Maar misschien is er nog iemand op zoek naar een Golf V Gti uit 2008, vandaar dit verkooptopic.
Als de auto in de komende week niet verkocht wordt ruil ik hem gewoon in, maar tot volgende week donderdag is deze voor de inruilprijs bij mij op te halen.
Het gaat dus om een zwarte 5-deurs VW Golf Gti uit 2008 met stoffen interieur.
Km stand is op dit moment 100220Km (net iets meer als een ton, dus relatief lage km-stand.
Ik heb er zelf nog een Forge blow-off valve opgezet en er zit een vervangend KN filter in (geen open lucht ding dus)
3 punten om rekening mee te houden :
1 : lichte aanrijdschade op de rechter achterdorpel (reparatie bedrag ca € 500,-)
2 : voorbanden zijn aan vervanging toe
3 : navi unit (niet orgineel) heeft een slecht tot niet werkend touch screen
Deze punten in ogenschouw genomen heb ik van de dealer toch een mooi inruil voorstel gekregen en zij gaan hem gewoon in orde maken en weer in de showroom zetten. (maar dan wel voor meer dan waar ik hem nu voor aanbied

Inruil prijs die ik heb gekregen is net geen 11K, dus voor dat bedrag mag deze dus worden opgehaald.
Paar dingen :
1 : Prijs is vast, take it or leave it, laat hem net zo makkelijk volgende week bij de dealer achter, daar krijg ik dit bedrag namelijk ook.
2 : Boter bij de vis, geen uitgestelde betalingen, aanbetalingen, reserveringen.
3 : Proefritjes doe ik niet aan, alleen wanneer duidelijk is dat er daadwerkelijk overgegaan wordt tot aankoop en de proefrit de bevestiging voor de koper is dat het goed is.
4 : Degene die het eerst komt, die het eerst maalt.
Aangezien de auto in principe wordt ingeruild heb ik er zo even geen foto's van.
Deze kan ik natuurlijk wel even maken en via WhatsApp doorsturen wanneer er serieuze interesse is.
Snelste communicatiemiddelen met mij zijn :
Whats App : 06 - 230 96 185
E-Mail : em hitzert @ gmail . com (aan elkaar natuurlijk, maar zo voorkom ik een beetje spam van bots

Nogmaals, verkoop aan een andere particulier is voor mij geen moetje, ik bied hem hier aan omdat er wellicht iemand is die iemand kent die op zoek is.