De golf was grijs met. Dsg, leer, rsn 510 met nav. Kap, r led achterlichten, rode onderlip, rode paddel extensions en stond op 17 inch winterwielen.
Groeten bertus

Ik ben wel benieuwd of je inderdaad je aankoop bedrag van toen netto uitgekeerd heb gekregen.bertusGTI schreef:De golf gti is niet terug gevonden...... En de verzekering heeft uitbetaald.
Wat ik niet wist is dat ik verzekerd was voor de eerste 3 jaar aanschaf waarde, hij is op 17 dec. Gestolen.... En 24 dec. Zou ik h'm 3 jaar in bezit hebben.....
ik heb dus heel veel mazzel gehad......
Gr. Bertus
wel grappig dat zoals jij het zegt het toch wel de oostblokkers zijn. De auto daar naar toe of niet.Nikkor27 schreef:Waarom wordt er enkel aan het Oostblok gedacht? De wereld is groter dan enkel het Oostblok hoor...
Het is niet omdat een Pool, Hongaar of een Roemeen je auto komt stelen, dat het werkelijk alleen naar daar gaat...Vast en zeker dat ze in andere landen, de onderdelen ook kunnen gebruiken![]()
Desalniettemin niet minder naar voor je... just saying...
Haha wat een filmpje. Goede oplossing voor elke crimineel. En dan dat geluid geen knal knal maar gewoon pt pt pt en klaar. En dan er nog om denken dat je niet onder het spuitende bloed komt te zitten. En de motor via de andere kant uit zet.Golf88 schreef:Hoe ze in Chili autodieven aanpakken:
http://www.vkmag.com/magazine/chileense ... tervolging
ferry schreef:wel grappig dat zoals jij het zegt het toch wel de oostblokkers zijn. De auto daar naar toe of niet.Nikkor27 schreef:Waarom wordt er enkel aan het Oostblok gedacht? De wereld is groter dan enkel het Oostblok hoor...
Het is niet omdat een Pool, Hongaar of een Roemeen je auto komt stelen, dat het werkelijk alleen naar daar gaat...Vast en zeker dat ze in andere landen, de onderdelen ook kunnen gebruiken![]()
Desalniettemin niet minder naar voor je... just saying...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten