goedendag,
Ik heb een luxe probleem.Ik heb een golf mk6 ,zwart,5drs (zie voorstellen smokingaces voor fotos)
Ik zoek voor mei een set leuke wielen.Ik kan niet kiezen wat voor merk cq type.
Wat er nu eronder zit, zijn 19inch passat velgen (werdt mij verteld)
Ik vind de maat zeer mooi dus wil ik wel bij 19 inch blijven.Maar ik sta voor alles open.
Maar een cup rand vind ik ook zeer mooi.
en qua kleur zou ik het echt niet weten.
Wie kan of durf mij te helpen?
welke merk velgen onder een mk6
-
- Type auto: golf mk6 gti
- MK5GTI
- Type auto: Golf MK5 GTI
Re: welke merk velgen onder een mk6
Ik vind persoonlijk een OEM wiel altijd goed staan.
Denk hierbij aan 19" Audi Rotors, Audi (bbs) speedlines, Phaeton Helios, VW Talledega's etc etc
Als je voorkeur niet ligt bij een OEM wiel staat iets in de trend van BBS CH/BBS CH-R ook altijd goed.
Persoonlijk vind ik een cuprand bij zulke grote wielen niet zo mooi, maar dat is ieder z'n smaak uiteraard
Qua kleur, onder zwart staat zilvergrijs altijd goed, of antraciet. Verder is dit natuurlijk ook een kwestie van smaak.
Denk hierbij aan 19" Audi Rotors, Audi (bbs) speedlines, Phaeton Helios, VW Talledega's etc etc
Als je voorkeur niet ligt bij een OEM wiel staat iets in de trend van BBS CH/BBS CH-R ook altijd goed.
Persoonlijk vind ik een cuprand bij zulke grote wielen niet zo mooi, maar dat is ieder z'n smaak uiteraard

Qua kleur, onder zwart staat zilvergrijs altijd goed, of antraciet. Verder is dit natuurlijk ook een kwestie van smaak.
Ex ride Golf MKV GTI 08' - JD 268PK & 384NM - AP Schroefset - 19" Phaeton Helios - Milltek Catback - Carbonio
-
- Type auto: Golf 6 gti
Heb zelf al 2 jaar 18 inch oz ultralegerra onder mijn mk6 gti en ben nog steeds verliefd
En ze zijn lekker licht
En ze zijn lekker licht
-
- Type auto: golf mk6 gti
Bedankt alvast.
Ik heb wat diverse velgen gezien.Maar kan nog niet echt kiezen.Misschien binnenkort een afspraakje maken om te passen.
Ik heb wat diverse velgen gezien.Maar kan nog niet echt kiezen.Misschien binnenkort een afspraakje maken om te passen.
Heb hier ook zeer lang over getwijfeld maar gekozen voor Dotz velgen kan niet wachten voor ze eronder te doen