Helaas moet wegens leaseauto en gezinsuitbreiding de GTI langzaamaan het veld ruimen.
Ik heb geen haast en de auto staat niet op marktplaats of zo. Ik heb dus ook nog geen gepoetste en gepimpte foto's, slechts wat real-life iphone foto's.
Ik ben de tweede eigenaar, ik heb de auto bij de dealer gekocht. Het is een origineel NL auto, dus de kilometerstand klopt in tegenstelling tot veel geïmporteerde exemplaren die ik in mijn zoektocht een jaar geleden tegen kwam. Onderhoudshistorie heb ik er compleet bij.
Het betreft een handgeschakelde 3drs, met lederen bekleding, stoelverwarming en schuif/kanteldak als fabrieksopties. Geen Xenon, geen Navi, geen DSG.
De eerste eigenaar heeft de auto bij JD laten chippen, dat is ook merkbaar. De eerste eigenaar heeft ook andere uitlaten gemonteerd, toen de auto op de brug stond bij Hans Sloot hebben we eens goed gekeken en we vermoeden een ABT uitlaat, want de bumper/onderspoiler is van ABT precies passend bij de uitlaat, terwijl we juist verwachtten dat ze gewoon (zoals zoveel mensen doen) met een dremel/zaag in de bumper zouden zijn gaan snijden om de uitlaat passend te krijgen.
Verder is er (o.a. door Hans Sloot) nogal veel aan de auto gedaan door mij: nieuwe schijven/blokken, alle vloeistoffen incl versnellingsbak olie, filters, bougies, distributie, airco, chemisch reinigen inlaat, nieuwe thermostaat, enz. Ik heb vorig jaar een verhaal daar over hier op het forum geplaatst.
Ik heb er een winterset bij gekocht, ook 18 inch.
Gewoon een hele nette, eerlijke auto waar niet aan geklooid is en met een lage kilometerstand.
Ik heb al vanuit "de handel" een prijs gekregen, wetende dat zij vervolgens er winst uit gaan proberen te slaan.
Richtprijs ligt onder de €9000 (incl winterset), dat lijkt me realistisch. Je kan voor dat geld waarschijnlijk een exemplaar vinden met een paar opties meer, maar niet een Nederlandse auto met deze kilometerstand en deze staat van onderhoud. De auto rijdt en staat in regio Haaglanden.
Voor vragen of info, stuur een PB of stel je vraag hieronder als je denkt dat anderen ook baat hebben bij die vraag.
https://www.flickr.com/photos/72649311@ ... 563752142/
Golf V GTI handgeschakeld 2005 zwart 3drs 105dkm
Re: Golf V GTI handgeschakeld 2005 zwart 3drs 105dkm
OK, wegens gebrek aan belangstelling hier EN omdat ik nu wel veel meer goede foto's heb gemaakt:
http://link.marktplaats.nl/m878646786
Gewoon een hele nette auto, ik sta open voor biedingen realistische biedingen.
http://link.marktplaats.nl/m878646786
Gewoon een hele nette auto, ik sta open voor biedingen realistische biedingen.
Denk dat een hoop lief hebbers hun auto met de hand zouden wassen zonde dat jij hem dan precies in de wasstraat fotografeer.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Ex edition 30
Ik denk dat jij gelijk hebt en deze liefhebber dat ook bijna altijd wel heeft gedaan.ferry schreef:Denk dat een hoop lief hebbers hun auto met de hand zouden wassen zonde dat jij hem dan precies in de wasstraat fotografeer.
Maar als het in deze tijd van het jaar binnen 5 minuten donker is en ook nog eens juist donker is in mijn vrije uren, en wegens verhuizing ik tijdelijk geen buitenkraan meer ter beschikking heb, tsja.... dan is het nood breekt wet.
Kunnen we nu weer even normaal doen? Een 9 jaar oude auto diskwalificeren als "liefhebbersauto" omdat deze wellicht wel eens door een wasstraat is gegaan.... kom op. Het zou zomaar kunnen dat ik wel eens de pedalen heb aangeroerd met een beetje vochtige schoenzolen of dat ik niet mijn handen heb gereinigd en ontsmet voordat ik de versnellingspook heb aangeraakt.

Het betreft gewoon een nette en eerlijke auto met uitgebreide historie en heel veel recent sleutelwerk bij Hans Sloot. Zoals ik in een ander onderwerp keurig had gemeld had ik vorige week een oliedruk melding. Dat is keurig opgelost en heeft in ieder geval de auto verse olie en een vers oliefilter opgeleverd.