Nieuwstaat verkerende Polo gt dsg

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
NuenenMasters
Berichten: 43
Lid geworden op: 08 feb 2012, 13:41
Type auto: Golf MK6 Gti Dsg

Nieuwstaat verkerende Polo gt dsg

Bericht door NuenenMasters »

beste forumliefhebbers, bij deze gaat mijn volkswagen polo definitief de verkoop in, de polo verkeerd werkelijk in nieuwstaat en heeft pas 20.000 km op de klok, de polo gaat weg omdat ik opzoek ben naar een auto met wat meer vermogen, verder is de polo dealer onderhouden en zijn de onderhoudsboekjes natuurlijk ingevuld! heb geen haast met de verkoop, bent u opzoek naar een polo gt dan is deze zeker een bekijkje waard, hierbij een link naar de advertentie voor fotos en de opties van de polo, heeft u vragen hoor ik het graag! Volgens mij zitten er alle opties op die er mogelijk zijn op een Gt !! De wagen staat via een vriend van mij te koop bij zijn autobedrijf mocht er iemand intresse hebben kunt u een bericht sturen of direct met mij zelf contact opnemen (pb voor mijn eigen 06 nummer) http://m.autowereld.nl/volkswagen/polo/ ... tails.html
Van een liefhebber, voor een liefhebber!! Mvg Jeroen.
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 107 gasten