Diverter valve naar rev D vervangen
Diverter valve naar rev D vervangen
Ik vermoed dat mijn huidige DV kapot is van de Mk5 GTI.
Heel soms hoor ik bij lage toeren een korte fluit, maar vaak hoor ik het geluid ook helemaal niet.
Weet iemand in regio noord-holland een locatie die dit kan vervangen?
JD, HS of Vagtechniek zit voor mij helaas iets te ver voor alleen een DV.
Wat is een normale prijs hiervoor?
Heel soms hoor ik bij lage toeren een korte fluit, maar vaak hoor ik het geluid ook helemaal niet.
Weet iemand in regio noord-holland een locatie die dit kan vervangen?
JD, HS of Vagtechniek zit voor mij helaas iets te ver voor alleen een DV.
Wat is een normale prijs hiervoor?
- KnuffelTurk
Re: Diverter valve naar rev D vervangen
Ik dacht dat de prijs van een type D ongeveer tussen de €60-€70 lag en dat is incl montage.
Met vriendelijke groet,
KnuffelTurk
''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Dat valt nog wel mee.
Echt niemand die een adresje kent in regio Noord-Holland?
Als je het zelf kan mag je het ook zeggen. Uiteraard met vergoeding.
Echt niemand die een adresje kent in regio Noord-Holland?
Als je het zelf kan mag je het ook zeggen. Uiteraard met vergoeding.
- Race Eend
- Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
- Contacteer:
Denk dat Jelmer van JM tuning hem ook wel even kan monteren hoor, Dirkshoorn zitten die.
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
Dank je wel Mark. Zal hem een mail sturen.
En Burak, ik krijg hier prijzen toegezonden van bedrijven die 2 keer zo veel zijn.
Een GFB DV+ incl montage is bij JD zelfs goedkoper.......
En Burak, ik krijg hier prijzen toegezonden van bedrijven die 2 keer zo veel zijn.

- KnuffelTurk
? Ik heb de Dv+ ook bij Jd gedaan en heb toen ongeveer zoveel betaald. Maar je krijgt dus prijzen rond de €120 ofzo!?Soze schreef:Dank je wel Mark. Zal hem een mail sturen.
Met vriendelijke groet,
KnuffelTurk
''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
-
- Type auto: Passat CC TSI
Ja jd bied mooie prijs aan incl. Montage. Heb hem zelf ook, dv+ 

Rond de 70 inclusief montage is een reële prijs.KnuffelTurk schreef:? Ik heb de Dv+ ook bij Jd gedaan en heb toen ongeveer zoveel betaald. Maar je krijgt dus prijzen rond de €120 ofzo!?Soze schreef:Dank je wel Mark. Zal hem een mail sturen.
Na wat gemail kreeg ik prijzen te lezen van 150-200 euro.
Best wel afzetterij toch? Zelfs JD levert een betere (en duurdere?) DV van GFB voor maar 120 inclusief.
- Race Eend
- Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
- Contacteer:
GFB heeft alle prijzen wat omhoog gedaan, komt door de ongunstige euro koers. Wij rekenen er tegenwoordig € 130 incl montage voor. (losse GFB DV plus klep kost € 120).
(Voor de Rev D klep rekende wij altijd 75 euro gemonteerd, maar tegenwoordig verkopen wij die zelden)
Bij ons doen we het echter tussendoor als we de tuning aan het inladen zijn of toch al een uitlaat aan het plaatsen bent.
Als iemand alleen voor een klepje monteren komt (en je moet de auto op de brug zetten, klep vervangen, afrekenen etc etc), dan ben je toch snel 35 minuutjes kwijt.
Geen bedrijf kan leven van 20 euro voor 35 minuten werk. Want de marges op deze delen zijn maar klein. Dus ik snap ook wel dat men aangeeft dat je 120 euro kwijt bent omdat men gewoon de kachel moet laten branden, of in deze tijd... de airco moet laten loeien
(Voor de Rev D klep rekende wij altijd 75 euro gemonteerd, maar tegenwoordig verkopen wij die zelden)
Bij ons doen we het echter tussendoor als we de tuning aan het inladen zijn of toch al een uitlaat aan het plaatsen bent.
Als iemand alleen voor een klepje monteren komt (en je moet de auto op de brug zetten, klep vervangen, afrekenen etc etc), dan ben je toch snel 35 minuutjes kwijt.
Geen bedrijf kan leven van 20 euro voor 35 minuten werk. Want de marges op deze delen zijn maar klein. Dus ik snap ook wel dat men aangeeft dat je 120 euro kwijt bent omdat men gewoon de kachel moet laten branden, of in deze tijd... de airco moet laten loeien

A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
Ik kon inderdaad bij Jelmer langs.
Ik weet in ieder geval bij wie ik langs zal gaan als ik ooit uitlaatproblemen/wensen heb!
Ik weet in ieder geval bij wie ik langs zal gaan als ik ooit uitlaatproblemen/wensen heb!

-
- Type auto: Golf V GTI LE 240
Ik zou gewoon lekker voor die GFB DV+ gaan. Ga ik ook doen. Heb dezelfde symptomen, af en toe een fluitend geluid in de lage toeren. Mis ook kracht in de lage toeren. Voor zover ik weet is die DV nooit vervangen bij mij helaas. En helaas is het zo dat als je bij de VW dealer komt met klacht dat je kracht mist en begint over de DV dat ze niet eens weten waar ze moeten kijken.