Graag zou ik een stoerder geluid uit mijn R willen halen, vandaar dat ik opzoek ben naar een luchtfilter en een dumpvalve.
Ik ben benieuwd of er hier mensen met ervaring aanwezig zijn en wat jullie als beste opties voorstellen.
Alvast bedankt

Complete uitlaat kost alleen ook erg veel haha. Misschien dat wel enkel een eind demper voldoet?siepwokkel schreef:Zou wat met je uitlaat doen.
Ik zelf heb een compleet rvs systeem met 1 demper en een forge twintake. Geluid is super nu, niet TE.
Als het alleen om het geluid gaat kun je voor een andere einddemper kiezen. Ik weet niet hoe het bij een scirocco is maar ik heb twee dempers (resonated). Je zou dus een catback kunnen nemen met 1 demper. Je zou als je twee dempers hebt 1 demper er tussen uit laten halen en dit vervangen door een rvs buis. Een andere optie is een klep te installeren voor je einddemper. Je kunt dan zelf het geluid bepalen.michaelvs schreef:Complete uitlaat kost alleen ook erg veel haha. Misschien dat wel enkel een eind demper voldoet?siepwokkel schreef:Zou wat met je uitlaat doen.
Ik zelf heb een compleet rvs systeem met 1 demper en een forge twintake. Geluid is super nu, niet TE.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast