Gezocht: Downpipe met sportkat Golf 5 GTI

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
Christian
Type auto: Golf MK5 GTI

Gezocht: Downpipe met sportkat Golf 5 GTI

Bericht door Christian »

Zoals de titel aangeeft ben ik opzoek naar een downpipe met sportkat (Fox, Milltek, enz.) voor een Golf 5 GTI zolang hij maar in goede staat is. Heb je iets liggen laat het me weten.
24TUNED
Contacteer:

Re: Gezocht: Downpipe met sportkat Golf 5 GTI

Bericht door 24TUNED »

Ik heb enkele Bull-X downpipes voor Golf 5 GTI op voorraad liggen. Als je interesse hebt, pb me maar even. Zowel met 100-cels, als 200-cels sportkatalysator.
24TUNED.com | Importeur en distributeur voor Nederland van het Duitse Bull-X uitlaatsystemen -- HF-Series intercoolers, Cold Air Intakes, Carbon luchtaanzuigingen en Turbo-optimalisatie onderdelen -- Performance Fluid Systems -- Silicone Factory Hoses
Afbeelding
Christian

Bericht door Christian »

24TUNED schreef:Ik heb enkele Bull-X downpipes voor Golf 5 GTI op voorraad liggen. Als je interesse hebt, pb me maar even. Zowel met 100-cels, als 200-cels sportkatalysator.
Thanks, ik had al op jullie site gekeken voordat ik het bericht plaatste, ik vind ze aan de dure kant maar dat is mijn mening. Ik zoek een gebruikte ivm de prijs, als ik een nieuwe wil dan had ik hem gewoon gekocht en niet hier op het forum gevraagd ;)
24TUNED
Contacteer:

Bericht door 24TUNED »

Ok, geen probleem. Veel succes met de zoektocht :) Mocht je vragen of advies nodig hebben, dan help ik je graag
24TUNED.com | Importeur en distributeur voor Nederland van het Duitse Bull-X uitlaatsystemen -- HF-Series intercoolers, Cold Air Intakes, Carbon luchtaanzuigingen en Turbo-optimalisatie onderdelen -- Performance Fluid Systems -- Silicone Factory Hoses
Afbeelding
Bluepower
Type auto: 2010 Audi TTS

Bericht door Bluepower »

Ik heb evt nog een originele downpipe liggen, daar kun je dan evt de 1e kat van leeghalen, heb je bijna hetzelfde effect(vermogenstoename, lagere EGT door snellere gassnelheid, en hierdoor ook iets snellere spoolup).
Downpipe mag weg voor 150 euro
Christian

Bericht door Christian »

Bluepower schreef:Ik heb evt nog een originele downpipe liggen, daar kun je dan evt de 1e kat van leeghalen, heb je bijna hetzelfde effect(vermogenstoename, lagere EGT door snellere gassnelheid, en hierdoor ook iets snellere spoolup).
Downpipe mag weg voor 150 euro
Die heb ik er zelf ook al onder zitten maar bedankt voor het aanbod.

Nog even voor de duidelijkheid in het algemeen, in de advertentie staat het volgende: "downpipe met sportkat (Fox, Milltek, enz.)".

Laatst omhoog gehaald door Christian op 03 jun 2015, 10:34.
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”