Ik heb een vraag. Heb gisteren mijn GOLF MKV GTI DSG ingeruild met mijn handbak. Golf V GTI. Identieke auto.
Echter kwam ik erachter dat mijn gordel waarschuwingslampje niet brandt, en ook de piep van de gordel het niet doet. Weet iemand hoe ik dit precies in VAGCOM kan nagaan of deze wel aanstaat, en hoe kan ik deze aanzetten. Ik heb een 8 bit module, dus kan de longcoding niet gebruiken, maar moet met +2 een waarde verhogen. Maar begrijp er geen bal van in VAGCOM welke waarde dit dan is. Zie screenshot hieronder. Weet iemand welke waarde of waardes ik met +2 moet verhogen, om het waarschuwingslampje en de piep aan te krijgen ??
En mocht het zo zijn dat VAGCOM goed staat, is het wellicht uitgezet door de vorige eigenaar door een andere manier, b.v. kabel ergens losgetrokken, en welke is dit dan ?
Derde optie kan zijn dat de golf helemaal geen sensorenheeft welke de gordelwaarschuwing detecteren in de stoelen, maar dit lijkt me toch onwaarschijnlijk bij de GOLF MKV GTI ? die hebben allemaal standaard gordel waarschuwing toch ?
p://s40.photobucket.com/user/pyara_pappoeelektro/media/IMG_5684_zpsxjvgdvaw.jpg.html]

Welke bite moet ik ophogen met +2 ???? als iemand het weet kan iemand dan de gehele bite serie inclusief die ophoging even replying in het forum ? dank.