interieur verlichting
interieur verlichting
goeden avond
ik heb een golf mk v gti uit 2005
nu is het probleem dat de hemel verlichting zowel voor als achter het niet doet alle lampjes zijn heel
de verlichting van de zonnekleppen doen het wel net zoals de verlichting onder bij de benen
als ik mijn lampen aan laat staan gaat het zoemertje aan
iemand die dit probleem herkend
groet daan
ik heb een golf mk v gti uit 2005
nu is het probleem dat de hemel verlichting zowel voor als achter het niet doet alle lampjes zijn heel
de verlichting van de zonnekleppen doen het wel net zoals de verlichting onder bij de benen
als ik mijn lampen aan laat staan gaat het zoemertje aan
iemand die dit probleem herkend
groet daan
-
Re: interieur verlichting
is dat schakelaartje er zo uit te halen ??
-
Het plaatje komt van http://www.bm-onderdelenshop.nl/golf_5 en dan naar interieur onderdelen. Volgens mij is het makkelijker omdat dat hele stuk te vervangen dan alleen de schakelaar, heb deze zelf ook al eens een keer los gehaald maar alles zit gelijmd en gesoldeerd + de kosten voor een 2dehandse zijn ook niet heel hoog
hey bedankt jelle jelle ik zal gelijk gaan kijken en als er een bij zit dan bestel ik die en hoop ik dat de hemelverlichting weer werkt
groet daan
groet daan
complete lichtunit aan het plafond van de auto vervangen lampjes doen het nog niet iemand nog iedeeen
groet daan
groet daan
Heb je je zekeringen nagekeken?nutsdaan schreef:complete lichtunit aan het plafond van de auto vervangen lampjes doen het nog niet iemand nog iedeeen
groet daan
hey mr blue
ik heb de zekeringen niet nagekeken omdat ik geen ideee heb welke zekering ik moet hebben
in het boekje kan ik er ook niks over vinden
groet daan
ik heb de zekeringen niet nagekeken omdat ik geen ideee heb welke zekering ik moet hebben
in het boekje kan ik er ook niks over vinden
groet daan
alleen het internet staat er vol me
als je op google zekering kast mk5 gti indrukt krijg je genoeg maar vind maar eens de juiste zekering
of tover jij de juiste link tevoorschijn
of tover jij de juiste link tevoorschijn
http://home.comcast.net/~jeri534/fuses.pdf
pagina 11 waarschijnlijk zekering nummer 15 in je zekeringkast bij de deur
pagina 11 waarschijnlijk zekering nummer 15 in je zekeringkast bij de deur
Laatst gewijzigd door bzb op 13 nov 2014, 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.
je moet even kijken welk type zekering kast er bij jou inzit, want deze is anders als in mijn link
ok ik zal ff een foto maken en dan post ik hem hier wel even maar het gaat puur om de hemelverlichting de rest brand wel gewoon rode ledjes lampjes boven de spiegeltjes van zonneklep raam schakelaars lichtknop
even met de lamp erop of er een stukke bij zit
heb ze allemaal een voor een eruit gehaald geen een kapot de zekering die jij bedoelde bzb zijn de 2 contactpootjes wel wat dof van maar de zekering is ook niet kapot
als ik mijn licht schakelaar op dim licht zet en open de deur gaat t alarmpje dat het licht brand zet ik hem op stads licht en open de deur doet i het niet
weet nie of het van waarde is maar dacht vermeld het er maar bij
groet daan
als ik mijn licht schakelaar op dim licht zet en open de deur gaat t alarmpje dat het licht brand zet ik hem op stads licht en open de deur doet i het niet
weet nie of het van waarde is maar dacht vermeld het er maar bij
groet daan
ik zou persoonlijk met de multimeter aan de gang gaan of naar de dealer, ergens komt er geen stroom
Oke, jammer dat het niet aan de zekeringen ligt.. Anders was je gauw klaar geweest.. Je zei dat de pootjes dof waren? Heb je voor de gein een andere zekering in gedaan? Soms is het moeilijk te zien of een zekering echt kapot is..
ik heb totaal geen verstand van elektronika bzb dus geen ideee wat ik zou moeten doormeten
heb indd de zekering omgewisseld maakte ook geen fluit uit helaas hoopte ook dat dat het zou zijn maar helaas

heb indd de zekering omgewisseld maakte ook geen fluit uit helaas hoopte ook dat dat het zou zijn maar helaas
@bzb. Ik kan je geen PB terugsturen, omdat het forum aangeeft dat je PB (ontvangen) niet geactiveerd hebt.
Gr. Wehoo.

probleem is opgelost
heb nogmaals het gehele paneel eraf gehaald en de stekkertjes losgemaakt met kleine compressor en luchtblaas pistooltje flink in geblazen en aangesloten en boel werkt weer
achter ook na gekeken bleek de hele stekker van los te liggen alles brand weer
en de ledjes zijn besteld
iedereen bedankt voor het reageren
groet daan
heb nogmaals het gehele paneel eraf gehaald en de stekkertjes losgemaakt met kleine compressor en luchtblaas pistooltje flink in geblazen en aangesloten en boel werkt weer
achter ook na gekeken bleek de hele stekker van los te liggen alles brand weer
en de ledjes zijn besteld

iedereen bedankt voor het reageren
groet daan
Mooi, veel plezier ermee..
Het probleem was dus stof in de paneel?
Het probleem was dus stof in de paneel?
jah was indd stof in het paneel en achter lag het stekkertje helemaal los
maar het werkt nu allemaal weer helemaal top dankjewel
groet daan