http://ww3.autoscout24.nl/classified/26 ... asrc=st|as
http://ww3.autoscout24.nl/classified/26 ... asrc=st|as
Iemand? Wie weet kom ik met een R naar de meeting i.p.v. mijn huidige GTD

Dat in ieder geval een argument waar hij geen moeite mee heeft en rekening mee houd.FGT schreef:Hou er rekening mee, dat een R gemiddeld 1:6/1:7 verbruikt.
FGT schreef:Hou er rekening mee, dat een R gemiddeld 1:6/1:7 verbruikt.
Klopt ik houd mobile.de constant in de gaten, maar dan moet je hem nog wel even importeren en bijbehorende bedragen aftikken... Ook moet ik dan mijn GTD particulier gaan verkopen wat natuurlijk lang kan duren.ErikSpeed schreef:Jochem , dat toch van GTD naar R
Heb je al een op mobile.de gekeken ?
In de 25 a 26.000€ klasse heb je er toch jongere met minder km.
Succes met de zoektocht.
1/6 1/7 is denk wel extreem, volgens mij als je gewoon 'rustig' aan de toegestane snelheden rijdt dan valt het wel mee. Ik rij helaas best veel in de spits dus 'vlammen' zal af en toe 's avonds zijn, zondags en vakanties naar het zuiden van europayal schreef:R van m'n broer loopt een stuk zuiniger , of je moet continue aan het vlammen zijn
Het importeren kan reuze meevallen als je de juiste mensen weet te vindenjochemstr schreef:Klopt ik houd mobile.de constant in de gaten, maar dan moet je hem nog wel even importeren en bijbehorende bedragen aftikken... Ook moet ik dan mijn GTD particulier gaan verkopen wat natuurlijk lang kan duren.ErikSpeed schreef:Jochem , dat toch van GTD naar R
Heb je al een op mobile.de gekeken ?
In de 25 a 26.000€ klasse heb je er toch jongere met minder km.
Succes met de zoektocht.
Het kan overigens wel en zie je ook wel eens vaker. Haal de 2.0T eruit, gooi er een 1.4 TSI in en voilà 1:10 haal je met gemakFGT schreef:Het verbruik ligt gewoon hoog. 1:10 ga je never nooit halen, trouwens daar heb je ook geen R voor. Gisteren nog getankt en gemiddeld 1:6,3 gereden. Dit is wel veel stadsverkeer, maar dan nog.
Goede instellingjochemstr schreef:Daarnaast, als ik besluit om alsnog een R aan te schaffen moet je niet gaan mauwen over verbruik vind ik, anders had ik nu ook wel een Bluemotion TDI o.i.d. gereden..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten