Knipperlicht in rechter koplamp defect

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
Gebruikersavatar
Nilusz
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2014, 23:18
Type auto: Golf MK5 GTI

Knipperlicht in rechter koplamp defect

Bericht door Nilusz »

Hallo,

Ik rijd nu al een tijdje rond met een kapot knipperlicht in de rechter koplamp.
Een aantal maanden geleden heb ik de standaard units vervangen door de xenon look variant, waar het knipperlicht een aantal weken gewoon naar behoren werkte.
Daarna verscheen er een melding op het display in de auto dat het knipperlicht defect was, maar af en toe verdween de melding uit het niets waarna het knipperlicht soms wel weer functioneerde.

Ik dacht daarbij dat het lampje misschien niet helemaal fijn meer was, dus die heb ik als eerste maar vervangen.
Na het zelfde euvel enkele keren weer gehad te hebben, bleef de melding uiteindelijk enkele weken staan en deed het knipperlicht helemaal niks meer.
Wat nog vreemder is, na een week of 3 verdween de foutmelding uit het display en doet het knipperlicht nog steeds niks.
De auto uit laten lezen bij de garage en er was geen enkele foutmelding te vinden, zowel niet met een OBD-scanner als met de VAG-COM.

De garage denkt nu dat de boordnet module de oorzaak van het probleem is, maar ben benieuwd of het nog meerdere oorzaken zou kunnen hebben.
Wanneer ik de plus van het linker knipperlicht pak en deze doorverbind met de plus van het rechter knipperlicht, brand deze wel dus aan de massa zou het ook niet moeten liggen.

Iemand die eventueel nog een andere oplossing heeft?

Bij voorbaat dank :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 139 gasten