Waarschijnlijk een hele domme vraag maar als het op auto-techniek aan komt ben ik niet te handigste

Zoals sommige van jullie weten heb ik pech gehad met 1 van mijn banden en heb ik momenteel een thuiskomertje er op zitten.
Hier rijd ik liever niet te veel mee dus was gister mijn plan om totdat ik de nieuwe band op mijn zomervelgen heb liggen 1 van mijn wintervelgen onder de golf te leggen zodat er wel gewoon normaal mee te rijden is.
Echter toen ik de velg en onder wilde wippen paste het niet. Voor zo ver mijn kennis gaat lijkt het er op dat ik centreerringen nodig heb. Hoe kom ik er achter welke maat ik nodig heb, gewoon een kwestie van opmeten van de naaf + opmeten van het naafgat in de velg? Nu is het niet direct meer nodig want de band zal na het weekend er op gelegd worden, maar toch fijn dat ik er nu achter kom dat ze niet passen ipv volgende winter!
Nu zie ik ook dat er ook nog veel verschillende ringen beschikbaar zijn als ik even snel online kijk (kunststof ringen en aluminium ringen).
Wat raden jullie mij aan? Waar kan ik de ringen 't beste halen?
Thanks!
Gaat om deze velgen: