Milltek catback resonated Golf 6 R20
Milltek catback resonated Golf 6 R20
Ik ben op zoek naar een Milltek catback resonated voor een Golf 6 R20.
Ik rij nu met een APR catback, maar ik ben benieuwd wat het geluid van een Milltek doet. Ik vind de APR net te tam. Ik kan uiteraard een nieuwe kopen, maar ik twijfel nog aan het geluid. Op Youtube is het slecht te horen.
Ik rij nu met een APR catback, maar ik ben benieuwd wat het geluid van een Milltek doet. Ik vind de APR net te tam. Ik kan uiteraard een nieuwe kopen, maar ik twijfel nog aan het geluid. Op Youtube is het slecht te horen.
Golf 7R DSG Lapiz Blue
-
- Type auto: Passat CC TSI
Re: Milltek catback resonated Golf 6 R20
Misschien dan gaan voor non resonated? Of wordt dat te gek 

Tja, daar ligt ook de twijfel. Ik denk dat een resonated al luider is dan de APR uitlaat.
Golf 7R DSG Lapiz Blue
FGT heeft volkomen gelijk !
Nou, het gaat er niet om of ik gelijk heb..... Ik geef alleen aan waar mijn twijfel zit.
Golf 7R DSG Lapiz Blue
Voor de golf 6r hebben wij bull-x uitlaten in het assortiment met kleppensturing. Hierdoor kun je schakelen tussen resonated en non-resonated
24TUNED.com | Importeur en distributeur voor Nederland van het Duitse Bull-X uitlaatsystemen -- HF-Series intercoolers, Cold Air Intakes, Carbon luchtaanzuigingen en Turbo-optimalisatie onderdelen -- Performance Fluid Systems -- Silicone Factory Hoses

ow cool heb je er meer informatie over?
- jaco
- Type auto: Golf GTI Clubsport
Ik vond deze post van 24Tuned wel informatief: http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... 74&start=7 hoewel geluid via youtube filmpjes altijd slecht te beoordelen is.bzb schreef:ow cool heb je er meer informatie over?
Het is dat ik net een paar maanden naar volle tevredenheid met een Milltek rondtoer maar kleppen systeem is wel erg leuk. Had ik van het bestaan geweten dan was het denk ik die geworden.