Hallo.
Ik ben op zoek naar een nieuwe VW Lichtschakelaar met chromen rand.
Nu wordt er veel aangeboden op internet,maar ik weet niet welk type ik moet hebben.
Het is voor een GTI uit 2005.
Weet iemand welke ik moet hebben?
Gr Roland
lichtschakelaar
lichtschakelaar
Remmen=angst!
Re: lichtschakelaar
Je kunt gewoon de lichtschakelaar van een Golf 6 in jouw auto plaatsen. Is plug-and-play en heel makkelijk te vervangen. Heb ik zelf ook bij mijn Golf 5 gedaan.
Je moet alleen ervoor zorgen dat je een lichtschakelaar koopt met de functies die overeen komen met jouw auto (wel/geen automatische verlichting [Auto/tunnel symbool], wel/geen mistlampen voorzijde)
Je moet alleen ervoor zorgen dat je een lichtschakelaar koopt met de functies die overeen komen met jouw auto (wel/geen automatische verlichting [Auto/tunnel symbool], wel/geen mistlampen voorzijde)
Re: lichtschakelaar
SteveO schreef:Je kunt gewoon de lichtschakelaar van een Golf 6 in jouw auto plaatsen. Is plug-and-play en heel makkelijk te vervangen. Heb ik zelf ook bij mijn Golf 5 gedaan.
Oke,dan ga ik op zoek naar de juiste schakelaar.
Gr bosch
Remmen=angst!