Forum Meeting 26 April McDonalds Nieuwegein! Upd: 22/4!!

Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings georganiseerd door of namens het Golf GTI Forum.
Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
Dexizzle
Berichten: 288
Lid geworden op: 23 feb 2015, 12:31

Re: Forum Meeting 26 April POLL LOCATIE UPDATE: 26/3!!

Bericht door Dexizzle »

HS2005 schreef:
Dexizzle schreef:Ik krijg de nieuwe poll niet aan de gang... deze tript hem helemaal de pan uit, alle oude opties komen er tussen te staan...
Mijn stem gaat uit naar: Nee, we gokken het er op en blijven bij De Meern... Gewoon omdat deze er acht keer tussen staat haha :mrgreen: Maar zonder gekkigheid: Als de Meern te vol is, dan het liefst ergens anders naar uit wijken. We willen immers rustig met elkaar kunnen communiceren. Kwaliteit voorop.
Ja ik heb even een berichtje richting Nico gedaan, misschien dat hij het wel goed kan aanpassen. Ja andere locatie is voor mij helemaal prima, maar dan moeten er wel wat voorstellen komen. Beste is inderdaad om het niet aan een tankstation parkeerplaats aan de snelweg te doen.
Gebruikersavatar
Timmy
Berichten: 367
Lid geworden op: 23 sep 2014, 09:31
Type auto: Mk7 R Lapiz Blue
Contacteer:

Re: Forum Meeting 26 April POLL LOCATIE UPDATE: 26/3!!

Bericht door Timmy »

Dexizzle schreef:
HS2005 schreef:
Dexizzle schreef:Ik krijg de nieuwe poll niet aan de gang... deze tript hem helemaal de pan uit, alle oude opties komen er tussen te staan...
Mijn stem gaat uit naar: Nee, we gokken het er op en blijven bij De Meern... Gewoon omdat deze er acht keer tussen staat haha :mrgreen: Maar zonder gekkigheid: Als de Meern te vol is, dan het liefst ergens anders naar uit wijken. We willen immers rustig met elkaar kunnen communiceren. Kwaliteit voorop.
Ja ik heb even een berichtje richting Nico gedaan, misschien dat hij het wel goed kan aanpassen. Ja andere locatie is voor mij helemaal prima, maar dan moeten er wel wat voorstellen komen. Beste is inderdaad om het niet aan een tankstation parkeerplaats aan de snelweg te doen.
Aan de snelweg staan is inderdaad 3x niks en reken maar dat het bij de Meern volstaat, dan krijg je ook geouwehoer wie nou waar gaat staan en dat is ook niet relaxed 'meeten'.
Mk7 R - Lapiz Blue - 19 inch Cadiz - DSG

www.tymenhart.com
Dexizzle
Berichten: 288
Lid geworden op: 23 feb 2015, 12:31

Re: Forum Meeting 26 April POLL LOCATIE UPDATE: 26/3!!

Bericht door Dexizzle »

Timmy schreef: Aan de snelweg staan is inderdaad 3x niks en reken maar dat het bij de Meern volstaat, dan krijg je ook geouwehoer wie nou waar gaat staan en dat is ook niet relaxed 'meeten'.
Precies, beter gaan we op zoek naar een goede plek waar ook wat voorzieningen in de buurt zijn voor eten/drinken. Ik ga alvast op zoek, alle hulp is welkom!!
Gebruikersavatar
Nigel-R32
Berichten: 353
Lid geworden op: 11 jan 2015, 13:23
Type auto: AMG GT S en MK6 GTI
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Re: Forum Meeting 26 April POLL LOCATIE UPDATE: 26/3!!

Bericht door Nigel-R32 »

Dexizzle schreef:
Timmy schreef: Aan de snelweg staan is inderdaad 3x niks en reken maar dat het bij de Meern volstaat, dan krijg je ook geouwehoer wie nou waar gaat staan en dat is ook niet relaxed 'meeten'.
Precies, beter gaan we op zoek naar een goede plek waar ook wat voorzieningen in de buurt zijn voor eten/drinken. Ik ga alvast op zoek, alle hulp is welkom!!
Ik heb je een pb verstuurd met een locatie in Nieuwegein. Nieuwegein is natuurlijk nog steeds centraal gelegen :D
AMG GT S '15 - 510pk & 650Nm - fun
Golf VI GTI 2.0 DSG '12 - 211pk & 280Nm - daily
Golf VII R 2.0 DSG '15 - 480pk & 570Nm - verkocht
Golf VI R 2.0 DSG '10 - 391pk & 534Nm - verkocht
Golf V R32 DSG '07 - 250pk & 320Nm - verkocht
Dexizzle
Berichten: 288
Lid geworden op: 23 feb 2015, 12:31

Re: Forum Meeting 26 April UPDATE: 26/3!! Locatie drama

Bericht door Dexizzle »

Nigel bedankt! Ik denk dat dit nog wel eens een hele goede optie gaat zijn. Is niet ver van De Meern af dus inderdaad nog steeds centraal. Erg veel plaats hier moet ik zeggen. Ik heb even snel wat screendumps gemaakt voor een impressie van de locatie:

Link naar google maps: KLIK HIER!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat vinden jullie hier van??
Gebruikersavatar
Timmy
Berichten: 367
Lid geworden op: 23 sep 2014, 09:31
Type auto: Mk7 R Lapiz Blue
Contacteer:

Re: Forum Meeting 26 April UPDATE: 26/3!! Locatie drama

Bericht door Timmy »

ontbijtje bij de mac :lol: lijkt mij prima locatie verder. Wat betreft de fotografie van Nigel en ik, kunnen we het soms niet voorkomen, dat er soms een grote gele M op de achtergrond staat :roll:
Mk7 R - Lapiz Blue - 19 inch Cadiz - DSG

www.tymenhart.com
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Forum Meeting 26 April UPDATE: 26/3!! Locatie drama

Bericht door bzb »

"look, a wild gti in its natural habitat" :mrgreen:
Dexizzle
Berichten: 288
Lid geworden op: 23 feb 2015, 12:31

Re: Forum Meeting 26 April UPDATE: 26/3!! Locatie drama

Bericht door Dexizzle »

Timmy schreef:ontbijtje bij de mac :lol: lijkt mij prima locatie verder. Wat betreft de fotografie van Nigel en ik, kunnen we het soms niet voorkomen, dat er soms een grote gele M op de achtergrond staat :roll:
Ik ben opzich nog wel goed met Photoshop dus wie weet kunnen we die weg werken hahah. Nee de parkeerplaats is best groot, als het mogelijk is zouden we dan het beste achteraan op de parkeerplaats gaan staan om de grote gele M te vermijden :lol:
Gebruikersavatar
martin
Berichten: 351
Lid geworden op: 15 dec 2012, 22:22
Type auto: Golf V GTI
Locatie: zaanstad

Re: Forum Meeting 26 April UPDATE: 26/3!! Locatie drama

Bericht door martin »

prima lokatie toch.
Gr. Martin.
Gebruikersavatar
Nigel-R32
Berichten: 353
Lid geworden op: 11 jan 2015, 13:23
Type auto: AMG GT S en MK6 GTI
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Re: Forum Meeting 26 April UPDATE: 26/3!! Locatie drama

Bericht door Nigel-R32 »

Timmy schreef:ontbijtje bij de mac :lol: lijkt mij prima locatie verder. Wat betreft de fotografie van Nigel en ik, kunnen we het soms niet voorkomen, dat er soms een grote gele M op de achtergrond staat :roll:
De printscreen van de locatie in het bericht hierboven is t.h.v. de McDonalds zelf. Dit gedeelte is eigenlijk maar een klein gedeelte van het totale (parkeer)terrein wat bij de Mac zit. Aan de andere kant van het terrein zit een klein stukje bos wat wellicht beter is voor de achtergrond mochten er mensen zijn met speciale verzoeken betreffende het fotowerk.
AMG GT S '15 - 510pk & 650Nm - fun
Golf VI GTI 2.0 DSG '12 - 211pk & 280Nm - daily
Golf VII R 2.0 DSG '15 - 480pk & 570Nm - verkocht
Golf VI R 2.0 DSG '10 - 391pk & 534Nm - verkocht
Golf V R32 DSG '07 - 250pk & 320Nm - verkocht
Gebruikersavatar
Nigel-R32
Berichten: 353
Lid geworden op: 11 jan 2015, 13:23
Type auto: AMG GT S en MK6 GTI
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Re: Forum Meeting 26 April UPDATE: 26/3!! Locatie drama

Bericht door Nigel-R32 »

Dexizzle schreef:
Timmy schreef:ontbijtje bij de mac :lol: lijkt mij prima locatie verder. Wat betreft de fotografie van Nigel en ik, kunnen we het soms niet voorkomen, dat er soms een grote gele M op de achtergrond staat :roll:
Ik ben opzich nog wel goed met Photoshop dus wie weet kunnen we die weg werken hahah. Nee de parkeerplaats is best groot, als het mogelijk is zouden we dan het beste achteraan op de parkeerplaats gaan staan om de grote gele M te vermijden :lol:
Gewoon het VW logo erin shoppen i.p.v. die gele M :mrgreen:
AMG GT S '15 - 510pk & 650Nm - fun
Golf VI GTI 2.0 DSG '12 - 211pk & 280Nm - daily
Golf VII R 2.0 DSG '15 - 480pk & 570Nm - verkocht
Golf VI R 2.0 DSG '10 - 391pk & 534Nm - verkocht
Golf V R32 DSG '07 - 250pk & 320Nm - verkocht
Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 979
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:25
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Raamsdonksveer
Contacteer:

Re: Forum Meeting 26 April UPDATE: 26/3!! Locatie drama

Bericht door Dirk »

Ik zal er ook bij zijn met de V Gti
Audi A4 1.8 TFSI
Dexizzle
Berichten: 288
Lid geworden op: 23 feb 2015, 12:31

Re: Forum Meeting 26 April UPDATE: 26/3!! Locatie drama

Bericht door Dexizzle »

Dit is het gedeelte vanuit de andere kant van de parkeerplaats, zou mooi zijn:

Afbeelding
Gebruikersavatar
bluetiger
Berichten: 1224
Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
Locatie: Lansingerland

Re: Forum Meeting 26 April UPDATE: 26/3!! Locatie drama

Bericht door bluetiger »

De koffie bij de MAC is ook prima te slurpen :D
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Gebruikersavatar
Nigel-R32
Berichten: 353
Lid geworden op: 11 jan 2015, 13:23
Type auto: AMG GT S en MK6 GTI
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Re: Forum Meeting 26 April UPDATE: 26/3!! Locatie drama

Bericht door Nigel-R32 »

Dexizzle schreef:Dit is het gedeelte vanuit de andere kant van de parkeerplaats, zou mooi zijn:

Afbeelding
Klopt inderdaad, dit is pas de helft van het parkeerterrein. Je kan namelijk als je het terrein op komt ook rechtsaf i.p.v. links naar de Mac waar nog een keer zo'n groot parkeerterrein is. Dus ruimte genoeg in ieder geval.
AMG GT S '15 - 510pk & 650Nm - fun
Golf VI GTI 2.0 DSG '12 - 211pk & 280Nm - daily
Golf VII R 2.0 DSG '15 - 480pk & 570Nm - verkocht
Golf VI R 2.0 DSG '10 - 391pk & 534Nm - verkocht
Golf V R32 DSG '07 - 250pk & 320Nm - verkocht
Dexizzle
Berichten: 288
Lid geworden op: 23 feb 2015, 12:31

Re: Forum Meeting 26 April UPDATE: 26/3!! Locatie drama

Bericht door Dexizzle »

Nigel-R32 schreef:Klopt inderdaad, dit is pas de helft van het parkeerterrein. Je kan namelijk als je het terrein op komt ook rechtsaf i.p.v. links naar de Mac waar nog een keer zo'n groot parkeerterrein is. Dus ruimte genoeg in ieder geval.
Klopt zie ik nu ook inderdaad, ik stel voor dat we deze locatie gewoon gaan pakken, hebben we geen gezeik met alle andere meetings die aan de gang zijn bij de Meern. Verzamelen aan de kant met de bomen lijkt me het beste dan.
Gebruikersavatar
Nigel-R32
Berichten: 353
Lid geworden op: 11 jan 2015, 13:23
Type auto: AMG GT S en MK6 GTI
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Re: Forum Meeting 26 April | LOCATIE UPDATE 26/3!! Nieuwegei

Bericht door Nigel-R32 »

Ik ben even op internet de beursgebouwen afgegaan of er geen evenementen die dag bezig zijn, zover ik kon vinden is dit gelukkig niet het geval.

Echter blijkt die 26 april een gewilde auto meeting datum te zijn, ik heb namelijk even op google zitten zoeken op '26 april Symfonielaan'. Wat blijkt, onze collega merkrijders van het Volkswagen Lupo Forum houden op die datum ook een meeting op deze parkeerplaats :roll:

Zie http://www.lupoclub.nl/phpbb/viewtopic.php?f=5&t=14264 of https://www.facebook.com/events/793776227336782/

Nu is de vraag of dit dan weer problemen met zich mee brengt?

Ik kan wel even bedenken of ik nog een locatie weet daar in de omgeving, maar als jullie zeggen dat het niks uitmaakt. Scheelt dat mij weer enig uitzoek werk ;)
AMG GT S '15 - 510pk & 650Nm - fun
Golf VI GTI 2.0 DSG '12 - 211pk & 280Nm - daily
Golf VII R 2.0 DSG '15 - 480pk & 570Nm - verkocht
Golf VI R 2.0 DSG '10 - 391pk & 534Nm - verkocht
Golf V R32 DSG '07 - 250pk & 320Nm - verkocht
Dexizzle
Berichten: 288
Lid geworden op: 23 feb 2015, 12:31

Re: Forum Meeting 26 April | LOCATIE UPDATE 26/3!! Nieuwegei

Bericht door Dexizzle »

Nigel-R32 schreef:Ik ben even op internet de beursgebouwen afgegaan of er geen evenementen die dag bezig zijn, zover ik kon vinden is dit gelukkig niet het geval.

Echter blijkt die 26 april een gewilde auto meeting datum te zijn, ik heb namelijk even op google zitten zoeken op '26 april Symfonielaan'. Wat blijkt, onze collega merkrijders van het Volkswagen Lupo Forum houden op die datum ook een meeting op deze parkeerplaats :roll:

Zie http://www.lupoclub.nl/phpbb/viewtopic.php?f=5&t=14264 of https://www.facebook.com/events/793776227336782/

Nu is de vraag of dit dan weer problemen met zich mee brengt?

Ik kan wel even bedenken of ik nog een locatie weet daar in de omgeving, maar als jullie zeggen dat het niks uitmaakt. Scheelt dat mij weer enig uitzoek werk ;)
Haha jezus :lol: Teminste wel nog VAG dan :P Maar lijkt mij geen probleem, ik ben even met streetview de parkeerplaatsen afgegaan, en die zijn me godverdomme groot zeg ik je. Te zien op hun facebook komen ze ook niet met hele grote aantallen.
Gebruikersavatar
Nigel-R32
Berichten: 353
Lid geworden op: 11 jan 2015, 13:23
Type auto: AMG GT S en MK6 GTI
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Re: Forum Meeting 26 April | LOCATIE UPDATE 26/3!! Nieuwegei

Bericht door Nigel-R32 »

Dexizzle schreef:
Nigel-R32 schreef:Ik ben even op internet de beursgebouwen afgegaan of er geen evenementen die dag bezig zijn, zover ik kon vinden is dit gelukkig niet het geval.

Echter blijkt die 26 april een gewilde auto meeting datum te zijn, ik heb namelijk even op google zitten zoeken op '26 april Symfonielaan'. Wat blijkt, onze collega merkrijders van het Volkswagen Lupo Forum houden op die datum ook een meeting op deze parkeerplaats :roll:

Zie http://www.lupoclub.nl/phpbb/viewtopic.php?f=5&t=14264 of https://www.facebook.com/events/793776227336782/

Nu is de vraag of dit dan weer problemen met zich mee brengt?

Ik kan wel even bedenken of ik nog een locatie weet daar in de omgeving, maar als jullie zeggen dat het niks uitmaakt. Scheelt dat mij weer enig uitzoek werk ;)
Haha jezus :lol: Teminste wel nog VAG dan :P Maar lijkt mij geen probleem, ik ben even met streetview de parkeerplaatsen afgegaan, en die zijn me godverdomme groot zeg ik je. Te zien op hun facebook komen ze ook niet met hele grote aantallen.
Klopt, op het forum zelf is er helemaal niet veel activiteit voor die meeting, laatste keer was in januari. Dus wie weet valt het wel mee, die 'aanwezigen' op Facebook geloof ik eerlijk gezegd ook nooit echt dat die daadwerkelijk allemaal komen. En desnoods pakken wij de andere kant van het terrein, is het alleen iets verder lopen naar de McDonalds maar dat is dan gelijk weer goed voor de gegeten calorieën daar :lol:
AMG GT S '15 - 510pk & 650Nm - fun
Golf VI GTI 2.0 DSG '12 - 211pk & 280Nm - daily
Golf VII R 2.0 DSG '15 - 480pk & 570Nm - verkocht
Golf VI R 2.0 DSG '10 - 391pk & 534Nm - verkocht
Golf V R32 DSG '07 - 250pk & 320Nm - verkocht
Gebruikersavatar
bluetiger
Berichten: 1224
Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
Locatie: Lansingerland

Re: Forum Meeting 26 April | LOCATIE UPDATE 26/3!! Nieuwegei

Bericht door bluetiger »

Komop het zijn lupo`s, die eet mijn GTI als ontbijt :mrgreen:
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Alain001
Berichten: 35
Lid geworden op: 01 sep 2013, 12:30
Type auto: VW Golf Mk5 GTI

Re: Forum Meeting 26 April | LOCATIE UPDATE 26/3!! Nieuwegei

Bericht door Alain001 »

Als het goed weer is kom ik ook langs.
Zijn er nog mensen die vanuit Antwerpen vertrekken?
73GTI
Berichten: 584
Lid geworden op: 22 feb 2012, 16:16
Type auto: 73MKVR32
Locatie: amsterdam

Re: Forum Meeting 26 April | LOCATIE UPDATE 26/3!! Nieuwegei

Bericht door 73GTI »

bluetiger schreef:Komop het zijn lupo`s, die eet mijn GTI als ontbijt :mrgreen:
:lol:
Mvg Lex

I'd rather push my VW than drive an Opel.
Gebruikersavatar
FGT
Berichten: 1356
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:07
Type auto: 7R Lapiz Blue
Locatie: Den Haag

Re: Forum Meeting 26 April | LOCATIE UPDATE 26/3!! Nieuwegei

Bericht door FGT »

Ik zeg: een mooie foto van Joey z'n zwarte R en mijn witte :mrgreen:
Golf 7R DSG Lapiz Blue
Gebruikersavatar
HS2005
Berichten: 309
Lid geworden op: 05 mei 2014, 17:28
Type auto: Golf MK6 R
Locatie: Earth

Re: Forum Meeting 26 April | LOCATIE UPDATE 26/3!! Nieuwegei

Bericht door HS2005 »

FGT schreef:Ik zeg: een mooie foto van Joey z'n zwarte R en mijn witte :mrgreen:
Nu je het zegt Fabian, dat zullen mooie plaatjes worden. Twee powerhouses. Als je het optelt hebben we bijna 800PK samen. :mrgreen:
JD Stage 5 | 556pk / 638Nm
Gebruikersavatar
FGT
Berichten: 1356
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:07
Type auto: 7R Lapiz Blue
Locatie: Den Haag

Re: Forum Meeting 26 April | LOCATIE UPDATE 26/3!! Nieuwegei

Bericht door FGT »

Yep, lijkt me wel mooi. En dan Michael Jackson uit de speakers met Black or White :mrgreen:
Golf 7R DSG Lapiz Blue
Gesloten

Terug naar “Golf GTI Forum Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 140 gasten