Polieren van voertuigen!
Polieren van voertuigen!
Hallo iedereen!
Ik zag dat er redelijk veel vraag is naar mensen die auto's polijsten tegen betaalbare prijs!
Ik doe dat namelijk met een vriend van me!
We doen dat na ons gewone werk, alles word gedaan met professionele producten!
Zowel de binnen kant als de buiten kant word gedaan! In allee stappen tot hij weer in volledig nieuw staat verkeerd!
Moest er interesse zijn! Laat iets weten, kan foto's door sturen van auto's die we al gedaan hebben kunnen jullie het resultaat zien!
Groetjes jorn
Ik zag dat er redelijk veel vraag is naar mensen die auto's polijsten tegen betaalbare prijs!
Ik doe dat namelijk met een vriend van me!
We doen dat na ons gewone werk, alles word gedaan met professionele producten!
Zowel de binnen kant als de buiten kant word gedaan! In allee stappen tot hij weer in volledig nieuw staat verkeerd!
Moest er interesse zijn! Laat iets weten, kan foto's door sturen van auto's die we al gedaan hebben kunnen jullie het resultaat zien!
Groetjes jorn
-
- Type auto: Passat CC TSI
Re: Polieren van voertuigen!
Wat is betaalbaar?
Ligt eraan hoe fel de auto waskrassen enzo heeft en de grote van de auto..
Het zal altijd rond 200-250 zijn voor het polijsten
En binnenkant zal rond de 100 euro verdragen!
Alles word op een professionele manier gedaan!
Groetjes
Het zal altijd rond 200-250 zijn voor het polijsten
En binnenkant zal rond de 100 euro verdragen!
Alles word op een professionele manier gedaan!
Groetjes
Wie mooi wil zijn moet lijden 

Denk niet dat mijn prijsen overdreven duur zijn e? 

@ R400 post alleen maar onzin,heeft echt nog niks gepost waar iemand enigszins wat aan heeft gehad.Jorn schreef:Denk niet dat mijn prijsen overdreven duur zijn e?
Laatst gewijzigd door martin op 05 jun 2015, 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Martin.
-
- Type auto: Golf Mk6 GTI
En Jorn in welke regio zit je?
martin schreef:@ R400 post alleen maar onzin,heeft echt nog niks gepost waar iemand enigszins wat aan heeft gehad.Jorn schreef:Denk niet dat mijn prijsen overdreven duur zijn e?
Bedankt Martin !
Bedoelde het enig sinds goed, Wie van ze mooie bolide houd moet er wat voor over hebben

Quantor schreef:En Jorn in welke regio zit je?
Ben van Limburg Bree als je dat weet liggen

- maRRRtinus
- Type auto: Audi TTS comp 500
vind het aardig aan de prijs voor een hobbypoetser.
Graag ontopic blijven heren 

maRRRtinus schreef:vind het aardig aan de prijs voor een hobbypoetser.
De kwaliteiten zijn het zelfde als een professionele poetser!
Maar dan aan de helft van wat zei vragen:)
Dus denk dat de prijs niet slecht is als je weet wat werk uren en producten aan te pas komen

er is ook niet eens een voorstel topic van je eigenR400 schreef:martin schreef:@ R400 post alleen maar onzin,heeft echt nog niks gepost waar iemand enigszins wat aan heeft gehad.Jorn schreef:Denk niet dat mijn prijsen overdreven duur zijn e?
Bedankt Martin !
Bedoelde het enig sinds goed, Wie van ze mooie bolide houd moet er wat voor over hebben
frits de blits in alter ego r400

Beter zoeken 

- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Geef eens een voorbeeld van welke producten je gebruikt.Jorn schreef:maRRRtinus schreef:vind het aardig aan de prijs voor een hobbypoetser.
Dus denk dat de prijs niet slecht is als je weet wat werk uren en producten aan te pas komen
Als je met autobahn werkt is je prijs zelfs wat aan de lage kant maar werk je met turtle wax dan slaat je prijs helemaal nergens op.
Ik denk dat het verstandig is om hier je stappenplan neer te zetten en welk spul je gebruikt bij iedere stap de kans dat iemand gaat vragen naar wat foto's om te laten zien hoe je werkt is het zelfde als een set wielen verkopen zonder foto. Kansloos dus
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ja ik zal dat een keer opstellen het stappen plan en wat foto's van werkjes die we al gedaan hebben..MkVI Nmgn schreef:Geef eens een voorbeeld van welke producten je gebruikt.Jorn schreef:maRRRtinus schreef:vind het aardig aan de prijs voor een hobbypoetser.
Als je met autobahn werkt is je prijs zelfs wat aan de lage kant maar werk je met turtle wax dan slaat je prijs helemaal nergens op.
Ik denk dat het verstandig is om hier je stappenplan neer te zetten en welk spul je gebruikt bij iedere stap de kans dat iemand gaat vragen naar wat foto's om te laten zien hoe je werkt is het zelfde als een set wielen verkopen zonder foto. Kansloos dus
Werk met festool en gemical guys