Roze xenon
Roze xenon
Hallo iedereen,
Ik heb het probleem dat mijn linkse xenon lamp roze schijnt. Is dit normaal bij een xenon lamp die bijna of volledig versleten is of is er een ander prob?
Indien ik een nieuwe lamp zou nodig hebben, we moet ik deze kopen buiten bij de dealer? Het betreft een oem vs set xenon.
Bedankt voor de reacties alvast
Ik heb het probleem dat mijn linkse xenon lamp roze schijnt. Is dit normaal bij een xenon lamp die bijna of volledig versleten is of is er een ander prob?
Indien ik een nieuwe lamp zou nodig hebben, we moet ik deze kopen buiten bij de dealer? Het betreft een oem vs set xenon.
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Re: Roze xenon
EBay is goed alternatiefGtikessel schreef:Hallo iedereen,
Daar koop je twee lampen ipv 1 bij de stealer.
En je moet wel altijd twee te gelijk vervangen anders krijg je kleur verschil.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Moet je van een bepaald merk kopen? Wat zit er std in? Phillips?
Mvg kurt
Mvg kurt
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Philips zijn uitstekende xenon lampenGtikessel schreef:Moet je van een bepaald merk kopen? Wat zit er std in? Phillips?
Mvg kurt
Groetjes Tonnie
-
- Type auto: Golf V GTI LE 240
Roze xenon
Maar pas op. Veel nep spul van Philips op internet. De chinezen hebben door dat die lampen gewild zijn.
Inderdaad twee lampen tegelijk verwisselen ivm kleurverschil wat je anders krijgt.
De dealer wou me 150 per lamp laten betalen excl kosten voor inbouwen. Volgens hun zou mn hele bumper af moeten.
Voor 100 had ik twee Philips lampen incl inbouw en afstellen. Binnen een kwartier klaar. Die bumper hoefde er helemaal niet af.
Weet niet of ik de zaak hier mag noemen.
Inderdaad twee lampen tegelijk verwisselen ivm kleurverschil wat je anders krijgt.
De dealer wou me 150 per lamp laten betalen excl kosten voor inbouwen. Volgens hun zou mn hele bumper af moeten.
Voor 100 had ik twee Philips lampen incl inbouw en afstellen. Binnen een kwartier klaar. Die bumper hoefde er helemaal niet af.
Weet niet of ik de zaak hier mag noemen.
Er is een thread hier op het forum met een filmpje erin hoe je het zelf kan doen... (MK5) Ik heb het zelf ook gedaan, 20 min werk (1e keer), dus alleen de kosten van de lampen.
Is de moeite waard.
Is de moeite waard.
Serviced by EMServices.
-
- Type auto: Golf VII GTI Perf.