HBT Techniek
HBT Techniek
hoi allemaal,
vandaag was de dag dat ik naar Tom van HBT Techniek ging om mijn inlaat te laten reinigen.
om 05:05 vanochtend de wekker, snel een slok drinken en hup de auto in.
de reis van ruim 2,5 uur kon beginnen.
om 08;15 kwamen we aan bij Tom en werden ontvangen met een lekkere bak koffie.
ondertussen werd de auto naar binnen gereden, op de brug geplaatst en begon tom met het demonteren.
na een goed uurtje was de gehele inlaat er al af, en konden we kijken hoe het er vanbinnen uitzag.
hier een foto van hoe 1 van de kamers eruit zag.
Tom vertelde mij dat de vervuiling niet extreem was, en dit zo gebeurt was.
na een paar walnoot schillen verder zag dit alles weer alsnieuw eruit.
omdat mijn auto binnenkort naar JD gaat voor een anabolen kuur, ook gelijk de bougies maar vervangen door NGK's.. we waren immers toch bezig.
toen alles weer in elkaar gezet, dit alles was zo gebeurt. 12;00 stond de auto weer in elkaar.
hieronder nog een foto van de vervuiling die op de wervelklepjes zaten (flaps)
ik merk dat de auto vooral veel lekkerder stationair loopt, en lijkt onderin iets feller.
binnenkort verder bij JDEngineering.
vandaag was de dag dat ik naar Tom van HBT Techniek ging om mijn inlaat te laten reinigen.
om 05:05 vanochtend de wekker, snel een slok drinken en hup de auto in.
de reis van ruim 2,5 uur kon beginnen.
om 08;15 kwamen we aan bij Tom en werden ontvangen met een lekkere bak koffie.
ondertussen werd de auto naar binnen gereden, op de brug geplaatst en begon tom met het demonteren.
na een goed uurtje was de gehele inlaat er al af, en konden we kijken hoe het er vanbinnen uitzag.
hier een foto van hoe 1 van de kamers eruit zag.
Tom vertelde mij dat de vervuiling niet extreem was, en dit zo gebeurt was.
na een paar walnoot schillen verder zag dit alles weer alsnieuw eruit.
omdat mijn auto binnenkort naar JD gaat voor een anabolen kuur, ook gelijk de bougies maar vervangen door NGK's.. we waren immers toch bezig.
toen alles weer in elkaar gezet, dit alles was zo gebeurt. 12;00 stond de auto weer in elkaar.
hieronder nog een foto van de vervuiling die op de wervelklepjes zaten (flaps)
ik merk dat de auto vooral veel lekkerder stationair loopt, en lijkt onderin iets feller.
binnenkort verder bij JDEngineering.
Laatst gewijzigd door golf5gt op 06 feb 2016, 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
groetjes, Danny.
HFseries carbon air intake / pipercross filter.
Golf 6R DSG - schalensitze - DCC - JDSTAGE 3 - 395 PK / 516 NM
3"downpipe sportcat / GFB dv+ / loba HPFP / JD-stage 3
Sold: golf 5 GT 1.4 tsi DVX stage 1 210pk / 300nm
HFseries carbon air intake / pipercross filter.
Golf 6R DSG - schalensitze - DCC - JDSTAGE 3 - 395 PK / 516 NM
3"downpipe sportcat / GFB dv+ / loba HPFP / JD-stage 3
Sold: golf 5 GT 1.4 tsi DVX stage 1 210pk / 300nm
- MK5GTI
- Berichten: 412
- Lid geworden op: 10 aug 2015, 19:24
- Type auto: Golf MK5 GTI
- Locatie: Omgeving Deventer.
Re: HBT Techniek
Kan niks anders zeggen dan dat Tom gewoon puik werk levert
Ex ride Golf MKV GTI 08' - JD 268PK & 384NM - AP Schroefset - 19" Phaeton Helios - Milltek Catback - Carbonio
Re: HBT Techniek
Ziet er goed uit danny, dit is wel iets om op me lijsie te zetten.
van hoeveel km rijden is deze aanslag danny ?
van hoeveel km rijden is deze aanslag danny ?
Golf mk v gti wide - cts turbo intake - jd stage 1 - gfb dv - rotiform (sold) - milltek R32 style - maintenance by xt motorsport.
Re: HBT Techniek
dit is de aanslag van 119.000kmwelp gti schreef:Ziet er goed uit danny, dit is wel iets om op me lijsie te zetten.
van hoeveel km rijden is deze aanslag danny ?
groetjes, Danny.
HFseries carbon air intake / pipercross filter.
Golf 6R DSG - schalensitze - DCC - JDSTAGE 3 - 395 PK / 516 NM
3"downpipe sportcat / GFB dv+ / loba HPFP / JD-stage 3
Sold: golf 5 GT 1.4 tsi DVX stage 1 210pk / 300nm
HFseries carbon air intake / pipercross filter.
Golf 6R DSG - schalensitze - DCC - JDSTAGE 3 - 395 PK / 516 NM
3"downpipe sportcat / GFB dv+ / loba HPFP / JD-stage 3
Sold: golf 5 GT 1.4 tsi DVX stage 1 210pk / 300nm
Re: HBT Techniek
Netjes hoor, dit komt zeker ten goede bij je bezoek aan jd.
Binnenkort ga ik ook weer even langs bij hbt techniek voor mijn jaarlijks onderhoud, ben zeer tevreden met Tom.
Binnenkort ga ik ook weer even langs bij hbt techniek voor mijn jaarlijks onderhoud, ben zeer tevreden met Tom.
Re: HBT Techniek
hiervan ben ik ook overtuigd,Raymond schreef:Netjes hoor, dit komt zeker ten goede bij je bezoek aan jd.
Binnenkort ga ik ook weer even langs bij hbt techniek voor mijn jaarlijks onderhoud, ben zeer tevreden met Tom.
een monteur heb ik hier in de buurt,
maar ben er zeker van overtuigd en volledig met je eens dat Tom een vakman! is.
groetjes, Danny.
HFseries carbon air intake / pipercross filter.
Golf 6R DSG - schalensitze - DCC - JDSTAGE 3 - 395 PK / 516 NM
3"downpipe sportcat / GFB dv+ / loba HPFP / JD-stage 3
Sold: golf 5 GT 1.4 tsi DVX stage 1 210pk / 300nm
HFseries carbon air intake / pipercross filter.
Golf 6R DSG - schalensitze - DCC - JDSTAGE 3 - 395 PK / 516 NM
3"downpipe sportcat / GFB dv+ / loba HPFP / JD-stage 3
Sold: golf 5 GT 1.4 tsi DVX stage 1 210pk / 300nm
-
- Berichten: 1158
- Lid geworden op: 07 feb 2012, 16:47
- Type auto: Passat CC TSI
Re: HBT Techniek
Mijn CC nog gezien? Staat daar al een tijdje voor de koppeling te wisselen
Re: HBT Techniek
Zeker weten. Ben n paar maanden geleden ook bij Tom geweest om de inlaat te laten reinigen.
Gr
Roger
Gr
Roger
Re: HBT Techniek
Zeker! Die heb ik zelfs nog op de foto gezet!Schippersss schreef:Mijn CC nog gezien? Staat daar al een tijdje voor de koppeling te wisselen
Die koppeling kwam vandaag binnen toevallig!
Zal de foto hier morgenochtend wel posten haha!
Nette wagen, dikke velgen OZ
groetjes, Danny.
HFseries carbon air intake / pipercross filter.
Golf 6R DSG - schalensitze - DCC - JDSTAGE 3 - 395 PK / 516 NM
3"downpipe sportcat / GFB dv+ / loba HPFP / JD-stage 3
Sold: golf 5 GT 1.4 tsi DVX stage 1 210pk / 300nm
HFseries carbon air intake / pipercross filter.
Golf 6R DSG - schalensitze - DCC - JDSTAGE 3 - 395 PK / 516 NM
3"downpipe sportcat / GFB dv+ / loba HPFP / JD-stage 3
Sold: golf 5 GT 1.4 tsi DVX stage 1 210pk / 300nm
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google Adsense [Bot] en 3 gasten