Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Bij het vervangen van de thermostaat is het noodzakelijk geweest om deze pijp te demonteren.
Bij het demonteren zijn de ultra ultra dunne kabels van deze sensor losgetrokken. De kop van de stekker bleef dus op de sensor en de kabels hingen los. Maar nu weet ik niet welke kabels in welke gaatje hoort, zijn er namelijk 3 maar de stekkerkop heeft 4 aansluitingen. Sensor code is 0261230073
Zou iemand mij hier een handje willen helpen en kijken hoe de kabel bevestigd is, een foto zou super zijn.
De penbezetting weet ik niet uit mijn hoofd, wat ik wel weet is dat je gruwelijk hard moet trekken om die 'ultra ultra' dunne draadjes los te trekken..
Golf VII GTI Clubsport - 375PK, 500NM
Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
Ja dat kan kloppen, ik dacht dat ik de sensor al losgehaald had, dus niet. Met alle gevolgen van dien.
Is er iemand die bij zijn GTI kan kijken het is makkelijk te zien onder je motorkap. Dit is de pijp die vlak voor de intercooler hangt naar beneden toe...
Laatst gewijzigd door Sehzade op 25 jan 2016, 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vind het zo jammer dat ik mijn auto niet kan gebruiken en deze voor de deur staat al 1.5 week.
Zou iemand aub mij hierbij willen helpen?
Ik heb de dealer gebeld en deze weet ook niet in welke volgorder deze in horen....
De gti heeft op dit moment geen power meer en stottert telkens tijdens het rijden.
Bij het uitlezen krijg ik de foutmelding Turbocharger Boost sensor kapot.
Zou iemand aub even de moeite wil nemen om te kijken? Ik ken niemand anders in de buurt die een gti heeft en die even voor mij kan kijken vandaar dat ik dit forum even raadpleeg. Zo helpen we elkaar.
TOPPPPPP, vandaag meteen aan de slag. Met een lampje erbij de kabels even goed aan vast maken. Heb zo een gekocht zoals op de foto...
Dit zou toch te fixen zijn? Niet dat de kabels er makkelijk aan die klemmetjes ontkomen?
Trouwens hoe ben je eigenlijk tot die informatie gekomen van die kabels ?
Originele stekkertjes afknippen, kabeltje strippen en nieuw stekkertje op de kabel klemmen. Dan in het huisje klikken (let op ontgrendeling/vergrendeling) en dan testen.. Check met vcds op storingscodes, sowieso even de oude wissen, en check even meetwaardeblok 115 om te kijken of de sensor iets leest door een stukje te rijden bijvoorbeeld.
Ik heb op mijn werk ELSA dus ik kan stroomloopschema's opzoeken.
Golf VII GTI Clubsport - 375PK, 500NM
Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
Dit stel ik erg op prijs! Ik ga vandaag meteen aan de slag ik hou je op de hoogte.
En zal meteen foto's shooten van mn auto zodat ik ze kan zetten hier op dit forum.
NielsED30 heel erg bedankt voor je reactie!
Ik heb het vandaag voormekaar gekregen om de kabels goed vast te zetten.
Het is echt een rot klus omdat het precieze werk is.
Ik heb mijn power weer terug! Wat een verschil.
Nogmaals bedankt. Topic mag gesloten worden.