Dumpvalve ja of nee?
-
- Type auto: Golf 6 GTI 35 Edit
Dumpvalve ja of nee?
Hebben jullie zelf een Dumpvalve?
Zo ja, welke soort en type en waarom?
En waar kan ik daarvoor het beste terecht?
Alvast bedankt!!
Zo ja, welke soort en type en waarom?
En waar kan ik daarvoor het beste terecht?
Alvast bedankt!!
Golf 6 GTI 35 Edition
JD Stage 2 | Milltek Non Resonated | CTS Turbo Air Intake | JM Custom Downpipe | GFB DV |
352 PK & 457 koppel
JD Stage 2 | Milltek Non Resonated | CTS Turbo Air Intake | JM Custom Downpipe | GFB DV |
352 PK & 457 koppel
Re: Dumpvalve ja of nee?
Nee, is echt zo geluid van kijk mij ik rijdt een auto met turbo voor het eerst.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Ex edition 30
-
- Type auto: Golf 6 gti
Bij fineline imports Een gfb+ bestellen is goed spul maakt geen extra geluid maar ben er zeer tevreden mee, als je afblaasgeluid wilt kan je een forge open dumpvalve bestellen.
Had ik voor de gfb+ maar werd het afblaasgeluid op gegeven moment goed zat.
Had ik voor de gfb+ maar werd het afblaasgeluid op gegeven moment goed zat.
- MK5GTI
- Type auto: Golf MK5 GTI
Wat is dit nou weer voor bullshit danferry schreef:Nee, is echt zo geluid van kijk mij ik rijdt een auto met turbo voor het eerst.

De een vind het wel mooi, de ander niet. Kwestie van smaak.
Ik vind persoonlijk dat als je een snelle auto rijd, dit best 'gehoord' mag worden, maar dat is mijn mening.
Ex ride Golf MKV GTI 08' - JD 268PK & 384NM - AP Schroefset - 19" Phaeton Helios - Milltek Catback - Carbonio
Wel apart dat je het een kwestie van smaak vind. Maar mijn smaak bullshit vind.
Ook wel grappig dat jou interpretatie van een snelle auto een golf gti is.
Dit is een antwoord op de topicstarter.
Zoals gevraagd. En mijn mening erbij.
Ook wel grappig dat jou interpretatie van een snelle auto een golf gti is.
Dit is een antwoord op de topicstarter.
Zoals gevraagd. En mijn mening erbij.
Ex edition 30
Ex edition 30
- MK5GTI
- Type auto: Golf MK5 GTI
Ik lees in jou post nergens dat het jou mening is? Zoals jij het zegt lijkt het er meer op dat het een feit is.
En nee, golf gti is geen snelle auto, ik word om die reden ook regelmatig ingehaald door fietsers.
En nee, golf gti is geen snelle auto, ik word om die reden ook regelmatig ingehaald door fietsers.
Ex ride Golf MKV GTI 08' - JD 268PK & 384NM - AP Schroefset - 19" Phaeton Helios - Milltek Catback - Carbonio
Gelukkig ga je er vanuit dat ik voor anderen spreek. Niet dus.MK5GTI schreef:Ik lees in jou post nergens dat het jou mening is? Zoals jij het zegt lijkt het er meer op dat het een feit is.
Maar goed. Ik ga lekker een rondje rijden in de dacia van me buren kijken of er een fietser is die me bij kan houden.
Heerlijk snelle auto die dacia!
Ex edition 30
Ex edition 30
-
- Type auto: Passat CC TSI
Heb er gelukkig een, anders loopt de druk wel heel hoog op met gasklep dicht 

-
- Type auto: MK6 Edition 35
+1Schippersss schreef:Heb er gelukkig een, anders loopt de druk wel heel hoog op met gasklep dicht

ik ga zelf voor de GFB+ lees er goede verhalen over Dus zelf nog geen ervaring mee
afblaasgeluid neemt niet toe maar dat hoeft voor mij ook niet maarja smaken verschillen

forge spacer op mn MK5 gehad maar er naar een paar dagen alweer afgehaald vond het helemaal niks.
MK6 GTI Edition 35 DSG Candywhite/ JD 310PK / Full R20 Brakes/ OEM black 18" wheels
Ex-car:
MK5 GTI Laserblue (JD 275pk)
Ex-car:
MK5 GTI Laserblue (JD 275pk)
ik heb zelf een forge met open luchtfilter!
Het geluid hoort juist bij een turbo (mijn mening
)
Het geluid hoort juist bij een turbo (mijn mening

Just asking :p
Ik heb ook een Forge DV op mijn MK6, en deze blaast ook heerlijk af. Je moet er van houden, en smaken verschillen uiteraard. Maar zelf vind ik het wel vet! 

- Markvanliempt
- Type auto: Golf mk6 GTI
Ik ga binnenkort ook op zoek naar een dumpvalve. Weet echt nog niet wat voor iets ik wil. Ene kant vind ik dat afblaasgeluid super dik. Andere kant denk ik dat ik er gek van word na een tijdje. Heb sinds deze week ook een pipercross filter zou deze niet ook meer geluid gaan maken na chippen?
-
Heb je er geen filmpje van? Die je kan sturen via whats app?Shaggy66 schreef:Ik heb ook een Forge DV op mijn MK6, en deze blaast ook heerlijk af. Je moet er van houden, en smaken verschillen uiteraard. Maar zelf vind ik het wel vet!
Golf 6 GTI 35 Edition
352 PK & 457 koppel
352 PK & 457 koppel
Rogier1987 schreef:Heb je er geen filmpje van? Die je kan sturen via whats app?Shaggy66 schreef:Ik heb ook een Forge DV op mijn MK6, en deze blaast ook heerlijk af. Je moet er van houden, en smaken verschillen uiteraard. Maar zelf vind ik het wel vet!
Heb er helaas geen filmpje van, maar kan wel ff kijken of ik er een voor je kan maken

p.s. heb al wel paar x meegemaakt dat sommige mensen het niet waarderen, omdat ze opeens er van schrikken haha. Ik lig natuurlijk dan wel dubbel als mensen zo een schrik moment krijgen

Bij mij stond er laatst een boze vader aan de deur die zei dat ik met piepende banden door de straat heen reed
Niet wetende dat het de DV was natuurlijk

onderhand elke recente auto heeft tegenwoordig een turbo dus wat je er nou mee wil bewijzen? laat dat toch lekker aan die jappen rijders over 

ominous schreef:Bij mij stond er laatst een boze vader aan de deur die zei dat ik met piepende banden door de straat heen reedNiet wetende dat het de DV was natuurlijk

Heb een keer gehad dat een meisje op de fiets zo schrok dat ze helemaal trillende bewegingen maakte op de fiets, vervolgens keek ze niet zo blij richting mij

@ BZB je moet er van houden en smaken verschillen. Los van die enkele mensen die het niet kunnen waarderen, zijn er genoeg mensen die het leuk vinden, en zelf vind ik het ook erg leuk en heerlijk. Dus tja, smaken he

- Markvanliempt
- Type auto: Golf mk6 GTI
Misschien hebben jullie hier iets aan? http://youtu.be/H7F7OPUtyjU
-
Net met Biesheuvel gebeld in Nieuwendijk en ze vertelden me dat het 291 euro kost (+geheel compleet setje) zonder montage kosten?
Kan dit niet goedkoper, of weet je iemand/bedrijf dat dit iets goedkoper doet?
Oja alvast bedankt voor alle reacties;)
Golf 6 GTI 35 Edition
352 PK & 457 koppel
352 PK & 457 koppel
- John
- Type auto: Golf MK7 GTI
Ik heb de originele D-versie met dat metalen embraam en ik heb een K&N inlegfilter.
Ik hoor hem tussen de 2000 en 3000 toeren regelmatig lekker afblazen door het luchtfilter heen zo lijkt het.
Het is niet hinderlijk. Integendeel, het is gewoon een mooi geluid. Niet dat overdreven gesis of gefluit.
En mijn motor is zelf nog standaard dus als hij een keer gechipt is dan word dat geluid wel wat harder wat ik niet erg zou vinden.
Ik hoor hem tussen de 2000 en 3000 toeren regelmatig lekker afblazen door het luchtfilter heen zo lijkt het.
Het is niet hinderlijk. Integendeel, het is gewoon een mooi geluid. Niet dat overdreven gesis of gefluit.
En mijn motor is zelf nog standaard dus als hij een keer gechipt is dan word dat geluid wel wat harder wat ik niet erg zou vinden.
Baarlo '97..'98
Worthersee '06.'07.'08.'09.'10.'11.'12.'13.'14.'15.'16.'17.'18.'19
Wolfsburg '08.'13
Edition38 '07.'08.'09.'10.'11.'12.'13.'14.'15.'16.'18.'19
Worthersee '06.'07.'08.'09.'10.'11.'12.'13.'14.'15.'16.'17.'18.'19
Wolfsburg '08.'13
Edition38 '07.'08.'09.'10.'11.'12.'13.'14.'15.'16.'18.'19
-
- Type auto: Passat CC TSI
Meen dat die bij xt tuning 260,- is.Rogier1987 schreef:Net met Biesheuvel gebeld in Nieuwendijk en ze vertelden me dat het 291 euro kost (+geheel compleet setje) zonder montage kosten?