deel deurgreep weg!

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVI.
Plaats reactie
GTI_MaRsS-72
Type auto: Golf 6 GTI

deel deurgreep weg!

Bericht door GTI_MaRsS-72 »

Balen! Afgelopen vrijdag (toen het baggerweer was) liep ik naar mijn auto en ontdekte ik dat er gewoon een deel van mijn deurgreep (rondom het slot) weg was.

Ik weet niet hoe dit kan maar ik baal er wel van :cry:

Weet iemand of ik dit gedeelte apart kan bestellen/laten monteren en wat zou dit dan kosten?

Afbeelding
bzb

Re: deel deurgreep weg!

Bericht door bzb »

dit klepje kan er zo af als de accu leeg is, dan kan je hem met de sleutel openen, grote kans dat je kwaadwillenden op bezoek heb gehad die de auto wilden proberen open te breken
GTI_MaRsS-72
Type auto: Golf 6 GTI

Bericht door GTI_MaRsS-72 »

bzb schreef:dit klepje kan er zo af als de accu leeg is, dan kan je hem met de sleutel openen, grote kans dat je kwaadwillenden op bezoek heb gehad die de auto wilden proberen open te breken
Kwaadwillenden......daar heb ik ook al aan gedacht, dat moet dan in de middag gebeurt zijn op het parkeerterrein van mijn werk want 's-ochtends was het nog niet zo.

Kan het niet gebeurt zijn door de kou en sneeuw + combinatie van mijn deur te hard dichttrekken met als gevolg dat het klepje eraf is gevallen? :geek: Dat hoop ik eerder want ik moet er niet aan denken dat ze aan mijn auto hebben gezeten!
Dirk
Type auto: Golf MK5 GTI
Contacteer:

Bericht door Dirk »

of wellicht iets anders stoms: bij iemand anders hebben ze geprobeerd de auto open te maken en die persoon heeft vervolgens jouw kapje eraf gehaald om bij hem weer op te vullen :roll:
Audi A4 1.8 TFSI
Usman123
Type auto: Polo 6R

Bericht door Usman123 »

Tevens navilock en betere startonderbreker in laten bouwen. Merk onbekend en niet gevraagd. Alarm ook geupgrade. Dit alles omdat ze met een laptop de beveiliging wilde compromitteren. Enorme schade bij de linkerdeur, linkervoorkant, motorkap, achterklep en kabelboom beschadigd. Hoop dat alles nu diefstal gaat voorkomen of een poging daartoe. Kan ik nog meer doen?
You can easily check out our high quality http://spanishprograms.com which prepares you well spanishprograms - spanish lessons sydney for the You can also get success in real Duolingo with the quality
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VI GTI”