Mdi module inbouwen

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 979
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:25
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Raamsdonksveer
Contacteer:

Mdi module inbouwen

Bericht door Dirk »

Ik wil graag een mdi module aanschaffen ( voor onder de armsteun) zodat ik spotify kan beluisteren via mijn rns510/iPhone 6. Nu ben ik al een tijdje opzoek naar een goede module en kan ik niet echt vinden wat ik zoek. Ik zie er diverse bij bm-onderdelenshop staan, maar die verschillen veel van prijs. Het enige verschil dat ik kan vinden is dat deze allemaal een andere letter hebben achter het onderdeelnummer. Maar heb geen idee waar ze voor staan of waar het prijsverschil vandaan komt. Dan vind ik nog een gloedje nieuwe via marktplaats (trackmotion ofzoiets) die de module plus kabel aanbied voor 129-149 euro ( lijkt me een beetje goedkoop en heb mijn twijfels hierover) dan heb ik nog ergens een module gevonden die ook gelijk een Bluetooth module zou bevatten voor 299 nieuw incl kabels. En uiteraard de originele via kufatec of Vd Udenhout. Maar welke moet ik nu hebben en wat is allemaal het verschil? En weet iemand anders een goed(koop) adresje hiervoor?

Ik heb Rns 510 met hw versie h55 en een Gti van 2008.

Alvast bedankt
Audi A4 1.8 TFSI
Gebruikersavatar
TheDGM
Berichten: 491
Lid geworden op: 24 nov 2011, 20:30
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Mdi module inbouwen

Bericht door TheDGM »

Ik heb in mijn auto een bluetooth module laten plaatsen door staffpride. Spotify luisteren is hiermee ook mogelijk. (iPhone 6+)

Wil je per se een mdi module hebben?
MK5 GTI 60 edition | 18" Detroit Summer | 17" Denver Winter | Full Leather | OEM Xenon | Sonnyboy | RNS510 | Non Modified Engine |

Afbeelding

Gr. Dave
Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 979
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:25
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Raamsdonksveer
Contacteer:

Re: Mdi module inbouwen

Bericht door Dirk »

Hoeft niet persee een mdi module te zijn, maar had diverse malen gelezen dat via Bluetooth de muziek stukken minder klinkt? En volgens mij is dat nog duurder maar kan ik wel evt mee bellen...
Audi A4 1.8 TFSI
Gebruikersavatar
TheDGM
Berichten: 491
Lid geworden op: 24 nov 2011, 20:30
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Mdi module inbouwen

Bericht door TheDGM »

Dat is dacht ik origineel ook zo. Maar ook daar is dmv ompinnen een oplossing voor. Ik heb zelf stereo geluid als ik via bluetooth muziek stream, en door de standaard speakers klinkt zoals het hoort. De module ligt ook netjes onder de bijrijdersstoel verwerkt. Ik weet niet wat jouw budget is, maar ik denk dat het wel goed moet komen.

Telefoon werkt dan via de RNS, niet via de mfa.
MK5 GTI 60 edition | 18" Detroit Summer | 17" Denver Winter | Full Leather | OEM Xenon | Sonnyboy | RNS510 | Non Modified Engine |

Afbeelding

Gr. Dave
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 129 gasten