Schitterend idd goeie keuze!!Dumdum_Edition30 schreef:Is limestone grey zoals de mijne.maRRRtinus schreef:
Ja idd dat Meteorgrau of hoe dat dan ook heet bij Volkswagen is echt prachtig!
Toch zeer geslaagd in het lichter grijs.
Mijn R is daar
- maRRRtinus
- Berichten: 381
- Lid geworden op: 27 jul 2013, 07:06
- Type auto: Audi TTS comp 500
Re: Mijn R is daar
Re: Mijn R is daar
Het is zeker een dikke wagen hoor, maar mijn mening is gewoon dat het iets uitbundiger mag. Lichtgrijs is gewoon dé lease kleur van NL. Vandaar dat ik op een R liever een andere kleur zie, ook al kiezen meer mensen bij een R een dergelijke kleur, in verhouding zijn er veeeeel minder R golfjes dan de leasegolfjes.
Mk7 R - Lapiz Blue - 19 inch Cadiz - DSG
www.tymenhart.com
www.tymenhart.com
Re: Mijn R is daar
dat soort gedachtes en theorien worden steeds minder belangrijk bij het ouder worden, dan neem je gewoon wat mooi is en en een nette uitstraling geeft, undercover kleurtje scheelt ook een hoop aandacht van de popo 

Re: Mijn R is daar
Echt een mooi ding! En ik vind ook dat de vormen juist heel mooi tot hun recht komen met Limestone.
OZ is heel goed spul. Helaas veel imitatie op de markt. Ik denk wel dat een spacer zou helpen om de wielkasten wat meer te vullen. En wellicht 10 mm naar beneden.
OZ is heel goed spul. Helaas veel imitatie op de markt. Ik denk wel dat een spacer zou helpen om de wielkasten wat meer te vullen. En wellicht 10 mm naar beneden.
Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Edition 170 pk, 20" PRG, panoramadak, MMI+, B&O, stoelverwarming, opbergpakket
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"
Re: Mijn R is daar
dat was mijn gedachten ook al in 1e instantie, lekker undercover alleen de echte kenner haalt hem er zo uitsitechris schreef:Lekker 'stealthy' zo in deze configuratie. De massa ziet hem over het hoofd, de kenner ziet juist dat het een bom is. Heel erg goed!

Re: Mijn R is daar
Beetje zitten spelen met Vcds :
- Soundactuator uitgezet, ik hou niet van fake geluidjes
- Seatbelt warning uitgezet, nu kan ik rustig mijn garage in en uit rijden
- het vervelende Start/Stop uit gezet
Binnenkort gaat de downpipe met 200 cells kat eronder alsook worden de carbon intake en de externe tuningbox van JD geinstalleerd
- Soundactuator uitgezet, ik hou niet van fake geluidjes
- Seatbelt warning uitgezet, nu kan ik rustig mijn garage in en uit rijden
- het vervelende Start/Stop uit gezet
Binnenkort gaat de downpipe met 200 cells kat eronder alsook worden de carbon intake en de externe tuningbox van JD geinstalleerd
Re: Mijn R is daar
Kijk aan, je laat er gras over groeien! Ben benieuwd naar de resultaten 

Re: Mijn R is daar
Gisteren de auto terug van de garage na installatie van de JM downpipe, de auto reed iets vlotter en iets minder lag maar al bij niet zo een groot verschil tov standaard
Vandaag dan de externe JD tuningbox erin gestoken : jongens wat een rijervaring !!!
Nu "trekt" de auto pas goed, echt een enorm verschil tov standaard ...
Nu enkel nog wachten totdat de DSG tuning beschikbaar komt
Vandaag dan de externe JD tuningbox erin gestoken : jongens wat een rijervaring !!!
Nu "trekt" de auto pas goed, echt een enorm verschil tov standaard ...
Nu enkel nog wachten totdat de DSG tuning beschikbaar komt
Re: Mijn R is daar
Nou terug met dat ding want dsg tuning is gereed 

Re: Mijn R is daar
Waar dan want de laatste keer dat ik ernaar vraagde (1 maand geleden) was het nog niet gereed ...bzb schreef:Nou terug met dat ding want dsg tuning is gereed
Re: Mijn R is daar
Hoeveel is het vermogen nu?
Re: Mijn R is daar
372 pkRonnyR20 schreef:Hoeveel is het vermogen nu?
492 nm
Ik denk dat er met OBD nog 15-20 pk meer uit te halen is
Re: Mijn R is daar
Lekker!!!MacFever schreef:372 pkRonnyR20 schreef:Hoeveel is het vermogen nu?
492 nm
Ik denk dat er met OBD nog 15-20 pk meer uit te halen is
Re: Mijn R is daar
nog een keer vragen dan maarMacFever schreef:Waar dan want de laatste keer dat ik ernaar vraagde (1 maand geleden) was het nog niet gereed ...bzb schreef:Nou terug met dat ding want dsg tuning is gereed

-
- Berichten: 132
- Lid geworden op: 31 mei 2014, 19:40
- Type auto: BMW F30 335
- Locatie: Friesland
Re: Mijn R is daar
Is het allemaal gelukt? Veel plezier ermee! En ga je de veren er nog onder zetten?MacFever schreef:Gisteren de auto terug van de garage na installatie van de JM downpipe, de auto reed iets vlotter en iets minder lag maar al bij niet zo een groot verschil tov standaard
Vandaag dan de externe JD tuningbox erin gestoken : jongens wat een rijervaring !!!
Nu "trekt" de auto pas goed, echt een enorm verschil tov standaard ...
Nu enkel nog wachten totdat de DSG tuning beschikbaar komt
Re: Mijn R is daar
Is allemaal gelukt, de auto rijdt veel beter
Veren zitten er niet onder ...
Misschien ga ik gaan voor een grote tuning met een TTE450 turbo, ben nog aan het twijfelen ...
Veren zitten er niet onder ...
Misschien ga ik gaan voor een grote tuning met een TTE450 turbo, ben nog aan het twijfelen ...
- Green Hornet
- Berichten: 446
- Lid geworden op: 29 dec 2011, 21:17
- Type auto: Audi S3 Limousine
Re: Mijn R is daar
heb je al een prijs opgave gehad ? ik heb er al 10x om gevraagd maar nog steeds niets .....MacFever schreef:Is allemaal gelukt, de auto rijdt veel beter
Veren zitten er niet onder ...
Misschien ga ik gaan voor een grote tuning met een TTE450 turbo, ben nog aan het twijfelen ...
Audi S3 Limousine JDE Powered 523pk - 615nm
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro
Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014)
"Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro
Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014)
"Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
Re: Mijn R is daar
Ja heb ik direct gekregen en de prijs staat trouwens op hun website :Green Hornet schreef:heb je al een prijs opgave gehad ? ik heb er al 10x om gevraagd maar nog steeds niets .....MacFever schreef:Is allemaal gelukt, de auto rijdt veel beter
Veren zitten er niet onder ...
Misschien ga ik gaan voor een grote tuning met een TTE450 turbo, ben nog aan het twijfelen ...
- turbo is €3250 of €1950 met inlevering van je eigen turbo
- tuning €800
Re: Mijn R is daar
Misschien een rare vraag maar waarom zou je een turbo upgrade willen?
Heel veel meer koppel kan je bak toch niet aan (dsg)
Bevalt de huidige tuning niet of had je er meer van verwacht?
Heel veel meer koppel kan je bak toch niet aan (dsg)
Bevalt de huidige tuning niet of had je er meer van verwacht?
- Green Hornet
- Berichten: 446
- Lid geworden op: 29 dec 2011, 21:17
- Type auto: Audi S3 Limousine
Re: Mijn R is daar
RonnyR20 schreef:Misschien een rare vraag maar waarom zou je een turbo upgrade willen?
Heel veel meer koppel kan je bak toch niet aan (dsg)
Bevalt de huidige tuning niet of had je er meer van verwacht?
pk verslaving

Audi S3 Limousine JDE Powered 523pk - 615nm
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro
Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014)
"Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro
Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014)
"Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
- Green Hornet
- Berichten: 446
- Lid geworden op: 29 dec 2011, 21:17
- Type auto: Audi S3 Limousine
Re: Mijn R is daar
En inbouw dan ?MacFever schreef:Ja heb ik direct gekregen en de prijs staat trouwens op hun website :Green Hornet schreef:heb je al een prijs opgave gehad ? ik heb er al 10x om gevraagd maar nog steeds niets .....MacFever schreef:Is allemaal gelukt, de auto rijdt veel beter
Veren zitten er niet onder ...
Misschien ga ik gaan voor een grote tuning met een TTE450 turbo, ben nog aan het twijfelen ...
- turbo is €3250 of €1950 met inlevering van je eigen turbo
- tuning €800
Bij wie heb je dit opgevraagd ?
Ik weet dat er één bij JD besteld is ... is die voor jou ?
Audi S3 Limousine JDE Powered 523pk - 615nm
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro
Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014)
"Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro
Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014)
"Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
Re: Mijn R is daar
Hahah pk's zijn altijd lekker maar hoe valt die 30pk extra uit in praktijk...?Green Hornet schreef:RonnyR20 schreef:Misschien een rare vraag maar waarom zou je een turbo upgrade willen?
Heel veel meer koppel kan je bak toch niet aan (dsg)
Bevalt de huidige tuning niet of had je er meer van verwacht?
pk verslaving
30ste ga ben ik bij JD te vinden

Re: Mijn R is daar
Apec is de invoerder voor Belgie voor TTE
Inbouw is daar €400
Inderdaad : pk verslaving want mijn huidige tuning valt zeer goed mee
Wat is absoluut nog moet gebeuren is DSG schakelpunten aanpassen want nu rijdt de R steeds onder de 2000 toeren en bij accelereren moet de bak altijd terug schakelen
Inbouw is daar €400
Inderdaad : pk verslaving want mijn huidige tuning valt zeer goed mee
Wat is absoluut nog moet gebeuren is DSG schakelpunten aanpassen want nu rijdt de R steeds onder de 2000 toeren en bij accelereren moet de bak altijd terug schakelen
- Green Hornet
- Berichten: 446
- Lid geworden op: 29 dec 2011, 21:17
- Type auto: Audi S3 Limousine
Re: Mijn R is daar
Inmiddels is mijn S van nieuwe DSG software voorzien .... Is aan te raden !MacFever schreef:Apec is de invoerder voor Belgie voor TTE
Inbouw is daar €400
Inderdaad : pk verslaving want mijn huidige tuning valt zeer goed mee
Wat is absoluut nog moet gebeuren is DSG schakelpunten aanpassen want nu rijdt de R steeds onder de 2000 toeren en bij accelereren moet de bak altijd terug schakelen
Rij nu weer met D of S ipv alleen maar flipperen.
Heb het idee dat ik nu ook iets zuiniger rij.
Audi S3 Limousine JDE Powered 523pk - 615nm
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro
Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014)
"Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro
Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014)
"Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
Re: Mijn R is daar
gave bak, netjes icm de wielen! zal zeker super rijden!
groetjes, Danny.
HFseries carbon air intake / pipercross filter.
Golf 6R DSG - schalensitze - DCC - JDSTAGE 3 - 395 PK / 516 NM
3"downpipe sportcat / GFB dv+ / loba HPFP / JD-stage 3
Sold: golf 5 GT 1.4 tsi DVX stage 1 210pk / 300nm
HFseries carbon air intake / pipercross filter.
Golf 6R DSG - schalensitze - DCC - JDSTAGE 3 - 395 PK / 516 NM
3"downpipe sportcat / GFB dv+ / loba HPFP / JD-stage 3
Sold: golf 5 GT 1.4 tsi DVX stage 1 210pk / 300nm
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten