VMR 710
-
- Berichten: 130
- Lid geworden op: 17 jun 2011, 19:09
- Contacteer:
Re: VMR 710
Alleen bij transportschade kan het wel eens een vervelend verhaal worden ivm de verzekerde waarde.
- MkVI Nmgn
- Berichten: 5037
- Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
- Type auto: Golf7R
- Locatie: Gelderland zuid
Re: VMR 710
Het is het 1 of het ander
haha

Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Re: VMR 710
Ach zo, helder. Op zich een goed plan!
Re: VMR 710

Ik heb nog dat porche wiel eronder geplakt, alleen de kleur komt niet overeen! maar goed gaat om het idee.
Gr Jimmy.
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Re: VMR 710
@ Olivier,
Ja ik heb gevraagd wat het ging kosten om ze voor mijn deur af te zetten, dus ik neem aan dat daar alles in zit??
(kan ook wel voor die centen)
En of het per koerier is of met express heb ik niet gevraagd, wat is het verschil? en ik neem aan dat die gasten gewoon incl. BTW praten ?
wat zou ik moeten betalen aan invoerrechten dan op die wielen van €1000,- ? als dat €50,- is kan ik het niet wagen maar als dat honderden euro's zijn dan wordt het wellicht interresant
Gr
Ja ik heb gevraagd wat het ging kosten om ze voor mijn deur af te zetten, dus ik neem aan dat daar alles in zit??

En of het per koerier is of met express heb ik niet gevraagd, wat is het verschil? en ik neem aan dat die gasten gewoon incl. BTW praten ?
wat zou ik moeten betalen aan invoerrechten dan op die wielen van €1000,- ? als dat €50,- is kan ik het niet wagen maar als dat honderden euro's zijn dan wordt het wellicht interresant

Gr
Gr Jimmy.
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Re: VMR 710
Ik vind die Porsches ook wel dik zeg!
- Verlengsnoer
- Berichten: 1814
- Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19
Re: VMR 710
Is het niet zo dat om de 19"porsche velgen (p458 velgen) eronder te krijgen het 1 en ander uitgerold moet worden?
ze zijn wel keihard!!!
ze zijn wel keihard!!!
Re: VMR 710
You are out of the country so you do not need to pay US sales tax. For orders that go door to door via Pilot Freight, I believe they handle the duties and fees for you.
For your international shipment, we will ship via Pilot Freight to the customer (door-to- door)
For your international shipment, we will ship via Pilot Freight to the customer (door-to- door)
Gr Jimmy.
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Re: VMR 710
Kijk eens hier: http://www.douane.nl/particulier/intern ... en-01.html . Kan best prijzig worden.
Mvg Marcel
Mvg Marcel
- Jeffreyvdt
- Berichten: 1743
- Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09
Re: VMR 710
Die Porsche velgen hebben een steek van 150 tegen over 112 van de golf.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
-
- Berichten: 1325
- Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
- Type auto: Gti v 30edition
- Locatie: Haarlem
Re: VMR 710
Wel mooi die porsche velgen!
- MkVI Nmgn
- Berichten: 5037
- Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
- Type auto: Golf7R
- Locatie: Gelderland zuid
Re: VMR 710
Wat kosten die krengen eigenlijk wel niet?
We hebben het hier wel over Porsche,
Voor dat ik deze bbs nam zat ik over Bentleys na te denken tot dat ik serieus de prijs zag,
Viel bijna om kon me nog maar net vast houden haha
Gr
We hebben het hier wel over Porsche,
Voor dat ik deze bbs nam zat ik over Bentleys na te denken tot dat ik serieus de prijs zag,
Viel bijna om kon me nog maar net vast houden haha
Gr
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
- Verlengsnoer
- Berichten: 1814
- Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19
Re: VMR 710
Ik heb vanmiddag op die porsches gegoogled. Ben alleen maar replica's tegen gekomen. 18 en 19". Dacht dat ik de 19 zag tussen de 220 en 260 per velg.
Jullie willen natuurlijk alleen maar original, the real deal
Jullie willen natuurlijk alleen maar original, the real deal

Re: VMR 710
haha ik weet niet, vindt persoonlijk de VMR's veeeeel dikker.
vindt die porche een beetje pooier achtig (mijn mening)
vindt die porche een beetje pooier achtig (mijn mening)
Gr Jimmy.
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
- Dirk
- Berichten: 979
- Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:25
- Type auto: Golf MK5 GTI
- Locatie: Raamsdonksveer
- Contacteer:
Re: VMR 710
Ben ze ooit eens op MP tegengekomen. 2e handsjes voor 3500 euro de set ex banden! dus dan weet je het wel :Stonnie024 schreef:Wat kosten die krengen eigenlijk wel niet?
We hebben het hier wel over Porsche,
Voor dat ik deze bbs nam zat ik over Bentleys na te denken tot dat ik serieus de prijs zag,
Viel bijna om kon me nog maar net vast houden haha
Gr
maar replica's in overvloed

Audi A4 1.8 TFSI
Re: VMR 710
JimmyGTI schreef:
Ik heb nog dat porche wiel eronder geplakt, alleen de kleur komt niet overeen! maar goed gaat om het idee.
Thanks man, knap gedaan.......
Ik vind ze wel heel erg dik eronder staan pffffffff





GOLF VI GTI ABT
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----
Re: VMR 710
Hey kerel waarom doe je zo moeilijk als je ze gewoon
hier in nederland kan kopen.
En 3000 euro??
WTF dan heb je die VMR eronder liggen met nog een set extra banden ja.
Maar die VMR 710 en dan Michelin Pilot Sport Cup
dat zijn aardige banden, kosten wat maar jij hebt
het over 3000 dus dan hou je nog geld over ook.
Hier heb je de link Advertentie: 1000924731
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/b ... &df=1&fs=1
staat gewoon op marktplaats
Kom je bij velgencenter.nl terrecht
echter wat hun performance banden noemen weet ik niet
maar als je ziet dat de set met falken banden duurder is zou ik
voor allebei niet kiezen maar voor michelin ps2 of de eerder genoemde cup ( Semi Slick)
Bridgestone potenza of pirelli p zero
Ik zie op je fotoshop dat je ze van oli4/ of een andere R32 heb gechopt
aangezien jij nu de eerste GTI type 6 hebt met voor en achter 345mm remmen:P
Laat even weten of je er wat aan hebt, ik wil deze velgen ook
misschien kunnen we ze samen tegelijk kopen alleen twijfel ik sterk
aan de kwaliteit, dat je met een 215 band wat snel beschadeging heb snap ik,
daarom ook een 235 band, sommige zeggen op een 8,5 J maximaal 225 maar
als ik kijk naar een R met 235 ziet er gewoon netjes uit.
Daarbij vind ik 225/40/18 gewoon erg smal tonen dus dan maar een x een 235 band
maar zit er meer mee dat hij niet zo sterk is aangezien er verhalen
zijn als je een beetje sport op snelheid dat ze opnieuw gericht moeten worden.
Ik denk dat we ons wel een beetje vergissen in wat een velg te verwerken krijg.
Anders word het OZ Superforgiata/ BBS CH-R of iets in die geest.
Wil echter ook geen lomp zware wiel.
Moeilijk moeilijk
succes
Gr bask04
hier in nederland kan kopen.
En 3000 euro??
WTF dan heb je die VMR eronder liggen met nog een set extra banden ja.
Maar die VMR 710 en dan Michelin Pilot Sport Cup
dat zijn aardige banden, kosten wat maar jij hebt
het over 3000 dus dan hou je nog geld over ook.
Hier heb je de link Advertentie: 1000924731
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/b ... &df=1&fs=1
staat gewoon op marktplaats
Kom je bij velgencenter.nl terrecht
echter wat hun performance banden noemen weet ik niet
maar als je ziet dat de set met falken banden duurder is zou ik
voor allebei niet kiezen maar voor michelin ps2 of de eerder genoemde cup ( Semi Slick)
Bridgestone potenza of pirelli p zero
Ik zie op je fotoshop dat je ze van oli4/ of een andere R32 heb gechopt
aangezien jij nu de eerste GTI type 6 hebt met voor en achter 345mm remmen:P
Laat even weten of je er wat aan hebt, ik wil deze velgen ook
misschien kunnen we ze samen tegelijk kopen alleen twijfel ik sterk
aan de kwaliteit, dat je met een 215 band wat snel beschadeging heb snap ik,
daarom ook een 235 band, sommige zeggen op een 8,5 J maximaal 225 maar
als ik kijk naar een R met 235 ziet er gewoon netjes uit.
Daarbij vind ik 225/40/18 gewoon erg smal tonen dus dan maar een x een 235 band
maar zit er meer mee dat hij niet zo sterk is aangezien er verhalen
zijn als je een beetje sport op snelheid dat ze opnieuw gericht moeten worden.
Ik denk dat we ons wel een beetje vergissen in wat een velg te verwerken krijg.
Anders word het OZ Superforgiata/ BBS CH-R of iets in die geest.
Wil echter ook geen lomp zware wiel.
Moeilijk moeilijk
succes
Gr bask04
Re: VMR 710
@Bask04,
Brede banden scheelt inderdaad steenslag op de velgen. Achter gaat 235 zonder problemen, voor is het een ander geval. Bij verlagen is zelfs 215 nog beter (voor). Anders zorgt dit voor aanlopen in de zijschermen.
Aangezien jij ook een schroefset zoekt in een ander topic dacht ik dat dit wel een punt van opletten is
.
@ de rest,
Heb ook gekeken naar deze VMR velgen. Wou ze toen ook bestellen via VMR zelf. Ik had bijna de mail eruit gestuurd dat ik ze wou bestellen. Maar na het zien van deze BBS RS861, de koop toch niet laten doorgaan. Het blijft een prachtige velg! (Netals Rotiform wat ik ook not een prachtvelg vind)
Succes!
Brede banden scheelt inderdaad steenslag op de velgen. Achter gaat 235 zonder problemen, voor is het een ander geval. Bij verlagen is zelfs 215 nog beter (voor). Anders zorgt dit voor aanlopen in de zijschermen.
Aangezien jij ook een schroefset zoekt in een ander topic dacht ik dat dit wel een punt van opletten is

@ de rest,
Heb ook gekeken naar deze VMR velgen. Wou ze toen ook bestellen via VMR zelf. Ik had bijna de mail eruit gestuurd dat ik ze wou bestellen. Maar na het zien van deze BBS RS861, de koop toch niet laten doorgaan. Het blijft een prachtige velg! (Netals Rotiform wat ik ook not een prachtvelg vind)
Succes!
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
Re: VMR 710
@GolfL
Er zijn er toch wel een aantal die met een 235/35/19 rijden
en een schroefset op een gti mk V?
Fendermod is al uitgevoerd bij mij
(vorige eigenaar)
Er zijn er toch wel een aantal die met een 235/35/19 rijden
en een schroefset op een gti mk V?
Fendermod is al uitgevoerd bij mij
(vorige eigenaar)
Re: VMR 710
Ik weet van diverse mensen die hun MKV verlaagd hebben dat ze (bijna) allemaal op 215 rijden. Ik zelf heb 225 voor, ik wil hem ook verlagen dus ik ben ook benieuwd. Toen ik banden zocht, raadde iedereen mij aan om 215 te nemen als ik ging verlagen. Eigenwijs als ik ben toch voor 225 gekozen.
235 op de voorbanden hoor je eigenlijk helemaal niet. Toevallig dat Tonnie dit op zijn BBS a6 heeft. Maar volgens mij is hij hier ook niet tevreden mee(weet ik niet zeker). Met verlagen komt het in ieder geval niet uit.
Wielkasten rollen zou ook veel schelen, Fendermod inderdaad helpt ook.
Edit:
Zie hier Bas : http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... 235-35-R19
235 op de voorbanden hoor je eigenlijk helemaal niet. Toevallig dat Tonnie dit op zijn BBS a6 heeft. Maar volgens mij is hij hier ook niet tevreden mee(weet ik niet zeker). Met verlagen komt het in ieder geval niet uit.
Wielkasten rollen zou ook veel schelen, Fendermod inderdaad helpt ook.
Edit:
Zie hier Bas : http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... 235-35-R19
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
- MkVI Nmgn
- Berichten: 5037
- Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
- Type auto: Golf7R
- Locatie: Gelderland zuid
Re: VMR 710
Ik ben er zeer zeker niet tevreden mee haha veel tebreed!
De hele auto zit elke keer onder de modder en alles omdat ze net buiten de voorschermen komen,
Dus een must voor in de zomer nieuwe bandjes voor 215! Achter met de 235 Totaal geen klagen! en staan wel netjes wat breder achter vind ik..
Dus houd ik weer een extra setje over voor achter en kan ik voor gewoon nieuwe eronder leggen.
Gr Tonnie
De hele auto zit elke keer onder de modder en alles omdat ze net buiten de voorschermen komen,
Dus een must voor in de zomer nieuwe bandjes voor 215! Achter met de 235 Totaal geen klagen! en staan wel netjes wat breder achter vind ik..
Dus houd ik weer een extra setje over voor achter en kan ik voor gewoon nieuwe eronder leggen.
Gr Tonnie
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Re: VMR 710
BASK04 schreef:Hey kerel waarom doe je zo moeilijk als je ze gewoon
hier in nederland kan kopen.
En 3000 euro??
WTF dan heb je die VMR eronder liggen met nog een set extra banden ja.
Maar die VMR 710 en dan Michelin Pilot Sport Cup
dat zijn aardige banden, kosten wat maar jij hebt
het over 3000 dus dan hou je nog geld over ook.
Hier heb je de link Advertentie: 1000924731
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/b ... &df=1&fs=1
staat gewoon op marktplaats
Kom je bij velgencenter.nl terrecht
echter wat hun performance banden noemen weet ik niet
maar als je ziet dat de set met falken banden duurder is zou ik
voor allebei niet kiezen maar voor michelin ps2 of de eerder genoemde cup ( Semi Slick)
Bridgestone potenza of pirelli p zero
Ik zie op je fotoshop dat je ze van oli4/ of een andere R32 heb gechopt
aangezien jij nu de eerste GTI type 6 hebt met voor en achter 345mm remmen:P
Laat even weten of je er wat aan hebt, ik wil deze velgen ook
misschien kunnen we ze samen tegelijk kopen alleen twijfel ik sterk
aan de kwaliteit, dat je met een 215 band wat snel beschadeging heb snap ik,
daarom ook een 235 band, sommige zeggen op een 8,5 J maximaal 225 maar
als ik kijk naar een R met 235 ziet er gewoon netjes uit.
Daarbij vind ik 225/40/18 gewoon erg smal tonen dus dan maar een x een 235 band
maar zit er meer mee dat hij niet zo sterk is aangezien er verhalen
zijn als je een beetje sport op snelheid dat ze opnieuw gericht moeten worden.
Ik denk dat we ons wel een beetje vergissen in wat een velg te verwerken krijg.
Anders word het OZ Superforgiata/ BBS CH-R of iets in die geest.
Wil echter ook geen lomp zware wiel.
Moeilijk moeilijk
succes
Gr bask04
Bedankt Bas,
Ik heb er inderdaad gebruik van gemaakt, Hij had ze alleen in Mat zwart, dus hij moet ze ook gewoon bestellen net als ik. alleen bij hem zijn ze dan een stukje goedkoper.
en ik heb zelf geen gezeik met invoerrechten en al die rommel. Dus ga ze via velgencenter.nl bestellen, thanks voor de info

Gr Jimmy.
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Re: VMR 710
en bij mij wordt het rondom gewoon 225, denk ik
Gr Jimmy.
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Re: VMR 710
@ Bas,
Die man van Velgencenter zweerde erbij dat die velgen super goed waren, en de afwerking is ook super volgens hem.
Ik waag het er wel op want de 710's zijn niet schrikbarend duur en als je steenslag krijgt laat je ze maar een keer overspuiten, toch?
en dan erbij elke velg kan krom gaan als je met 250 km/h door een kuil rijd. En we moeten niet vergeten dat de standaard Detroit's supeeer sterk zijn..
Die man van Velgencenter zweerde erbij dat die velgen super goed waren, en de afwerking is ook super volgens hem.
Ik waag het er wel op want de 710's zijn niet schrikbarend duur en als je steenslag krijgt laat je ze maar een keer overspuiten, toch?
en dan erbij elke velg kan krom gaan als je met 250 km/h door een kuil rijd. En we moeten niet vergeten dat de standaard Detroit's supeeer sterk zijn..

Gr Jimmy.
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten