Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings georganiseerd door of namens het Golf GTI Forum.
Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
Helaas geen tijd gehad om te detailen vandaag, moest met spoed naar een klant en het was pas tegen 4 uur dat ik thuis was. Gelukkig wel nog mijn Kufatec E-MFA in kunnen bouwen!
Straks even met de misses de GTI wassen zodat ik hem weer vuil kan rijden naar Nieuwegein toe.... Even wat spulletjes en Vag-Com mee, en op het gemak met bascollin die kant op tuffen op het gemakkie.
Golf VII GTI Clubsport - 375PK, 500NM
Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
ik heb nog een probleempje met mijn stuur wat eraf is geweest en 1 of 2 tandjes scheef staat nu.
Is er iemand aanwezig die zo het stuur van een 5 gti kan demonteren en terugzetten??
Ik meld mij helaas af voor vandaag. Gisteren ben ik naar spring event geweest en ik ben helemaal gesloopt. Ik ben net wakker en zou de auto nog moeten wassen en dan nog een aardig stuk rijden met een dode kop. Sorry vanwege de foto's, hoop dat Nigel het niet erg vind er wat extra te maken.
Ook ik meld me bij deze af. Gisteren nogal laat geworden, vanavond en morgen ook weer feesten, dus ik pak ff mijn rust. Volgende meeting ben ik er weer bij!
Toch wel knap, altijd de last minute afhakers. Je wist toch al een hele tijd dat de meeting er aan kwam? Dan kan je er toch rekening mee houden?
Niet erg netjes naar de mensen die er een hoop tijd in steken. Zeker niet als je belooft hebt foto's te maken......
NICO! schreef:Toch wel knap, altijd de last minute afhakers. Je wist toch al een hele tijd dat de meeting er aan kwam? Dan kan je er toch rekening mee houden?
Niet erg netjes naar de mensen die er een hoop tijd in steken. Zeker niet als je belooft hebt foto's te maken......
Mocht je het nog niet weten, een tijd geleden heeft Tymen zelf een meeting opgezet en daarbij vanalles geregeld. Hoe durf je dan vervolgens zo te doen naar hem? Misselijk makend dit zeg.
Beetje jammer dat je zo reageerd Nico. Gister ben ik naar het Spring event in Weeze geweest en heb meteen erna moeten werken tot laat in de avond. Ik vind het zelf erg jammer om niet te gaan, maar ik ben gewoon gesloopt. Foto's maken was niet de enigste reden dat ik kwam overigens.. en gelukkig is Nigel er, die ook foto's kan maken.
NICO! schreef:Toch wel knap, altijd de last minute afhakers. Je wist toch al een hele tijd dat de meeting er aan kwam? Dan kan je er toch rekening mee houden?
Mocht je het nog niet weten, een tijd geleden heeft Tymen zelf een meeting opgezet en daarbij vanalles geregeld. Hoe durf je dan vervolgens zo te doen naar hem? Misselijk makend dit zeg.
Ben het met nico eens. Dit wist je al lang van te voren.
Als het die meeting was in nijmegen met een paar auto s.
Voor de fotoshoot. Dan werd er dacht ik ook geld voor gevraagd. Dus dan het is heel wat anders!