GOLF MK6 GTI 211PK distributie kapot (21.000km)
Re: GOLF MK6 GTI 211PK distributie kapot (21.000km)
Mag ik vragen wat een nieuwe motor je heeft gekost?
-
- Berichten: 115
- Lid geworden op: 16 jul 2012, 00:05
- Type auto: R20
Re: GOLF MK6 GTI 211PK distributie kapot (21.000km)
dit was 1 van de redenen voor mij om voor een R te gaan ipv die schijt-distributieketting.
Re: GOLF MK6 GTI 211PK distributie kapot (21.000km)
Stoffn schreef:Mag ik vragen wat een nieuwe motor je heeft gekost?
Complete motor 5.000,--
met inruil oude motor.
https://www.facebook.com/golf.mk6.R20.stage.4.project/
-
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 08 dec 2013, 22:32
- Type auto: Golf 7 gti performan
Re: GOLF MK6 GTI 211PK distributie kapot (21.000km)
Ik heb het ook gehad bij mijn vorige gti mk6 Bj-09 toen 99000 gelopen kreeg netjes coulance van vw dit was sep 2012 hij was gechipt bij dsg dokter heb ik bij vw. Niks van gezegt en heb er ook nooit iets van gehoord dus mis dat de ene dealer wat coulanter is als de andere.
-
- Berichten: 28
- Lid geworden op: 16 okt 2011, 10:58
Re: GOLF MK6 GTI 211PK distributie kapot (21.000km)
Welk type spanner moet er dan opzitten ?Stoffn schreef:Uiteindelijk hoef je enkel het type spanner te controleren. Bij mij zit er een goede op, dus ik heb er best wel vertrouwen in
of welke mag er niet opzitten ?
Ik rijd zelf met een GOLF GTI 6 van juli 2010 en heb 80000 op de teller , begin een beetje bang te worden .
Mijn wagen is ingevoerd geweest vanuit Duitsland , ik weet niet of dat iets uitmaakt .
- Drazle
- Berichten: 146
- Lid geworden op: 21 dec 2013, 11:06
- Type auto: Golf MK6 Gti
- Locatie: zuid-holland
Re: GOLF MK6 GTI 211PK distributie kapot (21.000km)
Goededag
Ik heb zelf sinds 2 maanden een gti uit 2009. Vorige eigenaar heeft dat gezeik met die kettingspanner etc al gehad dus daar maak me niet druk over. Alleen nu vraag ik me af. Als alles vervangen is, is dat probleem dan ook echt verholpen. Of ben ik na 30.000 km weer aan de beurt?.
Met vriendelijke groet.
Ik heb zelf sinds 2 maanden een gti uit 2009. Vorige eigenaar heeft dat gezeik met die kettingspanner etc al gehad dus daar maak me niet druk over. Alleen nu vraag ik me af. Als alles vervangen is, is dat probleem dan ook echt verholpen. Of ben ik na 30.000 km weer aan de beurt?.
Met vriendelijke groet.
Re: GOLF MK6 GTI 211PK distributie kapot (21.000km)
Nu word ik ook ongerust, ben bewust gaan zoeken op het internet naar tikkend geluid dat uit de wagen komt omdat ik dit zelf ondervonden heb.
Het is nu zo dat de motor tikt bij het stationair draaien op warme motor. Ik hoor het zelfs buiten de wagen zonder de motorkap open te maken, geluid komt ongeveer van de bovekant vant de motorblok aan de rechterkant. Gelijk mee naar de garage of niet? Doet dit al zeker 4 dagen heb hem nu 4 weken ongeveer bj april 2010.
Het is nu zo dat de motor tikt bij het stationair draaien op warme motor. Ik hoor het zelfs buiten de wagen zonder de motorkap open te maken, geluid komt ongeveer van de bovekant vant de motorblok aan de rechterkant. Gelijk mee naar de garage of niet? Doet dit al zeker 4 dagen heb hem nu 4 weken ongeveer bj april 2010.
Re: GOLF MK6 GTI 211PK distributie kapot (21.000km)
Dat tikken dat je hoort is normaal.
Is een klep voor dampgassen, afkomstig van je tank, in te brengen in het inlaatkanaal.
Is een klep voor dampgassen, afkomstig van je tank, in te brengen in het inlaatkanaal.
Re: GOLF MK6 GTI 211PK distributie kapot (21.000km)
mijne is van 10-2010 betekend dit dat ik het ''goeie'' blok zou moeten hebben?
garantie is er nooit maar beter iets als niets (rijd toch fijner als ik weet het ''goeie'' blok te bezitten)
garantie is er nooit maar beter iets als niets (rijd toch fijner als ik weet het ''goeie'' blok te bezitten)
Re: GOLF MK6 GTI 211PK distributie kapot (21.000km)
twijfel gevalletje wjb#222..tenzij je wagen echt gebouwd is na kw22/2010wjb#222 schreef:mijne is van 10-2010 betekend dit dat ik het ''goeie'' blok zou moeten hebben?
garantie is er nooit maar beter iets als niets (rijd toch fijner als ik weet het ''goeie'' blok te bezitten)
(kw=kalenderweek) dus kw22 is ergens rond juni
Vanaf modeljaar 2011 (kw 22, 2010) zijn de problemen verholpen.(info Wehoo)
Lees misschien dit topic eens door...gaan veel van je vragen opgelost raken
Re: GOLF MK6 GTI 211PK distributie kapot (21.000km)
Om dit topic nog maar eens een nieuw leven in te blazen.
Lopen er nog steeds dagelijks mensen tegen dit probleem aan?
Ik heb een gti uit november 2009 met 80k op de teller.
Afgelopen weekend kreeg ik een storing op mijn inlaatspruitstuk.
En een dag later wou mijn auto niet meer starten.
Naar de dealer geduwd. Kleppen zijn krom, waars de ketting versprongen kosten 5000 euro voor koprevisie mits het onder blok nog goed is.
Geen coulance van de dealer omdat de auto bij invoer een grote beurt heeft gehad bij de garage waar ik m kocht. (Niet dealer)
Inmiddels de auto weggehaald bij de dealer omdat dit vele malen goedkoper kan.
Klacht ingediend bij pon maar zal vast niks.uithalen vw kennende.
Lopen er nog steeds dagelijks mensen tegen dit probleem aan?
Ik heb een gti uit november 2009 met 80k op de teller.
Afgelopen weekend kreeg ik een storing op mijn inlaatspruitstuk.
En een dag later wou mijn auto niet meer starten.
Naar de dealer geduwd. Kleppen zijn krom, waars de ketting versprongen kosten 5000 euro voor koprevisie mits het onder blok nog goed is.
Geen coulance van de dealer omdat de auto bij invoer een grote beurt heeft gehad bij de garage waar ik m kocht. (Niet dealer)
Inmiddels de auto weggehaald bij de dealer omdat dit vele malen goedkoper kan.
Klacht ingediend bij pon maar zal vast niks.uithalen vw kennende.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten