Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wat is dit ontzettend mooi. In het zilver komt de R echt fantastisch uit. Goed ook dat je niet voor getinte ramen achter hebt gekozen, dat staat zoveel beter.
Echt heel gaaf. Pretoria velgen staan ook heel goed op deze kleur trouwens.
ripa schreef:Wat is dit ontzettend mooi. In het zilver komt de R echt fantastisch uit. Goed ook dat je niet voor getinte ramen achter hebt gekozen, dat staat zoveel beter.
Echt heel gaaf. Pretoria velgen staan ook heel goed op deze kleur trouwens.
Gaat nergens over, in het zilver komt ie helemaal niet uit. Behoudender kan gewoon niet. Zaterdag mn eerste Golf 7R in het Blauw zien rijden, daar komt ie pas mooi in uit.
MacFever schreef:Ik heb getwijfeld met blauw, mijn vrouw heeft uiteindelijk de knoop doorgehakt naar zilver ...
Je vrouw heeft beslist over de kleur van de auto.... Jongen in het blauw is het een juweel. Koop je zo'n bijzondere auto en dan neem je em in het grijs, voor mij onbegrijpelijk.
MacFever schreef:Ik heb getwijfeld met blauw, mijn vrouw heeft uiteindelijk de knoop doorgehakt naar zilver ...
Je vrouw heeft beslist over de kleur van de auto.... Jongen in het blauw is het een juweel. Koop je zo'n bijzondere auto en dan neem je em in het grijs, voor mij onbegrijpelijk.
Hier kan ik mij ook in vinden. De R is inderdaad een superdikke auto, R blauw of donkergrijs staan de auto vele malen beter.
Hier kan ik mij ook in vinden. De R is inderdaad een superdikke auto, R blauw of donkergrijs staan de auto vele malen beter.
Ja idd dat Meteorgrau of hoe dat dan ook heet bij Volkswagen is echt prachtig!
Jullie kijken niet goed. Als je de R in het echt in deze kleur ziet kom hij heel mooi uit. De air intake in de bumpers en de bumper rondom de diffuser steken veel meer af, veel meer dan bij de donkerdere kleuren. En dat zijn juist de belangrijke accenten van de R.
Prachtige wagen, in deze kleur een echte wolf in schaapskleding.
Zoals altijd velgen maken de auto. Deze velgen zijn mijns inziens wat te iel en te mat van kleur. Knal hier een paar dikke wielen onder en je hebt echt een héél speciaal bakkie wat je niet snel en vaak tegen komt, i.t.t. populaire kleuren die iedereen kiest....