Aangezien mijn auto niet is voorzien van een origineel alarm en ik dus ook niet de alarmpiepjes bij het openen van de deuren in kan schakelen ben ik nu eigenlijk wel benieuwd naar de mogelijkheden om dit achteraf in te bouwen.
Ik zit alleen nog met een aantal vragen...
1. Waar moeten de kabels naar toe worden getrokken?
2. Heb ik hiermee naast mijn aftermarket alarm ook nog een alarm erbij? (die dus reageert op het openen van de deuren terwijl het alarm ingeschakeld staat)
3. Heb ik genoeg aan de onderdelen is de volgende link? >link
Als iemand hier een montagehandleiding heeft zou dat natuurlijk ook mooi zijn. Misschien dat het in Elsawin staat?
OEM VW Alarmhoorn achteraf inbouwen?
OEM VW Alarmhoorn achteraf inbouwen?
MK5 GTI 60 edition | 18" Detroit Summer | 17" Denver Winter | Full Leather | OEM Xenon | Sonnyboy | RNS510 | Non Modified Engine |

Gr. Dave

Gr. Dave
Re: OEM VW Alarmhoorn achteraf inbouwen?
Ik heb destijds veel info gezocht over het ''chirp'' geluid bij het vergrendelen en ontgrendelen. Het enige wat ik er wijzer van ben geworden is dat er standaard of een toeter of dat ''chirp'' toeter moet zitten boven in de wielkast aan de passagierskant, dus het geluid ( toeter of chirp ) bij ontgrendelen of vergrendelen hoort er bij ieder in te zitten volgens het amerikaanse fora alleen zit dit er bij mij dus ook niet op.
Kon ook zijn dat het batterij er van leeg zou kunnen zijn of iets dergelijks alleen heb geen tijd gehad om er na te kunnen kijken.
Kon ook zijn dat het batterij er van leeg zou kunnen zijn of iets dergelijks alleen heb geen tijd gehad om er na te kunnen kijken.
Expect the Unexpected..
-
- Type auto: Golf VII GTI Perf.
als je geen standaard alarm hebt kan je via Vag-com je claxon mee laten loeien op het vergrendelen en ont-grendelen
van je centrale deur vergrendeling.
deze gaan dan tegelijk mee op je knipperlichten, maar of je daar vrolijk van word!!??!!
het is dan net of er iemand voor je deur staat te claxonneren.
ik heb het eens geprobeerd op een polo 6R, na 2 dagen snel weer uitgeschakeld.
deze gaan dan tegelijk mee op je knipperlichten, maar of je daar vrolijk van word!!??!!
En waar in vcds kan je dit activeren?iroc-dennis schreef:als je geen standaard alarm hebt kan je via Vag-com je claxon mee laten loeien op het vergrendelen en ont-grendelen
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Ex edition 30