Geen geluid discovery Pro

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
gert hilbrands
Type auto: Golf variant 7

Geen geluid discovery Pro

Bericht door gert hilbrands »

Heb sinds mei 2014 een nieuwe Golf Variant met een discovery pro navigatie heb er regelmatig problemen mee navigatie wou een keer niet opstarten en heb op dit moment een probleem dat ik geen geluid heb van radio telefoon navigatie heb de dealer al ingeschakeld maar kunnen het ook niet zo snel vinden denk zelf ook zet er een nieuwe installatie in.
Iemand nog meer dit probleem want ik baal hier wel van.
MkVI Nmgn
Type auto: Golf7R

Re: Geen geluid discovery Pro

Bericht door MkVI Nmgn »

Ik heb dit probleem eerder mee gemaakt in een huur auto. Na mijn weten is er een nieuw systeem in gekomen en werkte het weer als van ouds. Ik weet ook dat het verhuur bedrijf het probleem moest filmen en opsturen.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
gert hilbrands

[youtube][/youtube]Oke bedankt heb dit probleem bij de dealer neer gelegd vorige week, en die hebben contact op genomen met de importeur deze neemt weer contact op met de fabriek al met al een doffe ellende en ik zit zonder muziek.
yal
Type auto: mk1gti-mk2gti16v

Bericht door yal »

Ik had ook problemen en uit eindelijk is de dashboard unit vervangen , deze kost een vermogen en daarom vervangen ze deze niet zo snel.

Mijne geeft nog wel af en toe storing jukebox, cd en sd aan in het scherm maar werkt vervolgens wel.

Gekke is ook dat SD 2 niet werkt en stop ik dezelfde SD in slot 1 dan werkt het wel.....

Wat ook vreemd is dat ik steeds maximum snelheden binnen NL te zien krijg , ben niet in de buurt v/d grens geweest :?

Systeem is niet erg stabiel , helaas past de nieuwe gen. er niet zomaar in......
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
gert hilbrands

Ze hebben bij mij er een nieuwe module ingezet en het leek even goed te gaan totdat mijn navigatie op scherm van de pro vast liep, de spraak ging wel gewoon door en de display tussen de kilometerteller en toerenteller bleven gewoon werken al met al indd. geen stabiele installatie dit probleem lost zich op om de auto uit te zetten en enkele minuten te wachten daarna reset de installatie zich, ook hier is de dealer mee bezig maar kan ook hierin de oorzaak niet vinden en dit probleem ook maar bij de importeur neergelegd en uit gesprekken met de dealer is het wel duidelijk geworden dat ik niet de enigste ben met de problemen van discovery pro al met al word je er niet vrolijk van want de garantie loopt zo langzamerhand ook ten einde en hoop dan ook dat ze op korte termijn met een goede oplossing komen en dat ik nog kan genieten van mijn installatie al met al jammer dat Volkswagen zijn naam zo te gronde gooit want rij al 25 jaar dit merk maar zit zo langzamer hand er sterk over na te denken om van merk over te stappen.[Al met al het duurt veel te lang dat ze met een goede oplossing komen.]
maRRRtinus
Type auto: Audi TTS comp 500

Bericht door maRRRtinus »

gert hilbrands schreef:Ze hebben bij mij er een nieuwe module ingezet en het leek even goed te gaan totdat mijn navigatie op scherm van de pro vast liep, de spraak ging wel gewoon door en de display tussen de kilometerteller en toerenteller bleven gewoon werken al met al indd. geen stabiele installatie dit probleem lost zich op om de auto uit te zetten en enkele minuten te wachten daarna reset de installatie zich, ook hier is de dealer mee bezig maar kan ook hierin de oorzaak niet vinden en dit probleem ook maar bij de importeur neergelegd en uit gesprekken met de dealer is het wel duidelijk geworden dat ik niet de enigste ben met de problemen van discovery pro al met al word je er niet vrolijk van want de garantie loopt zo langzamerhand ook ten einde en hoop dan ook dat ze op korte termijn met een goede oplossing komen en dat ik nog kan genieten van mijn installatie al met al jammer dat Volkswagen zijn naam zo te gronde gooit want rij al 25 jaar dit merk maar zit zo langzamer hand er sterk over na te denken om van merk over te stappen.[Al met al het duurt veel te lang dat ze met een goede oplossing komen.]
Moeten je problem oplossen anders maar op de juridische manier je recht halen. Ik heb zo'n vermoeden dat VW/PON hier op het moment wel gevoelig is. Hoop het want ze hebben veel goed te maken.
success ie geval verder en hoop dat je snel weer zonder problemen van je wagen kan genieten.
gert hilbrands

Ja ga ik indd doen als ik binnen afzienbare tijd niets heb gehoord, ben er wel een beetje klaar mee.
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”