI DSG
Re: airbag fout melding
Er is vast iemand in jou buurt die hem even kan uitlezen/resetten met VCDS. Weet niet waar je woont anders kan ik zo even kijken voor je.
woon in leeuwarden heb indd iemand in de buurt gevonden die m gratis voor me gaat resetten
laat m gelijk even helemaal uitlezen omdat ook mijn hemelverlichting niet brand bij deuren openen en ontgrendelen
groet daan
laat m gelijk even helemaal uitlezen omdat ook mijn hemelverlichting niet brand bij deuren openen en ontgrendelen
groet daan
opgelost lampje is gereset
werd een fout aangegeven in de passagier airbag even stekkertje bewogen en melding was weg lampje weer uit
werd een fout aangegeven in de passagier airbag even stekkertje bewogen en melding was weg lampje weer uit
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
En hoe zit het met je hemel verlichting
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
hey tonnie
er is geen foutmelding gevonden op de hemelverlichting ik moet na het weekeind even terug komen dan zou hij er even verder na kijken
moet ook zeggen dat de lampjes voor ook achterlijk vastzitten
groet daan
er is geen foutmelding gevonden op de hemelverlichting ik moet na het weekeind even terug komen dan zou hij er even verder na kijken
moet ook zeggen dat de lampjes voor ook achterlijk vastzitten
groet daan